Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Heino Leino - 31.10.19 - klo:08:55
-
Nyt se teki Heinon Hijase sen kuulusan julukisen tenän, eli rappausi kokonaan, tae siis heitti käynnistymästä. Eileaamuna piti tyttären lähteä sillä töehin, vaen eipä käynnistyny, kojetaulun valot kyllä pelasi ja tuuletinki sae virtaa, mutta tartti ei pyörähtänykkää. Onneksi teussi koo-sata lähti käyntiin (pakkasta noen 10 astetta ja huono akku siinäki) ja hinasimma hijasen ensin oekeen päen ja nykäsimmä sen sitte käyntiin. Käväsin sitte ennen aamulypsyö vie tyttären töehin tuonne 50 kilsan peähän ja ajelin kottiin, sammutin auton kartanolla ja kokkeilin tartata. Oekeen ilosesti se pyörähti tulille ja oli sillä vinkein koko eilispäevän ynnä illan. Vaen äsken kokkeilin taas käyntiin, mutta ei sanonu mittää, ei kertakaekkijaan inahtanukkaa tartti.
Ettätuota ystävät ja kylänmiehet, oesikko teistä apuja, tae muuta vertaestukkea. Hijase on vuosimallie 1999 ja vaen rapijat 430 000 ajettu, tosin konneella ilimeisesti höylätty pikkusen alta 300 tuhatta
-
Akun navat tai akuilta tulevien johtojen liitokset runkoo ja starttimoottoriin niin likaiset tai hapettuneet ettei yhdistä kunnolla tai akku loppu. Kannattaa kokeilla lähteekö apukaapeleilla kylmänä käytiin niin saa jotain tietoa akun kunnosta.
Joskus kulunut virtalukko kytkee kyllä virran muttei anna virtaa startille. Mutta tämä vika haittaa aluksi satunnaisesti eikä riipu esim. moottorin tai akun lämpötilasta.
-
akku lopussa. hanki apukäynnistin mötikkä ni jo joutuu lähteen. itellä samaa tuon hiluxin kaa. ku 8 vuotta vanha akku.
-
Ei oo akut vinnaalissa, kun virtalukosta väännettäessä ei valot himmene yhtää. Vaen lähtihän tuo käyntiin, kun tartin kylykeä putkella naputtelin, että vissiin tartin vaehatus eissä. On vaen niin pirun haknalassa paekassa että saa nähä...
-
Jos kilahtaa avainta kääntäessä, niin varmaan startin solenoidin kärjet, jotka kytkee pyöritysvirran itse moottoriin, hapettuneet ja kuluneet. Lienee helppo vaihtaa, kunhan saa startin käteen.
-
no kun ei kilahtele
-
lienee viisaenta ajjaa merkkiliikkeen etteen ja vahatuttaa koko tartti,
-
Jiässähän se haiseen tartti on. Sano rasvanäpille pajalla että liikoo kosteutta tarttimoottorissa.
-
Hiilet loppu.
-
..hijas se saattaa talavella olla tiisseli muutennii... pv vehkeissä emmem oli tasavirta järjestelmä ja takavirta relleen kanssa sai opetella sähkö puuhiaja kaasulla saattoi avittaa suksi loitten voitelluu..hiiliä ei joki kukko antanu käyttää ahjossa piti niemikorven puu jätettä siihen hommaan käyttää ja eektaalit sitte suksi ja opettajjiilla oli omat llisterit jolloin ka suksi luisti ja jyrkkään koskeen haaveiluvat ttanssi paekkoa.., lento kenttäkin oli Törrön tilan tuntumassa.ja aetto moan salomoni se haaveli käylään kalan jaloistus laitteita..vanha Lieksan kansakoulun lopettaja navetaksi olllit kuhtunneet keros yksi siskoitten miehiistä ennen..kun vielä olimma uusia..puolitela massikalla ajoimma puutavaraa..lumikelekkakin oli..oliskohan costa rican aikamennee jo ilta päeväski niin hallitus saapuu neuvvottelemaan hellan ja jääkaapin paikoiista...ja myyperin poka saa laittaa vee kuuskymppisseen lasten istumen niin pääsee hemestit kirpparriin..ostammaan vanhaa kierrätys kamaa..molskis sano eemeli..
-
Ei löytyny juutuupista tartinvaehto-ojetta, monneen asiaan sieltä löytyy vaen ei siihen. Ja pitäs vissiin olla perkeleen pitkäkätinen että yltäsi nuihin paekkoehin tasamaalta, eli alla röhnöttäessä.
-
Eiköös tuo noilla starttailuilla ala olla finaalissa jo .Monessa se jo on aikoja sitten.Jospa se uusi eli vaihokas sinne, niin menee tas mutkasta tietä näkymättömiin Hiace. Eihän noihin mitään vikoja tule ne ovat vain käytöstä johtuvia kulumia.
-
Eiköös tuo noilla starttailuilla ala olla finaalissa jo .Monessa se jo on aikoja sitten.Jospa se uusi eli vaihokas sinne, niin menee tas mutkasta tietä näkymättömiin Hiace. Eihän noihin mitään vikoja tule ne ovat vain käytöstä johtuvia kulumia.
Liekö tuo lähelläkään: Hilux 1996 startin vaihto https://www.youtube.com/watch?v=5IZXeEv5j-k
-
Juhan autoko se Qsamoss myy tojotaa..nämä finaalissa olevat mallit tahtoo kulua käytössä..ja romuksi vaan niin saa nipponin ukot ja akat antaa hitsi robottien tinata uusia koreja....Polski fiiatti oli komija kapistus...joskus aikoinaan..ja ford Transitti kuljetti tiiliä ja sementtiä.. posiolle asti..pallaillaan astin laudalle..hypätään juostaan ja pyydetään riistaa... kalastetaan säynettä lahnaa kuhaa..merun maasto vaunu taisi olla lllaaatuva ennen... johto tähtikin ..ruostui aika ajoin... pee vee kaappi mallina oli tunnettu kestävyydestään..duettiko lie ollu
.
.
.http://www.veteraanivolvolahti.com/autot.html
-
jotenkii sisällämuljahtaa ku saabi istahtaa oikeen amatsonvolovon penkille. siinä varmarina oli paras työauto silloin aikanaan. takaluukusta mahtu isompiki tavara ja kulki heikompiakin teitä ( polkuja ) myöten perille. toisin kuin nää nykyset. ei etes oo kunnon luukkua josta lastata. luukku on leviä mut reikä puolmetriä kapiampi.
-
Joskus nuorena ajelin kaverin möykkyä. Siis PV 544. Olihan se jonkinlainen kokemus ja elämyskin.
Se jäi mieleen että kai 3-lovinen laatikko ja hyvin lämmin talvellakin, lämmityslaitteen teho oli riittävä.
Siinä taisi olla normaalia yhtä pykälää suurempi kone joten vääntöä riitti, 80 kovempaa ei kai tullut kokeiltua.
Kuitenkin jotain samaa kuin Rambler Matadorissa jota kokeilin muutama vuosi sitten vaikka muuten aivan eri filosofian pirssit...
-
Eiköös tuo noilla starttailuilla ala olla finaalissa jo .Monessa se jo on aikoja sitten.Jospa se uusi eli vaihokas sinne, niin menee tas mutkasta tietä näkymättömiin Hiace. Eihän noihin mitään vikoja tule ne ovat vain käytöstä johtuvia kulumia.
Liekö tuo lähelläkään: Hilux 1996 startin vaihto https://www.youtube.com/watch?v=5IZXeEv5j-k
Tuoha oesikki heleppo vaehettaa.... hijasessa on rommuo joka puolella ja melekeen pitäs kylelleen saaha, että onnistus meikän kässiillä
-
Hiases on virtalukosta solenoidiin menevässä piuhassa rele välissä (siinä keskimatkustajan jalkatilassa).Jos jännite laskee tarpeeksi alas tuo rele ei vedä ,vaikka suoralla johdolla startin solenoidista akun navasta lähtisikin ihan ok käyntiin.- 92 oli oma hiase jonka kanssa aikanaan tuli askartelua.Afriikassa sekin nykyisellään 8)
-
ennen vanhaan laitettiin jakoavaimella tai meisselillä nuffield universaaalit käyntiin välillä.. naapurissa ja DB käyntiin kun solenoidi alkoi lakkoilemaanvaraosien saanti oli tuollin pitkässä kuusessa..pikku valamettikin oli uuudessa uu telan pihassa..ja perä mouttor..vennheessä..hevosellakion pääsi ja pääsee edelleen..uuluju mailta sai sulli hommiissa fyrkkaa..toisinnaan meni ooppelit mutkiissa suoraan pöhheikköön..ja förd anglia juustohöylä taikka marjan pomuri malliltaa,, wauxhalli viva..oli kanssa tyylikäs loisto---
-
Semmonen koetuslampu 12 volttinen ja yleismittari auttaisivat Heinoa . Ne ei maksa paljoa .
-
ennen vanhaan laitettiin jakoavaimella tai meisselillä nuffield universaaalit käyntiin välillä.. naapurissa ja DB käyntiin kun solenoidi alkoi lakkoilemaanvaraosien saanti oli tuollin pitkässä kuusessa..pikku valamettikin oli uuudessa uu telan pihassa..ja perä mouttor..vennheessä..hevosellakion pääsi ja pääsee edelleen..uuluju mailta sai sulli hommiissa fyrkkaa..toisinnaan meni ooppelit mutkiissa suoraan pöhheikköön..ja förd anglia juustohöylä taikka marjan pomuri malliltaa,, wauxhalli viva..oli kanssa tyylikäs loisto---
Moni pääsi hengestään meisseli starttauksista , vaihde päällä käyntiin .
-
Semmonen koetuslampu 12 volttinen ja yleismittari auttaisivat Heinoa . Ne ei maksa paljoa .
Tää on hyvä juttu, siispäkäy hankkimaan koetuskynä, sillä voi jorjata Hiacen startin, tökkii vain ympäriinsä.
-
Semmonen koetuslampu 12 volttinen ja yleismittari auttaisivat Heinoa . Ne ei maksa paljoa .
Tää on hyvä juttu, siispäkäy hankkimaan koetuskynä, sillä voi jorjata Hiacen startin, tökkii vain ympäriinsä.
Kunnet asiaa ymmärrä niin ole kommentoimatta .
-
Oisko tuosta apuva??....
https://youtu.be/ygh9HGsBr1M
-
,,joo rattoisaa lauantaita..tutkaillaanpa asijaa.. merkki liike avittaa alvittaa..rimaa saa toisinaan laskea...sjööperikin on pohjois ruåttissa piilopirtilla juomassa pontikkaa salaa kertoi ilta ppäivä lehdet..tapsan tahdissa mennään ja keihäit vuollaaan..jälki polviille..
-
Semmonen koetuslampu 12 volttinen ja yleismittari auttaisivat Heinoa . Ne ei maksa paljoa .
Tää on hyvä juttu, siispäkäy hankkimaan koetuskynä, sillä voi jorjata Hiacen startin, tökkii vain ympäriinsä.
Kunnet asiaa ymmärrä niin ole kommentoimatta .
Kerroppa satusetä taas meille tyhmille, miten se koitoskyna auttaa siihen ettei startti pyöri.Näitä ihmeellisiä juttuja aina esität.Josksu kuulin sellaisen aja telman; jos tyhmäkin hiljaa olla
vois se hiljaista viisasta muistuttais.
-
Semmonen koetuslampu 12 volttinen ja yleismittari auttaisivat Heinoa . Ne ei maksa paljoa .
Tää on hyvä juttu, siispäkäy hankkimaan koetuskynä, sillä voi jorjata Hiacen startin, tökkii vain ympäriinsä.
Kunnet asiaa ymmärrä niin ole kommentoimatta .
Kerroppa satusetä taas meille tyhmille, miten se koitoskyna auttaa siihen ettei startti pyöri.Näitä ihmeellisiä juttuja aina esität.Josksu kuulin sellaisen aja telman; jos tyhmäkin hiljaa olla
vois se hiljaista viisasta muistuttais.
Katos sillä voidaan selvittää mihin virtaa tulee . Ei pitäis olla liian vaikeeta mutta jos on niin voi voi .
-
Semmonen koetuslampu 12 volttinen ja yleismittari auttaisivat Heinoa . Ne ei maksa paljoa .
Tää on hyvä juttu, siispäkäy hankkimaan koetuskynä, sillä voi jorjata Hiacen startin, tökkii vain ympäriinsä.
Kunnet asiaa ymmärrä niin ole kommentoimatta .
Kerroppa satusetä taas meille tyhmille, miten se koitoskyna auttaa siihen ettei startti pyöri.Näitä ihmeellisiä juttuja aina esität.Josksu kuulin sellaisen aja telman; jos tyhmäkin hiljaa olla
vois se hiljaista viisasta muistuttais.
Katos sillä voidaan selvittää mihin virtaa tulee . Ei pitäis olla liian vaikeeta mutta jos on niin voi voi .
Tästä olen osin samaa mieltä. Tosin koetuslamppu on vähän turhan simppeli, mutta kyllä silläkin monta sekavaa vikaa saa rajattua. Varsinkin jos systemissä monta välirelettä, turvakytkintä sun muuta vimpainta.
Toki jos (kuten tässä) vika on sitä luokkaa että starttia kolauttamalla se herää henkiin, siihen vikaan ei paljon muita mittailuja tarvita.
Tai jos jakoavain pysyy startin kyljessä startatessa niin vikaa ei kannata kauempaa hakea, kenttäkäämi on sökö ja se siitä.
Mutta monesti on hyötyä kun pystyy oikeasti selvittämään mitä tapahtuu ja mitä ei. Esim huonojen liitosten / maattojen ym yli voltteja mittaamalla selviää helposti minne ne voltit hukkuvat. Jos startatessa akulta löytyy noin 11-12 V mutta startin navoilta enää 7 V niin kannattaa alkaa käymään liitoksia läpi. Tässä on muuten vanhan ajan hidas viisarimittari kaikkein paras. Virtapihdilläkin voi starttivirtoja yrittää haistella, vastaan on tullut startteja jotka haukkaavat virtaa ihan simona, niin että kaikki muu tuntuu kyykkäävän kunnossa olevassa systeemissä, mutta pyörittää eivät oikein jaksa. Vanhemmiten myös monet päävirtakytkimet omaavat turhan paljon ylimenovastusta... ei kyllä ihan koetinkynällä löydä. Kädellä kokeilemalla helpommin - jos lämpenee merkittävästi niin vikaa on...
Mulla on vähän turhankin teoreettinen lähestymistapa näihin sähköongelmiin, se on vähän ammatillinen vika tai ominaisuus... toisaalta aika jänniä vikoja olen onnistunut paikallistamaan. Joskus taas vika on selvä - siellä mistä savu nousee. Mutta ei välttämättä juuri siellä :-) Kuten tässä eräs kone jossa akkuja yhdistävä kaapeli oli koneen alla hinkkaantunut etuvedon kardaaniin sen suojuksen rikkouduttua. Hyvä ettei palanut koko masiina.
-
..iliman muuta analooginen viisari mittari antaa erilaisia arvoja vastusta amppeereita--voltteja ohmin lakeja ..kaiken maailman noopelin palakintoja jaetaan ja virta piirit senkuin kehittyy,,,aaaivee sahti aari...nuorra nukkuva silja....mitäpä noista veivi käynnistystä vähemmän enään käytetään sekin oliaikoinaan kiva kampe...
-
ens kexiviikkona laitettaan paekallisella korjaamolla uus tartti, jospase siitä tokenoo, eikä tarvihe sorkkie metrisellä tankolla tartin kylykeä.
-
juuripa nuin. korjaamolla yleensä onkelmat poistuu. ja hommat taas jatkuu. toisin kuin ite kopelkoiten. ite niiin tunpelo että antaa tietävän hoitaa ja verottajakin kiittää..
-
juuripa nuin. korjaamolla yleensä onkelmat poistuu. ja hommat taas jatkuu. toisin kuin ite kopelkoiten. ite niiin tunpelo että antaa tietävän hoitaa ja verottajakin kiittää..
Samoilla linjoilla olen noiden autojen ropaamisen kanssa.Polttimoita ja pyyhkijän sulkia voi itekin uusia, ja jarrupalaa sekä öljynvaihtoa, mutta nuo sähköpuolet on sellasia nykypeleissä että virtakynällä ei oikein kuntoon saa.On kaikenlaista can väyläohjausta ym, missä pitää sitten tietsikan kautta kuittailla noita vikakoodeja ym.Aikoinaan kun autot oli vielä sellasia että moottoritilaankin mahtui vaikka seisomaan, niille jotain oikeetakin remppaa pystyi tekemään.
-
juuripa nuin. korjaamolla yleensä onkelmat poistuu. ja hommat taas jatkuu. toisin kuin ite kopelkoiten. ite niiin tunpelo että antaa tietävän hoitaa ja verottajakin kiittää..
Samoilla linjoilla olen noiden autojen ropaamisen kanssa.Polttimoita ja pyyhkijän sulkia voi itekin uusia, ja jarrupalaa sekä öljynvaihtoa, mutta nuo sähköpuolet on sellasia nykypeleissä että virtakynällä ei oikein kuntoon saa.On kaikenlaista can väyläohjausta ym, missä pitää sitten tietsikan kautta kuittailla noita vikakoodeja ym.Aikoinaan kun autot oli vielä sellasia että moottoritilaankin mahtui vaikka seisomaan, niille jotain oikeetakin remppaa pystyi tekemään.
Ne tekee ketkä osaa 8) 8) 8) 8) 8) 8)
-
Ja sitten on niitä jotka tekevät kun luulevat osaavansa.
-
Ja sitten on niitä jotka tekevät kun luulevat osaavansa.
Nii . Olen osannut ja jos en osaa kysyn muualta neuvoa kuin täältä . 8) 8) 8) 8) 8)
-
Ja sitten on niitä jotka tekevät kun luulevat osaavansa.
Nii . Olen osannut ja jos en osaa kysyn muualta neuvoa kuin täältä . 8) 8) 8) 8) 8)
vatti kertaa käämi, pimiänä koko lääni tuumaa naapurit aena kun sorkkalassa valokaaret väläkkyy ;D ;D ;D ;D
-
Ja sitten on niitä jotka tekevät kun luulevat osaavansa.
Nii . Olen osannut ja jos en osaa kysyn muualta neuvoa kuin täältä . 8) 8) 8) 8) 8)
Kaikkia juttuja oot täälläkin kysellyt ja poistanut lopulta asianomaiset keskustelut saatuasi vastauksen . Ja mitä nyt paljastit itsestäsi et tiedä asioista mitään kun kun foorumeilta pitää Kaikki kysellä . Ja toisaalta mitä täällä olet " asiantuntia # lausuntoja olet antanut niin Kaikki on mennyt pieleen ;D ;D ;D
-
errare humanum est. vai miten se menikään. yritys ja erehtys se olla pitää linjana. muuten ei opi tai saa sutta.
-
Ja sitten on niitä jotka tekevät kun luulevat osaavansa.
Nii . Olen osannut ja jos en osaa kysyn muualta neuvoa kuin täältä . 8) 8) 8) 8) 8)
Kaikkia juttuja oot täälläkin kysellyt ja poistanut lopulta asianomaiset keskustelut saatuasi vastauksen . Ja mitä nyt paljastit itsestäsi et tiedä asioista mitään kun kun foorumeilta pitää Kaikki kysellä . Ja toisaalta mitä täällä olet " asiantuntia # lausuntoja olet antanut niin Kaikki on mennyt pieleen ;D ;D ;D
Kaikilla Kaikki menee pieleen juu . ;D ;D ;D ;D ;D
Omituinen höpöttäjä . ::) ::) ::)
-
juuripa nuin. korjaamolla yleensä onkelmat poistuu. ja hommat taas jatkuu. toisin kuin ite kopelkoiten. ite niiin tunpelo että antaa tietävän hoitaa ja verottajakin kiittää..
Samoilla linjoilla olen noiden autojen ropaamisen kanssa.Polttimoita ja pyyhkijän sulkia voi itekin uusia, ja jarrupalaa sekä öljynvaihtoa, mutta nuo sähköpuolet on sellasia nykypeleissä että virtakynällä ei oikein kuntoon saa.On kaikenlaista can väyläohjausta ym, missä pitää sitten tietsikan kautta kuittailla noita vikakoodeja ym.Aikoinaan kun autot oli vielä sellasia että moottoritilaankin mahtui vaikka seisomaan, niille jotain oikeetakin remppaa pystyi tekemään.
Uusia ei saa kuntoon aina korjaamokaan... ilman vaihda boksi, kokeile, vaihda seuraava, kokeile taas... :-((
Ei kyllä aina vanhojakaan.
Kaverilla oli Buickki, taisi olla Park Avenue ellen väärin muista. Siinä oli kaikkea pientä mielenkiintoista sähköropleemaa, joista moni ilmeni niin että se laittoi päivällä omia aikojaan päälle valoja, pyyhkimiä sun muita. Kaikenlaisia kummittelevia saattovalosysteemejä ja sadetunnistimia siis, toteutettuna sen ajan jenkkilän sähkötekniikalla. Lämmityslaitteen systeemit toimivat kai alipaineella..
Tarjosi pirssiä täällä merkkihuoltoon jossa sanottiin että ei me kyllä osata sille mitään tehdä.
Googlattiin sitten itse jenkkifoorumeja ja löytyihän se kummitteleva musta laatikko. Vai olikohan se harmaa...
Vanhempi Haisu ei taida vielä kovin paljoa sisältää digitekniikkaa.
-
Ja sitten on niitä jotka tekevät kun luulevat osaavansa.
Nii . Olen osannut ja jos en osaa kysyn muualta neuvoa kuin täältä . 8) 8) 8) 8) 8)
Kaikkia juttuja oot täälläkin kysellyt ja poistanut lopulta asianomaiset keskustelut saatuasi vastauksen . Ja mitä nyt paljastit itsestäsi et tiedä asioista mitään kun kun foorumeilta pitää Kaikki kysellä . Ja toisaalta mitä täällä olet " asiantuntia # lausuntoja olet antanut niin Kaikki on mennyt pieleen ;D ;D ;D
Kaikki on oikees
-
Ja sitten on niitä jotka tekevät kun luulevat osaavansa.
Nii . Olen osannut ja jos en osaa kysyn muualta neuvoa kuin täältä . 8) 8) 8) 8) 8)
Kaikkia juttuja oot täälläkin kysellyt ja poistanut lopulta asianomaiset keskustelut saatuasi vastauksen . Ja mitä nyt paljastit itsestäsi et tiedä asioista mitään kun kun foorumeilta pitää Kaikki kysellä . Ja toisaalta mitä täällä olet " asiantuntia # lausuntoja olet antanut niin Kaikki on mennyt pieleen ;D ;D ;D
Kaikki on oikees
Kaikki on väärässä 8)
-
ens kexiviikkona laitettaan paekallisella korjaamolla uus tartti, jospase siitä tokenoo, eikä tarvihe sorkkie metrisellä tankolla tartin kylykeä.
Pian sorkkiskin sen olisi käynyt vaihtamassa. Samalla olisi tullut kynnetkin fiilattua, niin tuvassa, kuin navetassakin. ;D
-
ens kexiviikkona laitettaan paekallisella korjaamolla uus tartti, jospase siitä tokenoo, eikä tarvihe sorkkie metrisellä tankolla tartin kylykeä.
Pian sorkkiskin sen olisi käynyt vaihtamassa. Samalla olisi tullut kynnetkin fiilattua, niin tuvassa, kuin navetassakin. ;D
No tämä, virtakynällä olis löytynyt vika hetkessä, rälläkällä pulti poikki sekä kaapelit.Startti olisi ollut hetkessä irti( ehkä jotain muutakin oheislaitetta) ja uutta osaa odotellessa sitten muutamat kossut ja väärän startin saapuessa( tietenkin Izuzun ) väärän varaosanumeron perusteella lisää kossua naamariin.Hiace sorkkapukille ja hinaukseen korjaamolle, menomatkalla puhallukset ja matka loppuu keskelle jänkää. Mut yritetty on enempi kuin sielu sietää.
-
juuripa nuin. korjaamolla yleensä onkelmat poistuu. ja hommat taas jatkuu. toisin kuin ite kopelkoiten. ite niiin tunpelo että antaa tietävän hoitaa ja verottajakin kiittää..
Samoilla linjoilla olen noiden autojen ropaamisen kanssa.Polttimoita ja pyyhkijän sulkia voi itekin uusia, ja jarrupalaa sekä öljynvaihtoa, mutta nuo sähköpuolet on sellasia nykypeleissä että virtakynällä ei oikein kuntoon saa.On kaikenlaista can väyläohjausta ym, missä pitää sitten tietsikan kautta kuittailla noita vikakoodeja ym.Aikoinaan kun autot oli vielä sellasia että moottoritilaankin mahtui vaikka seisomaan, niille jotain oikeetakin remppaa pystyi tekemään.
Ne tekee ketkä osaa 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Totta, sitten on niitä jotka tekee mitä haluaa kun toiset tekee vaan mitä osaa. 🙂
-
juuripa nuin. korjaamolla yleensä onkelmat poistuu. ja hommat taas jatkuu. toisin kuin ite kopelkoiten. ite niiin tunpelo että antaa tietävän hoitaa ja verottajakin kiittää..
Samoilla linjoilla olen noiden autojen ropaamisen kanssa.Polttimoita ja pyyhkijän sulkia voi itekin uusia, ja jarrupalaa sekä öljynvaihtoa, mutta nuo sähköpuolet on sellasia nykypeleissä että virtakynällä ei oikein kuntoon saa.On kaikenlaista can väyläohjausta ym, missä pitää sitten tietsikan kautta kuittailla noita vikakoodeja ym.Aikoinaan kun autot oli vielä sellasia että moottoritilaankin mahtui vaikka seisomaan, niille jotain oikeetakin remppaa pystyi tekemään.
Ne tekee ketkä osaa 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Totta, sitten on niitä jotka tekee mitä haluaa kun toiset tekee vaan mitä osaa. 🙂
8) Kuin myös . 8)
-
Tartti siis on kunnossa, vaen tännään erehyin tarjottelemaan katastusmiehelle leimaamsta varten, vaen pertteeni, ei menny läpi. Joku vasemman ylätukivarren pallonivel kuulemma väläjä. Ja ajelin katastusyrityksen jäläkeen merkkihuoltoon. Hinta oesi 330 euroa+ työt. Eli semmonen 500 euron homma. No, kahtelin netistä ja osa maksasi 72 euro plus kulut. Ettätuota, kuin lie isohomma vaehtaa, juutuupisa en tähän hättään vilimiä löytäny
-
Tartti siis on kunnossa, vaen tännään erehyin tarjottelemaan katastusmiehelle leimaamsta varten, vaen pertteeni, ei menny läpi. Joku vasemman ylätukivarren pallonivel kuulemma väläjä. Ja ajelin katastusyrityksen jäläkeen merkkihuoltoon. Hinta oesi 330 euroa+ työt. Eli semmonen 500 euron homma. No, kahtelin netistä ja osa maksasi 72 euro plus kulut. Ettätuota, kuin lie isohomma vaehtaa, juutuupisa en tähän hättään vilimiä löytäny
Varaat viinaa ja tupakkia , ilmoita fasessa , no miksei täälläkin , vaihtaja löytyy pikaisesti . :)
-
Tartti siis on kunnossa, vaen tännään erehyin tarjottelemaan katastusmiehelle leimaamsta varten, vaen pertteeni, ei menny läpi. Joku vasemman ylätukivarren pallonivel kuulemma väläjä. Ja ajelin katastusyrityksen jäläkeen merkkihuoltoon. Hinta oesi 330 euroa+ työt. Eli semmonen 500 euron homma. No, kahtelin netistä ja osa maksasi 72 euro plus kulut. Ettätuota, kuin lie isohomma vaehtaa, juutuupisa en tähän hättään vilimiä löytäny
Varaat viinaa ja tupakkia , ilmoita fasessa , no miksei täälläkin , vaihtaja löytyy pikaisesti . :)
Viinapäissäsikö sinä teet Kaikki hommat ? Ilmankos .....
-
Tartti siis on kunnossa, vaen tännään erehyin tarjottelemaan katastusmiehelle leimaamsta varten, vaen pertteeni, ei menny läpi. Joku vasemman ylätukivarren pallonivel kuulemma väläjä. Ja ajelin katastusyrityksen jäläkeen merkkihuoltoon. Hinta oesi 330 euroa+ työt. Eli semmonen 500 euron homma. No, kahtelin netistä ja osa maksasi 72 euro plus kulut. Ettätuota, kuin lie isohomma vaehtaa, juutuupisa en tähän hättään vilimiä löytäny
Varaat viinaa ja tupakkia , ilmoita fasessa , no miksei täälläkin , vaihtaja löytyy pikaisesti . :)
Viinapäissäsikö sinä teet Kaikki hommat ? Ilmankos .....
Miten niin ?