moottorinostin on hyvä apu sekä poisotos että takas laitos. ei siinä mitää ihmeellistä oo olokatapit on usein aika jumis, vois suosiolla hitsata tapin "kanteen" kii ja sitte terävällä taltalla vain välihin ja kannen avulla tapit pois. joskus pitää rakentaa pukki, joku 18-20mm kierretanko eka hitsillä kii tapinpäähän sitte esim 100*100 rhs pätkä pystyyn (jos siis kansi jo irti) ja siihen joku 15mm latanpala reiällä josta kierretanko läpi, sitte vaa pitkä mutteri rasvaten paikalleen ja mopolla iskiä irti..
jos laitat holkin vetariin niin seevaa pää reilusti niin et hajota stefaa heti..
öö. niin siis tuo seevaus jos aksilan puolelle vaihdat ja jos on holkki..
jos navan puoleisen niin ota napa auki ja tarkasta vetarin laakerin kunto, ei saisi palio heilua ku vetarista koitat, sitte seekeri pois ja vetari lähtöö kevyellä napautuksella..
jos iso stefa pyörän laakerilta niin vaihda laakerikki samalla..
ja tietysti koitat hammaspyöriäki, ei saa sitte keikkua yhtää tai vaihdat kohta pyöräkki ja kannen..
ja jos vaihdat pyörän laakerin niin vaihda ne pultit, tuntuuolevan kertakäyttösiä ja taas säästät jatkoa ajatellen..
Viimeksi muokattu: 05.08.13 - klo:18:37 kirjoittanut jusu
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..