Laatikko avattu, kytkinakseli ja toisioakseli leikanneet toisiinsa, pikavaihteenpakka saanut vähän kipeää, laatikon valukuoret kärsineet akselin päittäisvälyksen takia, yksi seegeri poikki joka on luultavasti aiheuttanut kaiken muun, lisäksi iso o-rengas mikä pitää paineen oli poikki. Sellasta on tähän mennessä tullut eteen.
Selviääkö kymppitonnilla tällaisesta remontista?
Kysymyksestä huomaa että on vallerimies pelokkaana arvuuttelemassa. Kympillä saa jo uuden lootan masseriin.
Niinhän se on että näin Valmettimiehenä joutuu vain arvailemaan lootaremonttien hintaa, kun ei asiasta pääse riittävässä määrin kokemusperäistä tietoa muodostumaan. Vähän (paljon) kyllä pelottaakin kun tuntimittarissa lukee kuitenkin 10500 uusimmassakin Valmetissa.