Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Heino Leino - 22.08.17 - klo:09:45

Otsikko: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Heino Leino - 22.08.17 - klo:09:45
Tyttärenläppi se hommasi Volskun varijantin, vaen mikä varmari lie, ja maenihti että ei puhalla ku kylymää. Missä hantaakissa lie vika? Onko jossaki käjen ulottuvilla se hanikka, joka sääteleepi assieta, vae pittääkö viijja korjaamolle? Vuosimalli on vissiin 2003
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Dr.Who - 22.08.17 - klo:09:52
Kojetaulussa onpi säätönappula tai liukusäädin mistä kiertää oikealle niin pitäs tulla lämmintä, jos on ilmastointi, niin onko se päällä jos on niin sisälämmön säätö sitten + 20 tai ilmastointi pois .VÄäntelemällä hanikoita se pitäs selvitä.Onhan mahdollista että jäähdytysjärjestelmässä on ilmaa ja nesteet ei kierrä.
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: icefarmer - 22.08.17 - klo:11:12
Kojetaulussa onpi säätönappula tai liukusäädin mistä kiertää oikealle niin pitäs tulla lämmintä, jos on ilmastointi, niin onko se päällä jos on niin sisälämmön säätö sitten + 20 tai ilmastointi pois .VÄäntelemällä hanikoita se pitäs selvitä.Onhan mahdollista että jäähdytysjärjestelmässä on ilmaa ja nesteet ei kierrä.
ja jos se dieseli on niin kuuluuko sen lämmetäkkää :) ;) :D ;D
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Aatami Särkisalami - 22.08.17 - klo:12:06
Goolettelemalla saattaa löytyä tietoa...katellaan..
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Heino Leino - 22.08.17 - klo:12:39
Kojetaulussa onpi säätönappula tai liukusäädin mistä kiertää oikealle niin pitäs tulla lämmintä, jos on ilmastointi, niin onko se päällä jos on niin sisälämmön säätö sitten + 20 tai ilmastointi pois .VÄäntelemällä hanikoita se pitäs selvitä.Onhan mahdollista että jäähdytysjärjestelmässä on ilmaa ja nesteet ei kierrä.
ja jos se dieseli on niin kuuluuko sen lämmetäkkää :) ;) :D ;D

pennssiinipiili on
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Heino Leino - 22.08.17 - klo:12:39
Goolettelemalla saattaa löytyä tietoa...katellaan..

läppävikkaahan ne eppäelee
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Dr.Who - 22.08.17 - klo:13:37
Melko vähäisesti annoit tietoja.Volssuvaakkeni variantti, kummallakaan tiedolla ei löydy  kooklettamalla tietoa. Mutta asian tiimoilta onko siinä perseen hetelmäs etelä tuulessa kiimarunkku (heinon kielellä).Jos on niin climatronic säätelee. Ja on kyllä vakinan tutkailulla selvitettävissä.Eli piuhan päähän,akronetin veijarit ei sitä täältä käsin pysty ronkkimaan.
Se on tuo sakemanni pikkujäynän tehny taas pohjosen likalle, muistelee kun ei saanu ja aatteli että laitetaas pikku jippo, ei saa soomipoikakaan kuumana.
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: - 22.08.17 - klo:19:58
  googlettamalla sen sijaan erilaisia harrastelija foorumeita saattaa asia edetäkkin..toisinaan tarvitaan lontoota   ymmärtämisen rinnalle..


http://www.volkswagengolf.se/viewforum.php?f=38
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: - 22.08.17 - klo:20:06
http://www.volkswagengolf.se/viewtopic.php?t=46611

  närpiön murteella NÄRKÖ...???NÄRKE on kokonaan toinen asia..helppoa kuin heinän teko..  etsimällä löytyy..pakko matematiikkaa vapaaehtoista ruåttia..ruottisen harjulla..
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Agronautti - 22.08.17 - klo:20:18

onhan meille "varijantilla" pörrääville oma klubi.. etippä tuolta hakutoiminnolla tai kirjaudu ja kysy..

http://www.variantclub.fi/phpbb/index.php
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: - 23.08.17 - klo:06:21
..runon muodoillahan sinnekiin voi sano ja laatia....monenmoiset on vihjeet axelikin sieltä saanut kuin jarru levytkin.. sai uudempaa ilmettä   volvolandialta  aikoinaan..vaan kun verstas vastaava väitti että omia sovellutuksia ei välttämättä aina  tarrvii harrastaa..ja lamminparras  lenteli ihan ite jonnekki..svääfärillään..fillarila kiireempää aikaa saa kurottua...jaguaarinkin mitalla..
olis tuossa ollut kaupan jaguar merkkinen e typekin vaan en ole tupakkaa  harrastellut enkä juuurikaan Jeremias Aaronin kottosia lueskellut  laittakoot rotuaarilla vaikka camelia
suuhun ja  sikkaarin leikkoja piippuun..887...bauhausin keittiöö heittiölle..

hyvää huomenta
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Hervast - 23.08.17 - klo:11:07
Kai siellä joku säätömoottori ohjaa ilman virtauksia jos on automaaginen ilmanvaihtolaite. Vikakoodit lukuun, niin sieltä se viallinen osa yleensä paljastuu. Ainakin isompikorisissa nuo komponentit paljastuvat suht kähverästi kun kojelaudan keskikonsolin sivusuojan tai hanskalokeron  ottaa irti, mut en noista golf kokoluokan autoista tiedä. Ffp.ltä tai tuolta varianttiklubin sivuilta voi löytyä haulla tietoa korjauksesta kunhan viallinen komponentti on selvillä.
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Heino Leino - 14.09.17 - klo:09:18
Ja mikä aine oisi hyvä lämmityslaitteen kennon puhistamiseen, kun alakaa eppäelyt kallistuo sille kannalle että se on tukossa
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Hervast - 14.09.17 - klo:10:09
Pienet kädet jotka kennon vaihtaa 😁

Siis sitähän voi kokeilla huuhtoa vastavirtaan kuumalla vedellä ja laittaa veden mukana kennoon vaikuttamaan jotain puhdistusainetta. Mahtoivat jotku hurjat käyttää konetiskiainetta ? Forten jäähdytysjärjestelmän putsiaine olis varmaan parasta ?

Mut varmin konsti on tuo uuden kennon vaihtaminen, yleensä vaan auto on kasattu osista sen kennon ympärille...
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Last Man Standing - 14.09.17 - klo:10:39
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=148463
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: nestori2 - 14.09.17 - klo:10:50
Volkkari on tunnetusti kylmä kulkupeli, siis se ei ole vika, vaan ominaisuus. Suuri pyörillä kulkeva jääkaappi, osanottoni 8)
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Heino Leino - 14.09.17 - klo:11:01
elekeehä mittää, se puhaltaa nyt pikkusen lämpimämpää ku ulukoilima. Näppäsin (ihan tarpeeksi vaekea homma iliman oikeanmallisie pihtie) lämmityslaetteen vesiletkut irti ja huuhtelin meleko lämpimällä hanaveilla kumpaannii suuntaan. Nyt auton omistaja lähtöö käymään sillä Kuusamossa ja sitte pittää haastatella että pitikö puolimatkassa laittaa pari tikkuria päälle.
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Dr.Who - 14.09.17 - klo:11:35
Uusi lämppärin kenno ei ole kallis osa ,alta saturaisen.Vanhemmiten voi pääty aueta ja mehut tulee sitten plaattialle.Joskus tapahtunut mulle silleen.Ei ole mikään erityinen operaatio vaihtaa, jonkun verran pitää kajuutanpuolelta muoveja purkaa.
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Heino Leino - 14.09.17 - klo:12:07
toestakymmentä euroa näyttäs maksavan 10-16 euroa
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Solifer1 - 15.09.17 - klo:11:34
Ja mikä aine oisi hyvä lämmityslaitteen kennon puhistamiseen, kun alakaa eppäelyt kallistuo sille kannalle että se on tukossa

Rellussa se aukes ko vedin 630 km suurta kuomukärryä perässä ja lämmönsäätö kokoajan täysillä. N 450 kn kohdalla tulvahti palaneen muovin/kumin käry ohjaamaan ja sitten alko lömpöä kajuutassa piisaamaan....
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Last Man Standing - 15.09.17 - klo:11:41
>jonkun verran pitää kajuutanpuolelta muoveja purkaa.

audeissa ja tietenkin volkkareissa kun samoja romuja ovat joutuu repimään kaikki irti mitä lähtee
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Antidesantti - 15.09.17 - klo:18:11
Uusi lämppärin kenno ei ole kallis osa ,alta saturaisen.Vanhemmiten voi pääty aueta ja mehut tulee sitten plaattialle.Joskus tapahtunut mulle silleen.Ei ole mikään erityinen operaatio vaihtaa, jonkun verran pitää kajuutanpuolelta muoveja purkaa.

Jepz...     :o

https://www.youtube.com/watch?v=rgwiJDusp84
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: pig24 - 18.09.17 - klo:16:21
Ei ole mikään erityinen operaatio vaihtaa, jonkun verran pitää kajuutanpuolelta muoveja purkaa.

Jepz...     :o
https://www.youtube.com/watch?v=rgwiJDusp84

) )
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Dr.Who - 18.09.17 - klo:20:29
Uusi lämppärin kenno ei ole kallis osa ,alta saturaisen.Vanhemmiten voi pääty aueta ja mehut tulee sitten plaattialle.Joskus tapahtunut mulle silleen.Ei ole mikään erityinen operaatio vaihtaa, jonkun verran pitää kajuutanpuolelta muoveja purkaa.

Jepz...     :o

https://www.youtube.com/watch?v=rgwiJDusp84
Tää on kyllä hyvä.
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Toivo Tonta - 18.09.17 - klo:20:48
Yllättävän moni vehje on rakennettu lämppärin ympärille ;)
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Hervast - 18.09.17 - klo:21:02
7 tuntia tais mennä vastaavan 3B paskatin kennonvaihtoon tehokasta työaikaa ? Minä taisin irrottaa tuon alumiinipalkinkin tieltä pois, toki voihan se olla että jälkiasennuskylmästöinti purkaantu hieman eri tavalla ?
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: versu213 - 18.09.17 - klo:23:45
Uusi lämppärin kenno ei ole kallis osa ,alta saturaisen.Vanhemmiten voi pääty aueta ja mehut tulee sitten plaattialle.Joskus tapahtunut mulle silleen.Ei ole mikään erityinen operaatio vaihtaa, jonkun verran pitää kajuutanpuolelta muoveja purkaa.

Jepz...     :o

https://www.youtube.com/watch?v=rgwiJDusp84



eihän nuilla menny ko 5min 12 sek. :D :D :D
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Heino Leino - 19.09.17 - klo:09:43
Taetasi tuommosessa jolohassa jäähä meikäläesellä meleko palajo varaossia kassauksen jäläkeen
Otsikko: Vs: Volssuvaakkeni
Kirjoitti: Hervast - 19.09.17 - klo:10:00
Juu siinä vois ajatus välillä karata, varsinkin jos tuommoinen aputyttö pyllistelis hommassa mukana  :D