Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lautasmuokkaimista  (Luettu 5541 kertaa)

anakonda

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Lautasmuokkaimista
Onko kellään kokemuksia Rolmako,Akpil tai metal fac muokkaimista?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Lautasmuokkaimista
Onko kellään kokemuksia Rolmako,Akpil tai metal fac muokkaimista?

2015 vuoden köyhyyden ja kurjuuden kolkuttaessa ovelle, on kysymys ajankohtainen.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Lautasmuokkaimista
Onko kellään kokemuksia Rolmako,Akpil tai metal fac muokkaimista?
Aiheen vierestä mutta ainakin Akpil sarka aurat onkuulemma toimineet ihan ok.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: Lautasmuokkaimista
Jos noista pitää valita, niin kyllä roalmako vie voiton. Metal-fachin muut romut on ainakin olleet ihan susipaskaa.

Peukalo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 855
Vs: Lautasmuokkaimista
Mulla on ihan aataminaikuinen nostolaite- tempo 2800, alkoi vasta toimimaan kunnolla kun muutin hinattavaksi, 60-luvun claasin puimurin etuakseli takana, kivilaatikko täytenä rungon päällä. Vain kovat savet ajelen tuolla. Multamaat kynnetään..

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Lautasmuokkaimista
Rolmakon 6 metrinen ollut pari kesää käytössä. ??

anakonda

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: Lautasmuokkaimista
No miltä kone vaikuttaa? Onko kumpi versio sulla raskas vai kevyempi..ite ajattelin lähinnä tuota raskasta 610mm lautasilla. Ainoa miinus näyttäis olevan et ei saa siihen etulataa.
Entinen kone on 4m pöttinger ja olen ollu siihen tosi tyytyväinen, mutta uusien  hinattavien hinnat nousee pilviin.

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Lautasmuokkaimista
No miltä kone vaikuttaa? Onko kumpi versio sulla raskas vai kevyempi..ite ajattelin lähinnä tuota raskasta 610mm lautasilla. Ainoa miinus näyttäis olevan et ei saa siihen etulataa.
Entinen kone on 4m pöttinger ja olen ollu siihen tosi tyytyväinen, mutta uusien  hinattavien hinnat nousee pilviin.

Mun kone 560mm sileillä lautasilla ja kumijyräpakkerilla. Renkaina 500:set. Lautaset (Italialaiset) aika ohuen näköiset verrattuna Hevan lautasiin. On ainakin vielä kestäneet, mut mun käyttö onkin tosi kevyttä. Maksoi n. puolet verrattuna merkkikoneisiin, hintaansa nähden ollut loistava valinta. Kaikkein miellyttävin yllätys oli hitsausten ja maalauksen laatu, sais moni kotimainenkin paja ottaa mallia.