Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jaahas tukea laskutaidottomille?  (Luettu 1293 kertaa)

Naturalis

  • Vieras

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Jaahas tukea laskutaidottomille?
No sitäpä saadaan mitä neuvontapalveluista tilataan. Sieltähänsitä on neuvvottu tekemään kyllätesen maksuun saatte juu ;D Huom meille aikoinaan suuniteltiin pihattoa mutta mutta. Hyvinkin luonnatessaan olisin ollut noin 55v ennenkuin tuo olis ollu maksussa, suunnittelu hetkellä siis 27v. Ei tehty siitä mitään olis tullu remontti kulut olis sitte taas syöneet sen lopunkin. Joo ja nyt on semmoset näkymät että vissiin olis konkkatullu jos moinen palatsi olis tossa tontilla.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Jaahas tukea laskutaidottomille?
  Kyllä se vaan maitoparonien tilille raha löytää.
FIXIT

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Jaahas tukea laskutaidottomille?
No sitäpä saadaan mitä neuvontapalveluista tilataan. Sieltähänsitä on neuvvottu tekemään kyllätesen maksuun saatte juu ;D Huom meille aikoinaan suuniteltiin pihattoa mutta mutta. Hyvinkin luonnatessaan olisin ollut noin 55v ennenkuin tuo olis ollu maksussa, suunnittelu hetkellä siis 27v. Ei tehty siitä mitään olis tullu remontti kulut olis sitte taas syöneet sen lopunkin. Joo ja nyt on semmoset näkymät että vissiin olis konkkatullu jos moinen palatsi olis tossa tontilla.
niin ja ajattele, mikä ero vapaa-ajassa, saattas jäädä joku reissu tekemätä!
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Jaahas tukea laskutaidottomille?
Ei sitä noin saa tehdä, neuvonnasta pitää ottaa kaikki irti.. Minua syyllistettiin porukalla, kun lasketutin pojan likvin mahdollisimman huonoilla  ja vähillä lehmillä.. Soitti neuvoja ja valitti, ettei noin huonoja lehmiä ole enää kenelläkään. Vaan pidin pääni, nyt ei ole kyllä kukaan haukkumassa.. ::)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Jaahas tukea laskutaidottomille?
Ei sitä noin saa tehdä, neuvonnasta pitää ottaa kaikki irti.. Minua syyllistettiin porukalla, kun lasketutin pojan likvin mahdollisimman huonoilla  ja vähillä lehmillä.. Soitti neuvoja ja valitti, ettei noin huonoja lehmiä ole enää kenelläkään. Vaan pidin pääni, nyt ei ole kyllä kukaan haukkumassa.. ::)
panit sitten pojan kävelemään suoraan aukosta.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Jaahas tukea laskutaidottomille?
Ei sitä noin saa tehdä, neuvonnasta pitää ottaa kaikki irti.. Minua syyllistettiin porukalla, kun lasketutin pojan likvin mahdollisimman huonoilla  ja vähillä lehmillä.. Soitti neuvoja ja valitti, ettei noin huonoja lehmiä ole enää kenelläkään. Vaan pidin pääni, nyt ei ole kyllä kukaan haukkumassa.. ::)
panit sitten pojan kävelemään suoraan aukosta.
Ai, mistä hemmetin aukosta.. Ittehän se tämän tilan tahtoi, ja ainoa, joka sen etua niissä kaupoissa ajoi olin minä. Nytkö minä sitten olen pahansuopa piru nurkassa. Enpä uskoisi ihan noin. ;D

opelmies jr

  • Vieras
Vs: Jaahas tukea laskutaidottomille?


Viljamiehil o tollaset ollu pakollisen työkoneen jo pitemmä aikaa  :-\ :-\ :-\ :'(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Jaahas tukea laskutaidottomille?
Jatketaan maksuaikaa, kun kerran korotkin on näin matalalla  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes