Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille  (Luettu 9270 kertaa)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Itsenäisyysjuhlat...
Miten itsenäisyyttä voi juhlia kun sitä ei enään ole. On vain Itsenäisyydenmuistojuhla jota kaikkien tulisi kunnioittaa hiljaisella hetkellä ja muistella sitä aikaa kun Suomi oli itsenäinen vapaa maa.

Nyt juhlitaankin isäntien uhon ja Kepun sosiaalielättien terrorismin loppumista   :P :P   ;D ;D ;D
joo mut meidän joukossa on "last man standing", njähhäh!! :P :P
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille
Joo Hakkarainen on oikeassa, ei noin heikolla viinapäällä kannata mennä minkäänlaisiin juhliin ...
Vetää vielä sitä Janipetteriä nokkaan siellä ????
Aatteles Hame-Heikki jos Makkarainen löytää itestänsä sen pienen pienen, mutta sitäkin vahvemman apilaan? Ei se sitä Uotisen kielikoulua käynyttä kahvinpapua nokkaan vedä vaan ihan jonnekin muualle..............
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Aulis Anttila

  • Vieras
Seisottaminen...
Miten itsenäisyyttä voi juhlia kun sitä ei enään ole. On vain Itsenäisyydenmuistojuhla jota kaikkien tulisi kunnioittaa hiljaisella hetkellä ja muistella sitä aikaa kun Suomi oli itsenäinen vapaa maa.
Nyt juhlitaankin isäntien uhon ja Kepun sosiaalielättien terrorismin loppumista   :P :P   ;D ;D ;D
joo mut meidän joukossa on "last man standing", njähhäh!! :P :P

Ei siel kellää seiso   :P :P :P   ;D ;D ;D

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Seisottaminen...
Miten itsenäisyyttä voi juhlia kun sitä ei enään ole. On vain Itsenäisyydenmuistojuhla jota kaikkien tulisi kunnioittaa hiljaisella hetkellä ja muistella sitä aikaa kun Suomi oli itsenäinen vapaa maa.
Nyt juhlitaankin isäntien uhon ja Kepun sosiaalielättien terrorismin loppumista   :P :P   ;D ;D ;D
joo mut meidän joukossa on "last man standing", njähhäh!! :P :P

Ei siel kellää seiso   :P :P :P   ;D ;D ;D
mulla seiso ainaki vuos ja 9kk sitte.. 8) 8)
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Seisominen...
Miten itsenäisyyttä voi juhlia kun sitä ei enään ole. On vain Itsenäisyydenmuistojuhla jota kaikkien tulisi kunnioittaa hiljaisella hetkellä ja muistella sitä aikaa kun Suomi oli itsenäinen vapaa maa.
Nyt juhlitaankin isäntien uhon ja Kepun sosiaalielättien terrorismin loppumista   :P :P   ;D ;D ;D
joo mut meidän joukossa on "last man standing", njähhäh!! :P :P
Ei siel kellää seiso   :P :P :P   ;D ;D ;D
mulla seiso ainaki vuos ja 9kk sitte.. 8) 8)

Eiköhän se veltollaki onnaa   ::) ::)   :P :P   ;D ;D ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Lohojam Maalla...
Eiköhän se veltollaki onnaa
Saamieni tiedustelutietojen mukaan noinhan se oli eräskin "matami" julistanut paarissa suureen ääneen. Lohojam Maalla...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

sorkkis

  • Vieras
Vs: Lohojam Maalla...
Eiköhän se veltollaki onnaa
Saamieni tiedustelutietojen mukaan noinhan se oli eräskin "matami" julistanut paarissa suureen ääneen. Lohojam Maalla...

Kaiken lisäksi julkisella paikalla  :o

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille
teukka pitäs saada telkkariin tanssi tähtien kaa ohjelmaan  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille
mutta huomena on hakkarainen politiikkaratiossa ja se on pakko kuunnella!   perkele!   jätkä käy 8 vuotta peruskoulua ja pääsee etuskuntaan!   ei oo turha vaikka joskus sanooki sen mitä mieli tekee!

            hakkarainen rules! ;D :P
-------------pitää laittaa facebuukiin Hakkaraiselle fanikerho ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Itsenäisyysjuhlat...


ja  kutsutaan  setaveteraanit  ja  ruskean reiän  ritarit  paikalle  :P
[/quote]----- ;D ;D ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille
mutta huomena on hakkarainen politiikkaratiossa ja se on pakko kuunnella!   perkele!   jätkä käy 8 vuotta peruskoulua ja pääsee etuskuntaan!   ei oo turha vaikka joskus sanooki sen mitä mieli tekee!

            hakkarainen rules! ;D :P
-------------pitää laittaa facebuukiin Hakkaraiselle fanikerho ;D

  En nyt tiiä. Hakkarainen sanoi uskovansa, että maailma on syntynyt 6000 vuotta sitten.  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille
teukka pitäs saada telkkariin tanssi tähtien kaa ohjelmaan  ;D
-----------se on  varmaan ihan mahtoton tehtävä,teukan jalat ei taivu ees tangoon,se on seissy niin paljon sahan vieresä ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille



  En nyt tiiä. Hakkarainen sanoi uskovansa, että maailma on syntynyt 6000 vuotta sitten.  ;D
[/quote]
--minä luin,että hän uskoo ,että ihmiskunta on 6000v vanha.Minä tunnen monta lääkäriä ja tohtorismiestäki ,jotka uskoo niin.Mitäpä sitä Raamatun totuutta muuttamaan.Ne on kaikki muut tiedot kuiteski pelkkää spekulaatiota,kun kukaan ei pysty kuitenkaan mitään todistamaan.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille



  En nyt tiiä. Hakkarainen sanoi uskovansa, että maailma on syntynyt 6000 vuotta sitten.  ;D
--minä luin,että hän uskoo ,että ihmiskunta on 6000v vanha.Minä tunnen monta lääkäriä ja tohtorismiestäki ,jotka uskoo niin.Mitäpä sitä Raamatun totuutta muuttamaan.Ne on kaikki muut tiedot kuiteski pelkkää spekulaatiota,kun kukaan ei pysty kuitenkaan mitään todistamaan.
[/quote]Maailma on ikuinen . Ei ole alkua ei loppua . Mites se yks Raamatunlause menikään  :-\

Minä olen alku ja loppu , siis Jumala , en minä .

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Hakkarainen:Kiitos ei linnanjuhlille



  En nyt tiiä. Hakkarainen sanoi uskovansa, että maailma on syntynyt 6000 vuotta sitten.  ;D
--minä luin,että hän uskoo ,että ihmiskunta on 6000v vanha.Minä tunnen monta lääkäriä ja tohtorismiestäki ,jotka uskoo niin.Mitäpä sitä Raamatun totuutta muuttamaan.Ne on kaikki muut tiedot kuiteski pelkkää spekulaatiota,kun kukaan ei pysty kuitenkaan mitään todistamaan.
[/quote]

  En minä sellaiseen fanikerhoon lähe.  ;D