Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näin Tanskassa...  (Luettu 780 kertaa)

Pete-Puuha

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Köyhä joutuu puimaan romuilla..
Näin Tanskassa...
"Englantia puhunut mies kaatoi 17-vuotiaan tytön maahan ja yritti riisua housut – Nuori nainen joutumassa itse syytteeseen uskomattomasta syystä
 12:10

 Tanskassa on noussut otsikoihin tapaus, jossa nuori nainen on joutumassa itse syytetyksi tapauksessa, jossa tuntematon mies hyökkäsi hänen kimppuunsa, kertoo TV SYD.

 Englantia puhunut tummaihoinen mies hyökkäsi viime viikolla 17-vuotiaan tanskalaisen naisen kimppuun Sønderborgissa. Mies oli kaatanut nuoren naisen maahan ja ryhtynyt avaamaan tämän housuja. Nainen oli kuitenkin onnistunut häätämään miehen kimpustaan käyttämällä pippurisumutetta.

 Nyt Tanskassa on herättänyt keskustelua se, että tyttö joutunee itse syytteeseen tapahtuneesta.

– On laitonta pitää hallussaan pippurisumutetta, joten hän joutuu siitä luultavasti syytteeseen, Sønderborgin poliisipäällikkö Knud Kirsten selvittää.

 Tytön kimppuun hyökännyt mies ei ole jäänyt kiinni. Sønderborgissa sijaitsee turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus, mutta poliisilla ei ole tietoa, onko tapauksessa epäilty mies turvapaikanhakija. "


 ;) ;) ;)
Hankmo, vaarivainaan vaari ja vuokrapelto...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Näin Tanskassa...
– On laitonta pitää hallussaan pippurisumutetta, joten hän joutuu siitä luultavasti syytteeseen, Sønderborgin poliisipäällikkö Knud Kirsten selvittää.

Oisko joku tyrnnisumute turvallisempaa...?      ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."