Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sattuipa joulupukille juttu  (Luettu 5509 kertaa)

ruutiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Sattuipa joulupukille juttu
Olen tuossa moninaisina vuosina ollut joulupukkina.Niin tänäkin vuonna,en niinkään tienuun vuoksi vaan tuottaakseni iloa lapsille ja lapsen mielisille.Varauksia tuli useampia ehkä kymmenkunta tai oliko se liki yksitoista.Aikaa varasin  noin puoli tuntia kohteeseen,siinä jo ehtii lapset saada paketit ja pukkikin on tarpeekseen hikoillut .Homma alkoi joulurauhan julistuksen jälkeen  sovitussa järjestyksessä kuten oli so*****,tuttuja osoitteita lähes kaikki.Mutta kuinka ollakaan ainahan uusia asiakkaitakin  tulee,ja tämä uusi vierailupaikka oli kyllä aivan outo,tilauksen sain osoitteeseen hyvin varhain ja kellonaikakin oli tarkkaan määrätty jota ihmettelin kyllä.Tosin lapsiperheeseen melko myöhainen mutta ajattelin että haluavat varmistaa pukin varman saapumisen.Paikka oli sitten so***** illan viimeiseksi,navigaattori punakuonon nokkaan ja menoksi,Osoite löytyi ja pussukkakin oli sovitusti oven kahvassa.Ihmettelin kyllä kun ei ollut mikään lahjasäkki vaan tavallinen punainen muovikassi.Soitin ovikelloa,kohde kun oli kerrostalo ja hetken odottelun jälkeen ovi aukesi..........................................jatkuu huomenna

Rajumies

  • Vieras
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Ohoh, tästä tulee jännää. Tuskin maltan odottaa huomiseen. On se tuo Hort... eiku Ruutiukko sitten eri veijari.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Nää jatkotarinat on kyllä rasittavia ????

ruutiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Noo ajattelin että joku naapuri oli laittanut tuon pussukan ja sisällä eteisessä on sitten varsinainen lahjasäkki ::)soitin siis ovikelloa,kello jotain 20.15 ja olinhan aikataulussa.Koska paikka oli uusi ja illan viimeinen ei ollut edes mikään  hoppu.Tosin teki jo mieli mennä kotiin leikkaamaan pala kinkkua ja ottamaan tuopillinen sahtia.Monessa paikassahan oli isäntä eteisessä tyrkyttänyt ryyppyjä,mutta en voinut ottaa kun olin auton kanssa liikkeellä.Kivoja olivat lapset jka paikassa.
 Rimpautin uudelleen ovikelloa kun ei tultu avaamaan.Hetken kuluttua sitten oven takaa kuului kysymys:kuka siellä?Vastasin että joulupukki täällä kolkuttelee;ovi aukesi ja toivotin hyvää joulua,onko täällä kilttejä lapsia.Hetkeen en kyllä nähnyt mitään sillä silmälasit huurtuvat sisälle lämpöiseen mentäessä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Jos tämä juttu päättyy jotenkin muuten kuin roskasäkin kaatamiseen lattialle niin.... ihmettelen  :o

ruutiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Tovin kuluttua huurre hävisi laseista ja aloin nähdä paremmin ,katselin ympärilleni onko eteisessä isompaa lahjasäkkiä,ei ollut muuta kuin tuo ovenkahvassa ollut punainen muovikassi.Eikä eteisessä näkynyt tuota ovea aukaissutta henkilöäkään.Peremmältä huoneistosta kuului;Pukki on hyvä ja tulee peremmälle vain!Astuin peremmälle sinnepäin mistä kutsu kuului.Ei sielläkään ollut lapsia odottamassa pukkia.Ympärilleni katseltuani näin aivan jotain uskomatonta,joulukuusen vierellä lattialla istui nuori nainen.Hän kertoi että lapset menivätkin mummolaan jouluksi ja hän jäi tänne kerrostaloasuntoonsa yksin viettämään joulua.Lahjapaketitkin oli siten viety tuonne mummolaan ja sinne on varattu toinen pukki.
 Nainen esitteli itsensä Leilaksi ja minä esittelin itseni joulupukiksi,tosin kyllä hän nimeni tiesi koska oli minulle pukkitilauksen tehnyt ja minä tiesin hänet nimeltä,mutta koskaan en ollut missään yhteydessä häntä tavannut.
Leila kysyi haluaako pukki juotavaa ja sanoin että alkoholitonta kiitos.Niinpä Leila toi minulle lasillisen limonaadia.Leila oli todella upea nainen,kaikki paikat kohdallaan ja iältään arvoin hänet 35-40 vuotiaaksi.Leilalla yllään oli polven yläpuolelle ulottuva joulunpunainen tiukka hame ja valkoinen kaula-aukoltaan hyvin avoin pusero,ehkä jouluasuksi liiankin avonainen.Rinnat suorastaan olivat pullahtamaisillaan kaula-aukosta ulos.Jalassa hänellä oli hiukan polven alapuolelle ulottuvat pitkävartiset ja tiukat mustat nahkasaappaat varrensuissa niissä oli valkoinen karvasomiste,jonka ajattelin olevan hyvinkin miellyttävä säärtä vasten
 Lasillisen juotuani ehdotin että jospa avattaisiin tuo lahjapussukka ja jaetaan lahjat,että pääsen sitten jatkamaan matkaa.Nälkäkin oli ja mielessä oli kotona oleva kinkku ja sahti pänikkä.

ruutiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Leila sanoi että jaetaan vain.Niinpä avasin punaisen muovikassin otin ensimmäisen paketin se oli kova paketti jossa luki päällä kauniisti kirjoitettuna Leila,samoin oli toinen paketti osoitettu Leilalle joka sitten oli pehmeä paketti kolmannessa paketissa ei ollut nimeä.Leila suorastaan hehkui innosta saatuaan paketit ja alkoi avaamaan niitä.Pehmeästä paketista tuli esiin vaaleansininen yöasu,tosin se mielestäni näytti Leilalle liian pieneltä.Pienet silkkiset bikinit ja puolireiteen ilmeisesti ulottuva   silkkinen paituli.Olin hämilläni Leilan niitä tutkiessa.Hän sanoi että sovittaa niitä heti ja poistui huoneesta.Tovin kuluttaa Leila tuli takaisin tuo silkkiunelma päällään ,minulta oli mennä limonadi väärään kurkkuun ja sain valtavan yskänpuuskan.Leila tuli lähemmäksi ja yhtäkkiä hän istui polvelleni ja halasi ja antoi suukon poskelleni sanoen: Kiitos pukki! ???

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Mitähän sitten mahtaa tapahtua... :P

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Ihan kohtapuoliin tarinan lähtee rönsyämään ihan eri suuntaan ja henkilögalleria kasvaa, päähenkilö vaihtuu.
Sanalla sanoen, kobraa pukkaa...
In vino veritas

ruutiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Olin hämmentynyt moisesta huomiosta,niitä kahta muuta pakettia Leila ei sitten heti avannutkaan vaan ehdotti että laulaisin pari joululaulua.Sanoin että minulla on huono lauluääni enkä oikein osaakaan mitään joululauluja muuta kuin Tip tap tip tap.Se käy aivan mainiosti sanoi Leila ja ehdotti että mentäisiin samalla piirileikkiä ja laulaisimme.Aloin sitten laulaa tip tap ja Leila alkoi pyöriä ympärillä varpaillaan tai ei hän varpaillaan sipsutellut vaan noissa korkosaappaissa joista kyllä kuului ääni kop kop.Leila oli jostain laittanut myös tonttulakin päähänsä jossa oli kulkunen joka kilisi somasti.

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
jatkuiko piirileikki uuteen vuoteen asti... ::)

ruutiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Tovin leikittyämme ja lauettuamme Leila ehdotti että leikittäisiin sokkoleikkiä.Hän haki jostain mustan liinan ja sitoi sen silmilleni.Minun piti siis etsiä Leilaa.Sokkona haparoin ympäriinsä ja varoin kompastumasta huonekaluihin.Silloin tällöin kuului kulkusen kilahdus ja menin ääntä kohden.Kulkunen kilahti kuitenkin jossain muualla taas ja samoin kuului saappaiden kopse.Menin ääntä kohden ja kulkusen ääni kuuluikin lähempää,aikani haparoituani kädessäni tuntui tuo silkkinen yöasu,Leilan hengitys tuntui poskeani vasten ja aistin hänen hurmaavan hajuvetensä tuoksun,sama joka leijui jo eteisessä kun saavuin asunnolle.Juurikun olin tunnustelemassa paremmin tuon silkkiunelman materiaalia,askeleet loittonivat ja kulkusen kilaukset kuuluivat jostain muualta .Sitten kuulin että jotain pakettia avattiin koska kuului paperin rahinaa.Ei kuulunut hetkeen mitään,minä haparoin ympäriinsä mutta osuin vain joulukuuseen ja sormiani pisteli neulaset.Leila oli aivan hiljaa ei kuulunut kulkusta eikä korkosaappaiden ääntä.Minäkin olin paikallani ja ajattelin että jospa tästä lähden,onhan tullut leikittyä ja laulettua ja kotona odottaa muheva kinkku ja sahtipänikkä. ;D

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Sitten ulko-ovi kävi, ja eteisessä seisoi Erkki E...?   ;D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Tovin leikittyämme ja lauettuamme Leila ehdotti että leikittäisiin sokkoleikkiä.Hän haki jostain mustan liinan ja sitoi sen silmilleni.Minun piti siis etsiä Leilaa.Sokkona haparoin ympäriinsä ja varoin kompastumasta huonekaluihin.Silloin tällöin kuului kulkusen kilahdus ja menin ääntä kohden.Kulkunen kilahti kuitenkin jossain muualla taas ja samoin kuului saappaiden kopse.Menin ääntä kohden ja kulkusen ääni kuuluikin lähempää,aikani haparoituani kädessäni tuntui tuo silkkinen yöasu,Leilan hengitys tuntui poskeani vasten ja aistin hänen hurmaavan hajuvetensä tuoksun,sama joka leijui jo eteisessä kun saavuin asunnolle.Juurikun olin tunnustelemassa paremmin tuon silkkiunelman materiaalia,askeleet loittonivat ja kulkusen kilaukset kuuluivat jostain muualta .Sitten kuulin että jotain pakettia avattiin koska kuului paperin rahinaa.Ei kuulunut hetkeen mitään,minä haparoin ympäriinsä mutta osuin vain joulukuuseen ja sormiani pisteli neulaset.Leila oli aivan hiljaa ei kuulunut kulkusta eikä korkosaappaiden ääntä.Minäkin olin paikallani ja ajattelin että jospa tästä lähden,onhan tullut leikittyä ja laulettua ja kotona odottaa muheva kinkku ja sahtipänikkä. ;D

Jaa...... tuliko pukin tuntitaksa tuosta jo täyteen.. ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Sattuipa joulupukille juttu
Ruutiukon märkiä joulu-unelmia :)