Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä  (Luettu 6929 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Ooot väärässä...
seurakuntavaaleissa saa olla ehdokkaana ja kuulua kyseiseen "valtuustoon", vaikkei kirkkoon kuuluisikaan ????

Epäilen... onkohan noin  ??? ??? ??? ??? ??? ???
On, meillä on kirkkovaltuustossa ollut vuosia, sellaisia äärivasemmiston jäseniä, jotka ei itse kuulu edes kirkkoon, siellä ne on päättämässä sellaisista verovaroista, joiden maksamiseen eivät itse osallistu ????

Seurakuntavaalin ehdokkaan tulee:
    * olla täyttänyt 18 vuotta
    * olla vaaliseurakunnan tai jonkin toisen evankelis-luterilaisen seurakunnan jäsen
    * vaaliseurakunnan konfirmoitu jäsen
    * antaa kirjallinen suostumus ehdokkaaksi asettumisesta.
+
Terho Pursiainenki on - ollu - kommari... ja pappi  ::) ::) ::)

Sahrami

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 212
Vs: Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä
Sori vaan, mutta mie en jaksa ymmärtää kristittyjen vainoja erilaisuutta kohtaan. Kuitenkin eikös Jeesus niminen mies ollut aikansa syrjittyjen kanssa aika hyvää pataa? Samaan kastiin menee homot, lesbot ja biit. Taitaa vaan nämä uskontohörhöjen omanarvontunto olla niin loistava, että poikkeavat sitten lyödään mielellään maanrakoon. Kuitenkaan tähän ei voi rinnastaa pedofiileja tms. rikoksen tekijöitä, tai jotka edes haaveilevat jostakin noin kamalasta.

Mitä väliä sillä on, rakastaako samaasukupuolta olevaa ihmistä, kunhan vaan rakastaa.

Itse olen kylläkin umpihetero, mutta on mulla muutamia homokavereita. Rakkaus kuuluu kaikille, eikä siiitä saa ketään syyllistää.

Sitten jos vielä laajennetaan keskustelua adoptio-oikeuteen, niin minusta on kyllä erittäin suurta kaksinaismoralismia kieltää homoilta tai lesboilta adoptio-oikeus. Kuitenkin kun maailmassa (myös täällä Suomessa) on paljon perheitä, jossa lapsia kohdellaan huonosti. Jos kuitenkin sitten joku voisi antaa lapselle tasapainoisen ja rakastavan kodin.
Uusi pihatto tulossa - sitten kun minusta tulee lottovoittaja

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kirkko...
En ny viitti sotkeutuu tohon homohommaan mut aika moni asia järjestyis ku valtio ja kirkko erotettas oikeesti toisistaan... sit kirkko sais päättää omsta asioistaan iha mitä lystää... eikä se hetkauttas meitä tavallisia ihmisiä pätkääkää.

Mää olen Auliksen kanssa samaa mieltä.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Kiittää hän :-) :-) :-)
En ny viitti sotkeutuu tohon homohommaan mut aika moni asia järjestyis ku valtio ja kirkko erotettas oikeesti toisistaan... sit kirkko sais päättää omsta asioistaan iha mitä lystää... eikä se hetkauttas meitä tavallisia ihmisiä pätkääkää.
Mää olen Auliksen kanssa samaa mieltä.

 :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvää tekstiä...
Sori vaan, mutta mie en jaksa ymmärtää kristittyjen vainoja erilaisuutta kohtaan. Kuitenkin eikös Jeesus niminen mies ollut aikansa syrjittyjen kanssa aika hyvää pataa? Samaan kastiin menee homot, lesbot ja biit. Taitaa vaan nämä uskontohörhöjen omanarvontunto olla niin loistava, että poikkeavat sitten lyödään mielellään maanrakoon. Kuitenkaan tähän ei voi rinnastaa pedofiileja tms. rikoksen tekijöitä, tai jotka edes haaveilevat jostakin noin kamalasta. Mitä väliä sillä on, rakastaako samaasukupuolta olevaa ihmistä, kunhan vaan rakastaa. Itse olen kylläkin umpihetero, mutta on mulla muutamia homokavereita. Rakkaus kuuluu kaikille, eikä siiitä saa ketään syyllistää. Sitten jos vielä laajennetaan keskustelua adoptio-oikeuteen, niin minusta on kyllä erittäin suurta kaksinaismoralismia kieltää homoilta tai lesboilta adoptio-oikeus. Kuitenkin kun maailmassa (myös täällä Suomessa) on paljon perheitä, jossa lapsia kohdellaan huonosti. Jos kuitenkin sitten joku voisi antaa lapselle tasapainoisen ja rakastavan kodin.

Kaunista ja hyvää tekstiä - aikuisten oikeesti.

sorkkahessu

  • Vieras
kolleeka sanoi ....
Erääseen kylään tuli pappi joka lupas vihkiä homo avioliitot . Kolleeka ei ollut ajatuksesta mielissään ja totes : Yli 50 vuotta olen persettäni pyyhkiny enkä vielä ole klitorista löytänyt , mix sellaseen pitää ryhtyä .

Sahrami

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 212
Vs: kolleeka sanoi ....
Erääseen kylään tuli pappi joka lupas vihkiä homo avioliitot . Kolleeka ei ollut ajatuksesta mielissään ja totes : Yli 50 vuotta olen persettäni pyyhkiny enkä vielä ole klitorista löytänyt , mix sellaseen pitää ryhtyä .

Olikos kyseessä nais- vai miespappi. Eihän ne kaikki miehet sitä klitorista löydä vaikka se nenän eteen aseteltaisiin   :D
Uusi pihatto tulossa - sitten kun minusta tulee lottovoittaja

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: kolleeka sanoi ....
Erääseen kylään tuli pappi joka lupas vihkiä homo avioliitot . Kolleeka ei ollut ajatuksesta mielissään ja totes : Yli 50 vuotta olen persettäni pyyhkiny enkä vielä ole klitorista löytänyt , mix sellaseen pitää ryhtyä .

Olikos kyseessä nais- vai miespappi. Eihän ne kaikki miehet sitä klitorista löydä vaikka se nenän eteen aseteltaisiin   :D
Naispappi kuuleman mukaan , Koskella on naispappi , ihan jees.
Omasta perseestä oli klitorista hakenu vaan ei löytäny (mies) .

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä
Ei kai homojen oikeuksien jälkeen aleta väittämään myös pedofiliaa syntymälahjaksi ja siten myös ihmisoikeudeksi?
Rättipäille se on sallittua lapsiinsekaantuminenkin. >:( >:(

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä
Ei kai homojen oikeuksien jälkeen aleta väittämään myös pedofiliaa syntymälahjaksi ja siten myös ihmisoikeudeksi?
Rättipäille se on sallittua lapsiinsekaantuminenkin. >:( >:(
Tapahtuu Suomessakin lahkoissa , hyi helvetti  >:( >:( >:( >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä
Sori vaan, mutta mie en jaksa ymmärtää kristittyjen vainoja erilaisuutta kohtaan. Kuitenkin eikös Jeesus niminen mies ollut aikansa syrjittyjen kanssa aika hyvää pataa? Samaan kastiin menee homot, lesbot ja biit. Taitaa vaan nämä uskontohörhöjen omanarvontunto olla niin loistava, että poikkeavat sitten lyödään mielellään maanrakoon. Kuitenkaan tähän ei voi rinnastaa pedofiileja tms. rikoksen tekijöitä, tai jotka edes haaveilevat jostakin noin kamalasta.

Mitä väliä sillä on, rakastaako samaasukupuolta olevaa ihmistä, kunhan vaan rakastaa.

Itse olen kylläkin umpihetero, mutta on mulla muutamia homokavereita. Rakkaus kuuluu kaikille, eikä siiitä saa ketään syyllistää.

Sitten jos vielä laajennetaan keskustelua adoptio-oikeuteen, niin minusta on kyllä erittäin suurta kaksinaismoralismia kieltää homoilta tai lesboilta adoptio-oikeus. Kuitenkin kun maailmassa (myös täällä Suomessa) on paljon perheitä, jossa lapsia kohdellaan huonosti. Jos kuitenkin sitten joku voisi antaa lapselle tasapainoisen ja rakastavan kodin.


Täähän on ihan eri asia, kuin kirkossa vihkiminen ????
En minäkään mitään vainoja kannata, mutta joku raja sentään suvaitsevaisuudessakin pitää olla, keskenään saavat elää miten haluavat vapaassa maassa, mutta joku roti pelleilyssäkin pitää olla.
Adoptioikeus on kaksipiippuinen juttu, lapsista on pulaa ja heteropareja normaalin perheen malleina on paljon tarjolla, lastahan joutuu nytkin odottelemaan melkin kymmenen vuotta, jos jonoihin otettaisiin vielä homotkin mukaan, niin jonot pitenisi entisestään ????
Se on eri asia, jos kyse on jo olemassa olevasta homoperheestä, silloin lapsen voi mielestäni adoptoida myös samaa sukupuolta oleva, jos ei lapsen biologinen isä tai äiti sitä kiellä.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä
Ei kai homojen oikeuksien jälkeen aleta väittämään myös pedofiliaa syntymälahjaksi ja siten myös ihmisoikeudeksi?
Rättipäille se on sallittua lapsiinsekaantuminenkin. >:( >:(
Tapahtuu Suomessakin lahkoissa , hyi helvetti  >:( >:( >:( >:(
Ek kai sorkka tarkota ny kepulestei?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä
Ei kai homojen oikeuksien jälkeen aleta väittämään myös pedofiliaa syntymälahjaksi ja siten myös ihmisoikeudeksi?
Rättipäille se on sallittua lapsiinsekaantuminenkin. >:( >:(
Tapahtuu Suomessakin lahkoissa , hyi helvetti  >:( >:( >:( >:(
Ek kai sorkka tarkota ny kepulestei?
En .

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä
Ei kai homojen oikeuksien jälkeen aleta väittämään myös pedofiliaa syntymälahjaksi ja siten myös ihmisoikeudeksi?
Rättipäille se on sallittua lapsiinsekaantuminenkin. >:( >:(
Tapahtuu Suomessakin lahkoissa , hyi helvetti  >:( >:( >:( >:(
Ek kai sorkka tarkota ny kepulestei?
En .
No hyva.Niil lesteil ku o niit kesävestareitaki.

Sahrami

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 212
Vs: Kepulaiset eivät tahdo homoille kirkkohäitä
Sori vaan, mutta mie en jaksa ymmärtää kristittyjen vainoja erilaisuutta kohtaan. Kuitenkin eikös Jeesus niminen mies ollut aikansa syrjittyjen kanssa aika hyvää pataa? Samaan kastiin menee homot, lesbot ja biit. Taitaa vaan nämä uskontohörhöjen omanarvontunto olla niin loistava, että poikkeavat sitten lyödään mielellään maanrakoon. Kuitenkaan tähän ei voi rinnastaa pedofiileja tms. rikoksen tekijöitä, tai jotka edes haaveilevat jostakin noin kamalasta.

Mitä väliä sillä on, rakastaako samaasukupuolta olevaa ihmistä, kunhan vaan rakastaa.

Itse olen kylläkin umpihetero, mutta on mulla muutamia homokavereita. Rakkaus kuuluu kaikille, eikä siiitä saa ketään syyllistää.

Sitten jos vielä laajennetaan keskustelua adoptio-oikeuteen, niin minusta on kyllä erittäin suurta kaksinaismoralismia kieltää homoilta tai lesboilta adoptio-oikeus. Kuitenkin kun maailmassa (myös täällä Suomessa) on paljon perheitä, jossa lapsia kohdellaan huonosti. Jos kuitenkin sitten joku voisi antaa lapselle tasapainoisen ja rakastavan kodin.


Täähän on ihan eri asia, kuin kirkossa vihkiminen ????
En minäkään mitään vainoja kannata, mutta joku raja sentään suvaitsevaisuudessakin pitää olla, keskenään saavat elää miten haluavat vapaassa maassa, mutta joku roti pelleilyssäkin pitää olla.
Adoptioikeus on kaksipiippuinen juttu, lapsista on pulaa ja heteropareja normaalin perheen malleina on paljon tarjolla, lastahan joutuu nytkin odottelemaan melkin kymmenen vuotta, jos jonoihin otettaisiin vielä homotkin mukaan, niin jonot pitenisi entisestään ????
Se on eri asia, jos kyse on jo olemassa olevasta homoperheestä, silloin lapsen voi mielestäni adoptoida myös samaa sukupuolta oleva, jos ei lapsen biologinen isä tai äiti sitä kiellä.
Eipä ole!  Uskovaiset kun lukevat Raamattua niin, että siitä löydetään kaiken maailman mahdolliset kiellot homoille. Mutta jos katsotaan miten Jeesus toimi aikanaan, niin silloin kyllä homot olisivat olleet hänen kavereitaan.
Uusi pihatto tulossa - sitten kun minusta tulee lottovoittaja