Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Klapikoneet  (Luettu 37834 kertaa)

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: Klapikoneet
Ollu sitte huonoa tuuria kys. yksilössä.. :D Muuten pelannut odotusten lailla? Ei oikein tuosta pilkemasterista saanu täällä mitään tietoa irti. Toi 37 ois masteria vähä kalliimpi, varsinkin easyna. Mutta ei oikein nappais se hartiajumppamallikaan.
Easy 37 ja Palaxin 35 ois nyt puntarissa..
Vähän, tai ei välillä niin vähääkään, aiheutti ärtymystä, se kun sai kiristellä suurimman osan pulteista uudelleen. Liekkö ollut uusi tai hintelä kasaaja koneella.  Vähän kuin erään traktorin pyörän pultit ??? 

Olihan siinä myös heti aluksi syöttömaton alla olevan rullan laakerit jumissa, mutta tehtaalta tuli kyllä postis tuplamäärä laakereita tilalle ::)
Se pitää silti sanoa, että takuu on toiminut hienosti.  :) En kylläkään haukkunut ketään missään vaiheessa alimpaan he.....iin. ;D Todennäköisesti olisi takuuasiat hidastunut oleellisesti ::)

Olen kyllä tehnyt vielä joitain muutoksia koneeseen, jotka paransi käytettävyyttä aivan uudelle tasolle :)
Mutta se on oma juttunsa :-X

justus

  • Vieras
Vs: Klapikoneet

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Klapikoneet
meneehän se näinkin

http://www.youtube.com/watch?v=vmtMv7Cz0HA
Meillä oli ennen tuon tapainen pilkkuri. Traktorilla pyöritettiin ja siinä samassa oli sirkkelinterä, jolla puu katkaistiin. Pölkky vieri laatikkoon. Halkaisuterä oli toista metriä halkaisijaltaan olevassa "pyörässä". Pyörä pyöri hihnavedolla verkkaisesti, ei tuommosella vauhdilla. Aika toimiva kampe oli. Joskus terä juuttui oikein tiukkaan tyvipölkkyyn, mutta sekään ei ollu vaarallista

roadman

  • Vieras
Vs: Klapikoneet
meneehän se näinkin

http://www.youtube.com/watch?v=vmtMv7Cz0HA
Meillä oli ennen tuon tapainen pilkkuri. Traktorilla pyöritettiin ja siinä samassa oli sirkkelinterä, jolla puu katkaistiin. Pölkky vieri laatikkoon. Halkaisuterä oli toista metriä halkaisijaltaan olevassa "pyörässä". Pyörä pyöri hihnavedolla verkkaisesti, ei tuommosella vauhdilla. Aika toimiva kampe oli. Joskus terä juuttui oikein tiukkaan tyvipölkkyyn, mutta sekään ei ollu vaarallista
Samanlainen oli meilläkin kylän porukkakoneena. Itsekkin tein noin 10v talven klapit. nopea halkaisu neljään osaan kun nopsasti pyöräytti 90 astetta ;D.  Äidin veljet kierti samalla koneella kunnankoulujen lämmityspuut pilkkomassa. Yhden talon pihassa se edelleen klopsuttelee klapuja.

Noviisimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Klapikoneet
Itse olen aika aloittelija tällä saralla ja ajattelin kokeneimmilta kysellä! Harrastelijan konetta haeskelin ja päädyin hintavertailujen jälkeen tälläiseen http://saastokarit.fi/tuotteet.html?id=29/480 mitäs olette mieltä? kertokaa kokemuksia? =)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Klapikoneet
Itse olen aika aloittelija tällä saralla ja ajattelin kokeneimmilta kysellä! Harrastelijan konetta haeskelin ja päädyin hintavertailujen jälkeen tälläiseen http://saastokarit.fi/tuotteet.html?id=29/480 mitäs olette mieltä? kertokaa kokemuksia? =)

Mitäs muuta sinä myytkään sieltä Säästökarilta?

"Itse päädyin halpakaupan http://saastokarit.fi/tuotteet.html?id=29/795 leikkuriin! Toimii yllättävän hyvin eikä vikojakaan ole ollut! Hinta-laatu suhde on kyllä kohdallaan! suosittelen! onko jollain muulla samanlaista? kokemuksia? =) "
Vähän liian läpinäkyvää mainostamista
 

Viimeksi muokattu: 21.01.13 - klo:14:21 kirjoittanut webmaster2L

Noviisimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Klapikoneet
Itse olen aika aloittelija tällä saralla ja ajattelin kokeneimmilta kysellä! Harrastelijan konetta haeskelin ja päädyin hintavertailujen jälkeen tälläiseen http://saastokarit.fi/tuotteet.html?id=29/480 mitäs olette mieltä? kertokaa kokemuksia? =)

Mitäs muuta sinä myytkään sieltä Säästökarilta?

"Itse päädyin halpakaupan http://saastokarit.fi/tuotteet.html?id=29/795 leikkuriin! Toimii yllättävän hyvin eikä vikojakaan ole ollut! Hinta-laatu suhde on kyllä kohdallaan! suosittelen! onko jollain muulla samanlaista? kokemuksia? =) "
Vähän liian läpinäkyvää mainostamista kiinanpaskoille
 

Olisinko samalla nimimerkillä kysellyt jos mainostaisin jotain tuotteita täällä? =0 Halusin saada lisätietoa ostamistani tuotteista! ja täällä lopella ei ole kauhean montaa kauppaa joka näitä myy? vai onko? kerro toki lisää! Sori kauheasti jos kyselin ja laitoin linkin jotta ihmiset näkee mitä olen ostanut ja osaisivat kertoo niistä lisää! =D kiinanpaskaa... sieltähän kaikki nykymaailmaan tulee... käyvät vain jossain maassa hakemassa leiman ja kaikki luulee että on jostain muualta :DDDD Pidätkö mua noin tyhmänä? jos olisin töissä heillä niin käyttäisin varmaan eri ip osoitteita ja nimimerkkiä piilomainontaan! niissä asioissa en ole noviisi ja ikävä kyllä en heillä töissä.. :/

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Klapikoneet
 Noviisimiehelle: Tällä palstalla on vaan valitettavasti tapana lytätä kaikki uudet nimimerkit piilomainostajina, jos ensimmäiset viestit koskevat jotain erityistä tuotetta ja vieläpä samasta Halpakaupasta ostettuna. Eli ei kannata välttämättä ottaa poroja nokkaansa.  :)
   Herättäähän se tietysti epäilyksiä...mutta..

Viimeksi muokattu: 21.01.13 - klo:14:39 kirjoittanut hvinnamo

Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Klapikoneet
Ite katoin mielenkiinnolla tuota vehjettä, moniin halpisvehkeisiin verrrattuna, siinä on ihan erillinen perinteinen hydepumppu moottorissa kiinni ja venttiilit, sekä säiliöt erikseen, eikä rakennettuna mihinkään paketti ratkaisuun. Eli pointtina on se, että vaikka tuolla ei pienis yhtään puuta, ois tuo pumppu tekniikka käytettävissä jossain ihan muualla, missä tarvii hydrauliikkaa. Sinällään tuollainen sormustimen kokoinen pumppu ja 8t. sylinteri täytyy olla tajuttoman hidas, mutta varmasti sillä saunapuut talveksi pilkkoo ja tuntee olevansa konemies ;D

Noviisimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Klapikoneet
Noviisimiehelle: Tällä palstalla on vaan valitettavasti tapana lytätä kaikki uudet nimimerkit piilomainostajina, jos ensimmäiset viestit koskevat jotain erityistä tuotetta. Eli ei kannata ottaa poroja nokkaansa.  :)

Kiitos tiedosta! =) täytyy ensikerralla sitten selittää ilman linkkejä ja kuvia mitä olen ostanut ja mistä haluan tietoja kun linkkejä ei saa käyttää.. =) luuin että se helpottaisi vastaajia mutta turpaan tulee heti! Kai täällä sitten joskus arvostusta saa kun tarpeeksi pitkään on ollut tai ostanut jonkun yli kalliin hienostolaitteen?

Noviisimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Klapikoneet
Ite katoin mielenkiinnolla tuota vehjettä, moniin halpisvehkeisiin verrrattuna, siinä on ihan erillinen perinteinen hydepumppu moottorissa kiinni ja venttiilit, sekä säiliöt erikseen, eikä rakennettuna mihinkään paketti ratkaisuun. Eli pointtina on se, että vaikka tuolla ei pienis yhtään puuta, ois tuo pumppu tekniikka käytettävissä jossain ihan muualla, missä tarvii hydrauliikkaa. Sinällään tuollainen sormustimen kokoinen pumppu ja 8t. sylinteri täytyy olla tajuttoman hidas, mutta varmasti sillä saunapuut talveksi pilkkoo ja tuntee olevansa konemies ;D

joku sentään edes infoo eikä lyttää.. kiitoksia tästä! =) hehe niin sitä tuntee ;) ei pääse nainen nalkuttaa ettei tee mitään! :D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Klapikoneet
Noviisimiehelle: Tällä palstalla on vaan valitettavasti tapana lytätä kaikki uudet nimimerkit piilomainostajina, jos ensimmäiset viestit koskevat jotain erityistä tuotetta. Eli ei kannata ottaa poroja nokkaansa.  :)

Kiitos tiedosta! =) täytyy ensikerralla sitten selittää ilman linkkejä ja kuvia mitä olen ostanut ja mistä haluan tietoja kun linkkejä ei saa käyttää.. =) luuin että se helpottaisi vastaajia mutta turpaan tulee heti! Kai täällä sitten joskus arvostusta saa kun tarpeeksi pitkään on ollut tai ostanut jonkun yli kalliin hienostolaitteen?
Mainosta ''sorkka pukkia''. Siinä ei ole mitään rajoituksia tällä palstalla.  Vai Loppi - Lontoo - Läyliäinen linjalla. Se on tuo Loppi Suomen suurin kunta. Lopen perunaa kun kasvatetaan Hangosta ainakin Ouluun asti. Siitä ylöspäin muuttuu merkki Puikulaksi.  Kirjoita sitten kaikki yhdyssanat tällä palstalla oikein. Muuten tulee sanomista.  ;)

Viimeksi muokattu: 21.01.13 - klo:16:58 kirjoittanut landehande

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Klapikoneet
Noviisimiehelle: Tällä palstalla on vaan valitettavasti tapana lytätä kaikki uudet nimimerkit piilomainostajina, jos ensimmäiset viestit koskevat jotain erityistä tuotetta. Eli ei kannata ottaa poroja nokkaansa.  :)

Kiitos tiedosta! =) täytyy ensikerralla sitten selittää ilman linkkejä ja kuvia mitä olen ostanut ja mistä haluan tietoja kun linkkejä ei saa käyttää.. =) luuin että se helpottaisi vastaajia mutta turpaan tulee heti! Kai täällä sitten joskus arvostusta saa kun tarpeeksi pitkään on ollut tai ostanut jonkun yli kalliin hienostolaitteen?

 Kyllä saa, mutta olit ^ (tuossa yllä) hieman huolimaton, ei ole olemassa mitään "yli kalliita hienostolaitteita" kaikki hankinnat kaikilla menee aina ankaraan käyttöön ja tarpeeseen!

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Klapikoneet
Tervetuloa vaan tänne persereikien joukkoon noviisimiehelle :)

jaa minkälaiseen käyttöön oot ton ostana? Paljonkin halkomista?

Itellä ajaa vastaavan koneen virkaa vanha japa sirkkeli/halkoja yhdistelmä ilman sirkkeliä, säädetty viel halonta jatkuva toimiseks niin saa nakit katkottua :D

justus

  • Vieras
Vs: Klapikoneet
kukahan tätä rupeas kehumaan :P
http://www.youtube.com/watch?v=SZ2VLDN3Eig