Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Silmäpuolia lisää  (Luettu 2705 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Silmäpuolia lisää
Ainakin 15 on saanut silmä vammoja viime yön raketti hullutuksissa.
Tulipa taas hintaa juhlinnalle ja meille maksamista.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Silmäpuolia lisää
loimaan paviaani on taas keksinyt uuden nimimerkin. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
Vs: Silmäpuolia lisää
miten ihmeessä net niitä ohjuksiaan oikein ampuu?   ettei vaan katso päältä että lähteekö suoraan???

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Silmäpuolia lisää
Harvassa maassa enään yksityiset saavat raketteja ampua miksi yhä Suomessa ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120896427_uu.shtml

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Silmäpuolia lisää
miten ihmeessä net niitä ohjuksiaan oikein ampuu?   ettei vaan katso päältä että lähteekö suoraan???
 
Ne ei aina lähde suoraan ja olisko pahin silmävammojen aiheittajat ne kissanpierut...pienet raketit joita ammutaan jopa kädestä.....en tiedä....

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Silmäpuolia lisää
Harvassa maassa enään yksityiset saavat raketteja ampua miksi yhä Suomessa ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120896427_uu.shtml
monessa muussa maassa järjestetään järkeviä julkisia ilotuksia ja muita tapahtumia, Suomessa on maajussiperinteellä totuttu tekemään kaikki itse. Kunnon bensapommi mossahtaa kyllä näyttävästi...
Nothing is Something Worth Doing

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Silmäpuolia lisää
Harvassa maassa enään yksityiset saavat raketteja ampua miksi yhä Suomessa ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120896427_uu.shtml
monessa muussa maassa järjestetään järkeviä julkisia ilotuksia ja muita tapahtumia, Suomessa on maajussiperinteellä totuttu tekemään kaikki itse. Kunnon bensapommi mossahtaa kyllä näyttävästi...

Joskus testasin pommia kaasulla mutt ei se räjähdä vaan palaa hitaasti....ei kai ollut kunnon ohjeita....nimim. 2 silmällä katsova....

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3438
Vs: Silmäpuolia lisää
Vuosia sitten tapahtui,että eräät hurjat täytti dynamiitilla RHS putken 100x100 ja posauttivat.Menivät kyllä autotalliin suojaan mutta yksi raudankappale tuli ovesta läpi ja huonosti siinä sitten kävi.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Silmäpuolia lisää
Vuosia sitten tapahtui,että eräät hurjat täytti dynamiitilla RHS putken 100x100 ja posauttivat.Menivät kyllä autotalliin suojaan mutta yksi raudankappale tuli ovesta läpi ja huonosti siinä sitten kävi.

Ja jotkut testanneet kestääkö tentun /tnt) tai jonkun läpi ampua kiväärillä....aika luuseritouhua...sotilasräjähteet kun kestää kovat iskut räjähtämättä....

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12233
  • Virolaista kiitos!
Vs: Silmäpuolia lisää
Sitten näitä papatteja myy kaikenlaiset puoskarifirmat, jotka ovat haalineet räjähteet pitkin vinkuintiaa eli lapsityövoimalla teetettyjä ja laatua riittää. Riskihommia pelata noiden kanssa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Silmäpuolia lisää
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120896220_uu.shtml

Parempi silmäpuoli kuin nappilaukaus. Miksi nämä maalinosoitus ja taistelijan merkit voi mennä sekaisin. Aika paha moka.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Silmäpuolia lisää
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120896220_uu.shtml

Parempi silmäpuoli kuin nappilaukaus. Miksi nämä maalinosoitus ja taistelijan merkit voi mennä sekaisin. Aika paha moka.

Mä olen ollut osallisena tuossa harjoittelussa yöllä maalinosoituksessa tjsp ja oli se kiva näky kun koko harju ampui kohti räkäpäitä....Sepe nyt toivoo ett kumpa edes joku olis ampunut kovilla....

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Silmäpuolia lisää
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120896220_uu.shtml

Parempi silmäpuoli kuin nappilaukaus. Miksi nämä maalinosoitus ja taistelijan merkit voi mennä sekaisin. Aika paha moka.

Mä olen ollut osallisena tuossa harjoittelussa yöllä maalinosoituksessa tjsp ja oli se kiva näky kun koko harju ampui kohti räkäpäitä....Sepe nyt toivoo ett kumpa edes joku olis ampunut kovilla....

Niin, minäkin olen ollut aikoinaan taisteluammunnassa jossa kovilla ammuttiin. Tuota mä en vaan voi ymmärtää miksi maali ja taistelija voi mennä sekaisin. Niillähän oli kypärässä joku heijastin joka näkyi valonvahvistimessa. Maaleissa myös. Varmaan tulee muutos käytäntöihin.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Silmäpuolia lisää
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120896220_uu.shtml

Parempi silmäpuoli kuin nappilaukaus. Miksi nämä maalinosoitus ja taistelijan merkit voi mennä sekaisin. Aika paha moka.

Mä olen ollut osallisena tuossa harjoittelussa yöllä maalinosoituksessa tjsp ja oli se kiva näky kun koko harju ampui kohti räkäpäitä....Sepe nyt toivoo ett kumpa edes joku olis ampunut kovilla....

Niin, minäkin olen ollut aikoinaan taisteluammunnassa jossa kovilla ammuttiin. Tuota mä en vaan voi ymmärtää miksi maali ja taistelija voi mennä sekaisin. Niillähän oli kypärässä joku heijastin joka näkyi valonvahvistimessa. Maaleissa myös. Varmaan tulee muutos käytäntöihin.

Mutt vois olla sulle helpompi jos mut olis ammuttu vahindossa silloin 25 vuotta sitten....

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12150
Vs: Silmäpuolia lisää
Vuosia sitten tapahtui,että eräät hurjat täytti dynamiitilla RHS putken 100x100 ja posauttivat.Menivät kyllä autotalliin suojaan mutta yksi raudankappale tuli ovesta läpi ja huonosti siinä sitten kävi.
Tää ei nyt liity vuodenvaihtumiseen, mutta oisko ollu viime viikolla, kun Saksassa 3 hemmoa menivät räjäyttämään kondomiautomaatin. 1 kavereista ei ehtinyt vetää auton ovea kiinni - metallinpala osui sopivasti. 2 jäi eloon.