Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ikean vessa  (Luettu 9038 kertaa)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Ikean vessa
Sepee ottaa päähän kun ei päässyt nyppimään pohjanmaan kalusteen soffista.Eräillä kun sattuu olemaan huonekalut hiukan laadukkaampia kuin sepen ikean lastulevylaatikot.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Ikean vessa
Muutossa nuo Ikean kamat ovat kyllä käteviä. Niitä ei tarvi edes kuvitella voivansa siirtää, muualle kuin roskalavalle.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ikean vessa

Meidän keittiön pöydäs lukee, Kymi Oy. 😀😀😀😀😀😀😀
...ja pyyhkeissä ja kylpytakissa lukee Cumulus.


Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Ikean vessa

Meidän keittiön pöydäs lukee, Kymi Oy. 😀😀😀😀😀😀😀
...ja pyyhkeissä ja kylpytakissa lukee Cumulus.
😁😁😁😁😁😁

RimaPoika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Ikean vessa
Pakko sanoa, ettei varmaan missään ole niin avoin ja julkinen wc kuin Ikeassa. Moni siinä katsoi minua huuli pyöreänä, ihan kuin eivät ennen olisi nähneet miestä kusella.

Yleisö WC?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Ikean vessa
Pakko sanoa, ettei varmaan missään ole niin avoin ja julkinen wc kuin Ikeassa. Moni siinä katsoi minua huuli pyöreänä, ihan kuin eivät ennen olisi nähneet miestä kusella.

Yleisö WC?
Yleisöä siellä varmaankin on ollut..

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Ikean vessa
Pakko sanoa, ettei varmaan missään ole niin avoin ja julkinen wc kuin Ikeassa. Moni siinä katsoi minua huuli pyöreänä, ihan kuin eivät ennen olisi nähneet miestä kusella.

Yleisö WC?
Yleisöä siellä varmaankin on ollut..

 Vahinkoja sattuu...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Ikean vessa
Pakko sanoa, ettei varmaan missään ole niin avoin ja julkinen wc kuin Ikeassa. Moni siinä katsoi minua huuli pyöreänä, ihan kuin eivät ennen olisi nähneet miestä kusella.
Kerran elämässäni olen käyny ikeas,jotain 15 vuotta sitte.Poika oli jotain 3v.Siinä katteltiin ja ihmeteltiin tavaroita,yhtäkkiä huomattiin että poika oli vetäny housut nilkkoihin ja oli jo kiipeemäs esittelyvessassa pöntölle.
Jos se olis kerinny hoitaa asiansa olis varmaanki pitäny poistua paikalta :-\

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: Ikean vessa
ai, että sepe onkii tehty lehtoon!!!   no nyt ymmärrän miks on niiiiiin katkera, kun kepuope ei antannu kymppi kun huuteli sopimattomia...
       itellä oli kyllä valmis koti kun laitokselta toivat... ja sitten oon sen perinny ihan omilla rahoilla ja reippailla koroilla...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Ikean vessa
Muutossa nuo Ikean kamat ovat kyllä käteviä. Niitä ei tarvi edes kuvitella voivansa siirtää, muualle kuin roskalavalle.

  No nyt mää käsitän miten Kamraad omaisuutensa tienannu. Joka muutossa tavarat roskikseen ja uudet tilalle. Kierrätys on nykypäivää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: Ikean vessa
muutaman kerran sattuna kohille kun joku nuoripari muuttamassa ja kyllä net jätelavalla on yleensä noita sötöksiä  ja kunnon kalusteita roijataan jopa ulkomaille mukana...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Ikean vessa
Nuo Ikean mööpelit  kuvaavat tätä aikaa, kertakäyttöistä. Joka kämppään ostetaan uudet huonekalut ja jos tyyli muuttuu on sama edessä. Halpaa ja nopeasti vaihtuvaa.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ikean vessa
Nuo Ikean mööpelit  kuvaavat tätä aikaa, kertakäyttöistä. Joka kämppään ostetaan uudet huonekalut ja jos tyyli muuttuu on sama edessä. Halpaa ja nopeasti vaihtuvaa.
Olen ehdottomasti sitä mieltä että pirttikalusto kodin tekee, koivusta isoisä sodanjälkeen pudetöinä sen teki. ***** ruma ja arvoton, ihan kuin ikean kalusteet, paitsi että monen mielestä ikean lastulevyhärvelit ei ole rumia, eikä niillä ole perittyä pirttikalustoa ja perhe pitäisi kamoineen saada tungettua 85 neliön kämpään, työpaikkakin saattaa vaihtua ja paikkakunta samalla. Kaikille tarpeen mukaan, pitäkää perintöpirttikalustostanne hyvää huolta... =)

Viimeksi muokattu: 21.12.16 - klo:08:19 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Ikean vessa
Nuo Ikean mööpelit  kuvaavat tätä aikaa, kertakäyttöistä. Joka kämppään ostetaan uudet huonekalut ja jos tyyli muuttuu on sama edessä. Halpaa ja nopeasti vaihtuvaa.
Olen ehdottomasti sitä mieltä että pirttikalusto kodin tekee, koivusta isoisä sodanjälkeen pudetöinä sen teki. ***** ruma ja arvoton, ihan kuin ikean kalusteet, paitsi että monen mielestä ne ei ole rumia.
Mun mielestäni tää maatilan kalusto on tehty kestämään isältä seitsemänteen polveen. Jos näistä haluaa eroon, niin selkeintä on soittaa antiikkikauppiaalle.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ikean vessa
Nuo Ikean mööpelit  kuvaavat tätä aikaa, kertakäyttöistä. Joka kämppään ostetaan uudet huonekalut ja jos tyyli muuttuu on sama edessä. Halpaa ja nopeasti vaihtuvaa.
Olen ehdottomasti sitä mieltä että pirttikalusto kodin tekee, koivusta isoisä sodanjälkeen pudetöinä sen teki. ***** ruma ja arvoton, ihan kuin ikean kalusteet, paitsi että monen mielestä ne ei ole rumia.
Mun mielestäni tää maatilan kalusto on tehty kestämään isältä seitsemänteen polveen. Jos näistä haluaa eroon, niin selkeintä on soittaa antiikkikauppiaalle.
Entä jos seitsemännellä polvella ei ole enää sama ajatusmaailma kuin sillä esi-isällä? Tästä kalustuksesta tulee hieno anekdootti yleiseen maatalouden tilanteeseen... =)
Nothing is Something Worth Doing