Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agribonus  (Luettu 13806 kertaa)

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Agribonus
Bonus. 0,5 prosentin viivepalkkio siitä että jättää kassalla 10% tinkaamatta  ::)

Nämä bonukset ovat rikkaampien huvia. Pikkutilat/säästeliäät eivät pääse ikinä alimpaan portaaseenkaan asti.
Onhan se 0,7 prossaa,siitä että hinta on tinkaamatta halvin ;D ;D

Olen huomanut että rautakaupassa saa aina 25% aleenusta kun käy siellä paremmat vaatteet päällä  :D S*****järvellä yhdessä kaupassa luulevat että minulla on rakennusliike -> Järkkyjä alennuksia aina tinkaamatta  :D

Onkos tämä s-järvi ykköstien lähellä?

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8402
Vs: Agribonus
198 € oli Agribonus viimevuonna. Tänvuoden ostot tähänmennessä Agrista 534€  ;D
Mystinen kesälaatumies

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Agribonus
Bonus. 0,5 prosentin viivepalkkio siitä että jättää kassalla 10% tinkaamatta  ::)

Nämä bonukset ovat rikkaampien huvia. Pikkutilat/säästeliäät eivät pääse ikinä alimpaan portaaseenkaan asti.
Onhan se 0,7 prossaa,siitä että hinta on tinkaamatta halvin ;D ;D

Olen huomanut että rautakaupassa saa aina 25% aleenusta kun käy siellä paremmat vaatteet päällä  :D S*****järvellä yhdessä kaupassa luulevat että minulla on rakennusliike -> Järkkyjä alennuksia aina tinkaamatta  :D

Onkos tämä s-järvi ykköstien lähellä?
JoHaRa taitaa tarkoittaa kantateiden 77/79 sekä viitostien risteysaluetta.

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Agribonus
Toisaalta ilmaista lounasta ei olekkaan, mutta taas toisaalta, kun ruuat on jostain ostettava, eikä voi joka purkkia hakea sieltä missä se on halvinta. ABC myy samalla hintaa bensaa kuin kaupungin muutkin myymälät, ja öljyn kun tilaa S-palvelusta, niin sieltä saa vaikka Shellin polttoöljyä, jos haluaa, ja boonukset tulee silti.
Näillä eväillä bomnareita ropisee vuodessa n. 1000 euroa. Agribonusta en saanut viime vuodelta ollenkaan.
Tuskin se tonni möllöttäis tilillä, jos olisin villi asiakas, joka vertailee hintoja ja suttaa aikaansa kaupungin läpi ajamiseen että mistästänään saa pensaa halvimmalla?
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

torppis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 170
Vs: Agribonus
Minä voitin tollasen summan moninkertaisesti kun EN ostanu lannoitteita agrista, EN  myyny viljaa agriin enkä tehny paljon muutakaan kauppaa agrin kanssa..

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Agribonus
Niinpä, minä tein ihan samoin, paitsi että säästin sinuakin enemmän, kun en ostanut lannoitteita mistään!
Ja siitä huolimatta kun ostin ruuat ja bensat sun muut kuivuriöljyt S-jäsenenä, niin nyt S- tilillä on tonni käyttörahaa vaikka opintomatkaan reeperpaanille, eikä mitään ieskuksen plussapojoja, joilla saa 15% alennuksen jostain kasarista taikka laavalampusta!
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agribonus
Mun mielestä sillä on merkitystä, että tosiaan tulee oikeaa käyttörahaa tilille kun
keskittää ostokset.

Verotontapa rahaa vielä.
Kui mää ain olen paras?

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: Agribonus
Lueppa tuolta verollisuudesta, sivu 6, vasen kappale, alareuna: http://www.digipaper.fi/agrimarket/39463/

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Agribonus

Paljonko saitte? Itselle tuli 848 euroa. Aika mukavaa ilmaista rahaa ostojen ja viljanmyyntien keskittämisestä.
  Mistä näitä uskovaisia tulee?paljonko piti kantaa kassalle rahaa?
Mitä on ilmanen raha?Siinähä saa vaa pienenpienen siivun omiaan takas.
hyvä että usko on vahvaa.
[/quote]Tottahan kassalle kannettiin rahaa,mutta toisille kassoille olis pitäny kantaa enemmän ja ei olis tullu boonuksia. 8)

3070 E

  • Vieras
Vs: Agribonus
Jaa niin Loimaalainen koulutila isäntä sanoi että kun hän investoi 15000€ vuodessa Agrimarketissa niin hän saa edukseen lainata viljakairaa.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Agribonus
Toisaalta ilmaista lounasta ei olekkaan, mutta taas toisaalta, kun ruuat on jostain ostettava, eikä voi joka purkkia hakea sieltä missä se on halvinta. ABC myy samalla hintaa bensaa kuin kaupungin muutkin myymälät, ja öljyn kun tilaa S-palvelusta, niin sieltä saa vaikka Shellin polttoöljyä, jos haluaa, ja boonukset tulee silti.
Näillä eväillä bomnareita ropisee vuodessa n. 1000 euroa. Agribonusta en saanut viime vuodelta ollenkaan.
Tuskin se tonni möllöttäis tilillä, jos olisin villi asiakas, joka vertailee hintoja ja suttaa aikaansa kaupungin läpi ajamiseen että mistästänään saa pensaa halvimmalla?

Vakiosaiakkaat maksaa aina eniten.

Järjen Valo

  • Vieras
Vs: Agribonus
Toisaalta ilmaista lounasta ei olekkaan, mutta taas toisaalta, kun ruuat on jostain ostettava, eikä voi joka purkkia hakea sieltä missä se on halvinta. ABC myy samalla hintaa bensaa kuin kaupungin muutkin myymälät, ja öljyn kun tilaa S-palvelusta, niin sieltä saa vaikka Shellin polttoöljyä, jos haluaa, ja boonukset tulee silti.
Näillä eväillä bomnareita ropisee vuodessa n. 1000 euroa. Agribonusta en saanut viime vuodelta ollenkaan.
Tuskin se tonni möllöttäis tilillä, jos olisin villi asiakas, joka vertailee hintoja ja suttaa aikaansa kaupungin läpi ajamiseen että mistästänään saa pensaa halvimmalla?

Taidat narrata tuon polttoöljyn osalta, ei siitä käsittääkseni saa muuta boonusta kuin agriboonusta, en ainakaan löytänyt mistään paikkaa, mistä voi tilata Shellin löpöä ja saada vielä ne varsinaiset S-jäseyyden takaamat bonukset S-pankkiin.

Eli esim. ei-maanviljelijä ei saa bonuksia tilatessaan Shellin polttoöljyä  taloonsa osuuskaupasta, näin minä olen käsittänyt

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Agribonus
Bonus. 0,5 prosentin viivepalkkio siitä että jättää kassalla 10% tinkaamatta  ::)

Nämä bonukset ovat rikkaampien huvia. Pikkutilat/säästeliäät eivät pääse ikinä alimpaan portaaseenkaan asti.
Onhan se 0,7 prossaa,siitä että hinta on tinkaamatta halvin ;D ;D

Olen huomanut että rautakaupassa saa aina 25% aleenusta kun käy siellä paremmat vaatteet päällä  :D S*****järvellä yhdessä kaupassa luulevat että minulla on rakennusliike -> Järkkyjä alennuksia aina tinkaamatta  :D

Onkos tämä s-järvi ykköstien lähellä?
JoHaRa taitaa tarkoittaa kantateiden 77/79 sekä viitostien risteysaluetta.
Siilinjärvi  :D

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Agribonus
Toisaalta ilmaista lounasta ei olekkaan, mutta taas toisaalta, kun ruuat on jostain ostettava, eikä voi joka purkkia hakea sieltä missä se on halvinta. ABC myy samalla hintaa bensaa kuin kaupungin muutkin myymälät, ja öljyn kun tilaa S-palvelusta, niin sieltä saa vaikka Shellin polttoöljyä, jos haluaa, ja boonukset tulee silti.
Näillä eväillä bomnareita ropisee vuodessa n. 1000 euroa. Agribonusta en saanut viime vuodelta ollenkaan.
Tuskin se tonni möllöttäis tilillä, jos olisin villi asiakas, joka vertailee hintoja ja suttaa aikaansa kaupungin läpi ajamiseen että mistästänään saa pensaa halvimmalla?

Vakiosaiakkaat maksaa aina eniten.
Myyjältä toiselle hyppijät maksaa aina eniten.

Teroman

Vs: Agribonus
475 euroa tuli mulle.

Ajattelin käyttää sen tilaamalla Yhteishyvässä mainostetun Milanon matkan.

Siitä saa taas lisää boonuksia.

tupla tuplat,,,,,

Etkö pelkää syytettä lahjusten otosta ?
 :'(