Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe evira  (Luettu 1759 kertaa)

andy mckoi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 40
evira
taas lisää kivaa nyt jos lehmä teurastetaan kotona ja suolet hautaa maahan pitää eviralle lähettää suolien koordinaatit minne viety .sitä en tiedä jos eläin katoaa pitääkö ne koordinaatit sit kans ilmoittaa. ;D ;D .saa sit eviran tädit ja sedät tulla tutkimaan tätä suurta oikeus murhaa . ja sit todetaan väärin tapettu. tuet pois linnaan.ja kyllä tuosta vielä muutama ruoskan isku pitää antaa.

Matias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: evira
taas lisää kivaa nyt jos lehmä teurastetaan kotona ja suolet hautaa maahan pitää eviralle lähettää suolien koordinaatit minne viety .
[/quot]

Eikös tuo "tirektiivi" ole ollut voimassa jo ainakin 5 vuotta!
"Internet on loistava keino päästä nettiin."
-Bob Dole

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: evira
Täh? Minoon sitte ilmeisesti suur rikollinen ku parivuotta sitte yks pikkuvasikka pistettiin pakkaseen kun ei jostainsyystä pysyny jaloillaan..  Vai koskeeko tämä asia sitte va vanhoja kantturoota?

Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: evira
Meillä on yhdessä paikassa gps piste, se nyt vaan sattuu olemaan lantalan kohdalla....
Kyllä hävii kuolleena syntynyt vasikkakin alle kahden viikon niin, ettei ole luistakaan mitään jäljellä....

Teroman

Vs: evira

Mä olen suolet heittänyt hangelle,,,,,,,,


Ketut ja harakat syö alle 3 tunnissa näillä pakkasilla
 8)

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: evira

Mä olen suolet heittänyt hangelle,,,,,,,,


Ketut ja harakat syö alle 3 tunnissa näillä pakkasilla
 8)


Joo, luonnon oma puhtaanapitopartio terästettynä muutamalla kulkukoiralla hävittävät ayshiren raadon osaksi ravintoketjua hyvin nopeasti.

Täs ol yks rusakko, mikä oli jääny auton alle, ni ei kestäny montaa aikaa kun oli jo harakkaparvi siivoamassa..  tehokkaita ovat nuo kraakut.
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)