Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mikä keskon konemyyjiä vaivaa  (Luettu 19053 kertaa)

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Kehuja Keskon myyjille
Olen kesän aikana kysellyt hallitarjouksia eri valmistajilta/myyjiltä ja
K-maatalouden myyjät ovat ainuita joita homma kiinnostaa , vain Keskolta olen saanut tarjouksen  ;D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: mikä keskon konemyyjiä vaivaa
JF niittomurskaimeen ei joskus saanut teriä. Varaosamyyjän hämmästykseksi oli kuulemma joku isäntä ostanut juuri koko 10 kpl laatikon.  ::)
Ostin minäkin joskus ennen sesongin alkua agrista neljä kappaletta pöyhijän piikkejä. Varastosaldoksi jäi yksi. Myyjä oli murheellisen näköinen "toivottavasti näitä tulee lisää ennen heinäpoutia".

mah

  • Vieras
Vs: mikä keskon konemyyjiä vaivaa
Henkilökemiikka vaikuttaa asiointiin paljon. Paikallisen K-maatalouden edellisen työkonemyyjän kanssa pääsi kauppoihin helposti ja yleensä olin vielä tyytyväinenkin. Palvelu pelasi. Nykyisen kanssa ei sitten enää oo tarvinnut asioidakkaan, tuntuu kaupan hieronta olevan tikkuista.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: K palvelee !
Hienosti pelaa, toissapäivänä Keskolla kävin kysymäs Multivan
korotus kasettia, myyjä puhelimes eikä edes kattonu. Varaosa
myyjä/mönkijän kokoojalle sanoon ohimennen asian.
Eilen soitin myyjän kännyyn niin vastas: -laidat on tehty ja
keslog tuo ne ihan just, kiitin ja pistin luurin kii, aikaa meni 2,5 sek
tämä oli tehokasta !  :D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Palvele K-Kauppa
Viimeviikolla pyysin viron kimppatilalle tarjousta paikalliselta keskolta, 18 tn syysvehnän siemen erästä. Liitin siihen kolme kysymystä mitkä on tsp, itävyys ja alkuperämaa?

ei ollu mitään kuulunut tiistaina, aamusta soitin eilen sinne siemenmyyjälle (näitä 4 kpl koko virossa keskolla) ja sano että siinä olin kysynyt sellasia että myymäläpäälikkö piti selvittää niitä. Hiukan ihmettelin, mutta olihan ne varmasti ihmeellisiä siemenmyyjälle. :)     Ja ei ole vielä tarjousta tullut. Mutta onhan tässä vielä kylvöille aikaa...    Suomessa kyllä olen saanut palvelua, ja pääosin tuollakin. Mutta yksi tälläinen case vaatii aikaa, jopa vuoden, ja jokatapauksessa useamman onnistuneen asiakastapahtuman palauttaakseen asiakassuhteen luottamuksen ennalleen.



Komissaari tietää kaikesta kaiken, jopa enemmänkin. Eikä siinäkään vielä kaikki...

SamPari77 silti peittoaa Komissaarinkin. Kirkkaasti.
Kui mää ain olen paras?

Oskari1

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: mikä keskon konemyyjiä vaivaa
tämä nyt ei keskoon liity ,mutta  kyseltii Nh:sta tarjousta viime syksysti esti höpöteltii "apupojan" kanssa koneista ja kyseltii ja odotettii että tämä pää myyjä tulee paikalle ni otti tiedot ylös ja käskettii tehdä tarjous suorasta kaupasta ja vaihdosta eikä mitää oo vieläkään kuulunu.Agrimarketin ja valtran palvelu pelasi .Jälkeen päin kuullu ,että myyjä syytti että apupoika ei tehny tarjousta ,mutta ku asia oli just niin yksinkertanen että sillä ei oikee ollu valtuuksia myydä koko konetta.
Harvemmin myyjällä varaa on jättää huomioimatta jos joku ostais suoralla kaupalla konetta.
Ja sitte on vielä niitä myyjiä jotka haukkuu vaihdokin täysin niin jää sellainen maku ,että ei enää ikinä tuon myyjän puheille.

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: mikä keskon konemyyjiä vaivaa

Ja sitte on vielä niitä myyjiä jotka haukkuu vaihdokin täysin niin jää sellainen maku ,että ei enää ikinä tuon myyjän puheille.
[/quote]


löytyy..s-joeltakin ..kolme vai neljä kertaa oon yrittäny vaihtokauppaa ja joka kerta on ollu eri kone kysees ensin myyjä on kehunu oman myynnis olevan koneen ja heti perään mollannu tulevan vaihtokoneen myynti arvottomaksi vehkeeksi...
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: mikä keskon konemyyjiä vaivaa

Ja sitte on vielä niitä myyjiä jotka haukkuu vaihdokin täysin niin jää sellainen maku ,että ei enää ikinä tuon myyjän puheille.


löytyy..s-joeltakin ..kolme vai neljä kertaa oon yrittäny vaihtokauppaa ja joka kerta on ollu eri kone kysees ensin myyjä on kehunu oman myynnis olevan koneen ja heti perään mollannu tulevan vaihtokoneen myynti arvottomaksi vehkeeksi...niin ja se ei nyt ollu keskon myyjä tälläkertaa.
[/quote]
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: mikä keskon konemyyjiä vaivaa
myyjän viimeenen virhe on haukkua muita koneita/tuotteita! Jos ei omas oo tarpeeksi kehuttavaa niin on paras olla hiljaa!!!