Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe YTK.fi  (Luettu 128013 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: YTK.fi
Kun tämä kuva on  myös  YLE:n sivuilla, niin miksi se ei saisi olla täällä? Tämä kysymys on osoitettu ylläpidolle, kuinka paskantärkeänä aijänä tämä herra itseään pitää. Kun on tälläkin palstalla aikoinaan ollut kovin aktiivinen, niin on samalla pannut itsensä alttiiksi itseensä kohdistuvalle  arvostelulle, joten hyvällä omalla tunnolla voin laittaa taas tämän kuvan takaisin, ja kyllä ylläpidonkin pitää nyt tajuta tämä periaate, että miehen on kestettävä häneeen kohdistunut "mielenkiinto" kun on itsekin hyökkäillyt milloin ketäkin vastaan, joten antaa palaa:



Ja Aua:n tai webmasterin  on ihan turhaa laitella mitään  yksityisviestejä, en niitä edes lue, vaan jos ei teissä ole munaa julkiseen keskusteluun, niin pitäkää turpanne kiinni.
Minä luulin webmasterin olevan näin pyhisin vapaalla?

 Onkos tämä kuva asia nyt niin tärkeää -  mieshän on julkisesti kertonut kirjoittavansa omalla nimellään.

Vaikka tämä vitsipalsta onkin, niin loukkaavaksi arvioitavaa kieltä hän on käyttänyt, luulis miehen nyt yhden kuvan kestävän kun kerran on itse vapaaehtoisesti nimen kanssa sinne ängennyt.

Pösilöt! Miten tyhmä ihminen voi olla? Ensinnäkin niin Aulis myös kirjoitti jossakin vaiheessa kollektiivinimimerkistä eli usean käyttäjän nimimerkistä. Toisekseen te ette voi tietää onko hän kirjoittanut totta vai ei kertoessaan kirjoittavansa omalla nimellään. Kolmanneksi Eniron haku tuottaa kymmenkunta Aulis Anttilaa ja google haku tuottaa tiedon että 62-vuotias Aulis Anttila on juuri kuollut. Te ette voi mistään tietää että kuvan Aulis Anttila on ensinnäkään se Aulis Anttila ja toisekseen että kuvan henkilö täällä kirjoitellut henkilö. Ette mistään. Mites sitten suu pannaan kun kyseinen kuvan henkilö ei tiedäkään Agronetistä yhtään mitään, ole koskaan kuullutkaan ja alkaa tämmöisistä

Aulis Anttila vasemmalla
Aika mulukun näköinen mies  :D

Aulis Anttila vasemmalla
Ei ole noilla harteilla töitä tehty  8) 8) 8)
Ja ohuet on kätösekki  ;D ;D ;D
Naamasta näkee, että ulukona ei ole paljon käyty  :-\ :-\ :-\

kysellä oikeudessa kunniansa perään? Hei haloo, miten tyhmiä te oikein olette???
Muujussi näyttää ainakin käytävän myös loukkaavaa kieltä . Mitä tulee tuohon kollektiiviin siitä on todisteena vaan auliksen sana.

Jos nm Aulis Anttila ei ole Loimaan Aulis ( ainakin hän on niin antanut ymmärtää- mikä on täysin mahdollista, hällä väliä )  niin hän tarkoituksellisesti käyttänyt oikean Aulis Antilan henkilöä kilpenään, en kylläkään tiedä täyttääkö tämä rikoksen tunnusmerkistön.

Ps huomasitko, en puutunut älyyn tai outoon tuohtumuksen tunteeseesi!

Viimeksi muokattu: 21.10.12 - klo:18:26 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: YTK.fi

Pro Agria eli yhdistys joka neuvomisen varjolla kuppaa jokaisesta lipusta ja lapusta rahat ja vie vielä tuhkatkin pesästä.

 >:( >:(



Kuitenkin Pro Agria järjestöjen julkisen rahoituksen osuus on toiminnan tuloista on n. 40% . (Lähde: Finfood -Suomen Ruokatieto ry:n toiminnan arviointi, selvitys no 36, Far).
Sitten voi vielä ihmetellä, että miten tämänkin putiikin investointi/talouslaskelmiin luottaneet tilat ovat nyt vaikeuksissa, vaikka ammattilaisten porukka on tehnyt kaikki mahdolliset laskelmat, tietyn oikean kaavan mukaan.  Olisiko sittenkin pitänyt antaa investoijan itse laskea, että kannattaako homma.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: YTK.fi
Mikäli kaveri ei ole Aulis Anttila, niin miksi se sitten kokoajan valittelee weppimaisterille näistä viesteistä ????

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: YTK.fi
Kun tämä kuva on  myös  YLE:n sivuilla, niin miksi se ei saisi olla täällä? Tämä kysymys on osoitettu ylläpidolle, kuinka paskantärkeänä aijänä tämä herra itseään pitää. Kun on tälläkin palstalla aikoinaan ollut kovin aktiivinen, niin on samalla pannut itsensä alttiiksi itseensä kohdistuvalle  arvostelulle, joten hyvällä omalla tunnolla voin laittaa taas tämän kuvan takaisin, ja kyllä ylläpidonkin pitää nyt tajuta tämä periaate, että miehen on kestettävä häneeen kohdistunut "mielenkiinto" kun on itsekin hyökkäillyt milloin ketäkin vastaan, joten antaa palaa:



Ja Aua:n tai webmasterin  on ihan turhaa laitella mitään  yksityisviestejä, en niitä edes lue, vaan jos ei teissä ole munaa julkiseen keskusteluun, niin pitäkää turpanne kiinni.
Minä kyllä pidän yksityisviestejä arvossa. Kohtelias ja asiallinen sävy tekee viesteistä hyvinkin lukemisen arvoisia ja varteenotettavia :)
   Pieni haukkuminen yksityisesti tai julkisesti on vielä ihan asiallista kritiikkiä mutta jos HAISTATTELEMAAN ruvetaan  niin se osoittaa minusta sellaista neuvottomuutta, hampaattomuutta ja kykyjen puutetta että tällaiseen ihmiseen kun luo katseensa niin nenänvartensa näkee samaan tapaan kun valametin ratin takaa konepellin ::) ::)   Ja sielun silmät näkevät vielä miten etupainoteline aina välillä osuu niin että haistattelija joutuu etuakselin alta konttimaan uudestaan esiin ;D
   Jos joku mökkiläinen esimerkiksi ympäristöluvan valitusprosessin päätteeksi huutaa "haista paska"  niin voiko sen paremmin sääliä yrittää osakseen saada :-\

Tuuli

  • Vieras
Vs: YTK.fi
http://yle.fi/uutiset/toimitusten_ovet_avautuvat_yleisolle/6086382

Jos jäi faneilta kuva näkemättä, niin olkaa hyvä. Löytyy selaamalla kuvaketjua, kuudes oikealle. Ja ihan julkista materiaalia, ylläpidolle tiedoksi. ;D
Tuo kauhea paidan väri täydentää ja kruunaa koko olemuksen :P

Ja kuva paidassa näyttää joltakin sonniyhdistyksen logolta.  ;D

Ja minä ku olen lukevinani, että LOHJAN KALJASEURA. Sekin vahvistaisi tiettyä käsitystä.     ;D


ps. saatoinhan minä tietysti lukee väärinkin.     ???   

Viimeksi muokattu: 22.10.12 - klo:15:47 kirjoittanut Tuuli

emo-heikki

  • Vieras
Vs: YTK.fi
http://yle.fi/uutiset/toimitusten_ovet_avautuvat_yleisolle/6086382

Jos jäi faneilta kuva näkemättä, niin olkaa hyvä. Löytyy selaamalla kuvaketjua, kuudes oikealle. Ja ihan julkista materiaalia, ylläpidolle tiedoksi. ;D
Tuo kauhea paidan väri täydentää ja kruunaa koko olemuksen :P

Ja kuva paidassa näyttää joltakin sonniyhdistyksen logolta.  ;D

Ja minä ku olen lukevinani, että LOHJAN KALJASEURA. Sekin vahvistaisi tiettyä käsitystä.     ;D


ps. saatoinhan minä tietysti lukee väärinkin.     ???   

 ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: YTK.fi
http://yle.fi/uutiset/toimitusten_ovet_avautuvat_yleisolle/6086382

Jos jäi faneilta kuva näkemättä, niin olkaa hyvä. Löytyy selaamalla kuvaketjua, kuudes oikealle. Ja ihan julkista materiaalia, ylläpidolle tiedoksi. ;D

Tuonko takia ketju lukittiin...täh... ei voi olla totta !!!

Oot muuten (toistaseksi) viiminen, joka tähän http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=8637.930 ketjuun kirijotti...     :-X     
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: YTK.fi
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: YTK.fi
Ja minä ku olen lukevinani, että LOHJAN KALJASEURA. Sekin vahvistaisi tiettyä käsitystä.     ;D

ps. saatoinhan minä tietysti lukee väärinkin.     ???   

Ja tästä Tuulialle lussaa...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: YTK.fi
Tää on sitten hyvä aloitus  ;D ;D ;D

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: YTK.fi
Osallistun asiakeskusteluun ;)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: YTK.fi
Osallistun asiakeskusteluun ;)

+ 1 ...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: YTK.fi
Nosto  ;D

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: YTK.fi
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

Tuuli

  • Vieras