Erilaisten tarrojen liimailu konepeltiin ja kopin koristelu vähän eri tavalla ei maksa juuri mitään.-pitää paikkansa:Esim SameDeutzFahrLAmborghini myy samat kamppeet eri väreillä-kuten NH/Casekin-tai Agco käyttää samoja voimansiirtoja kaikissa portaattomissa-Agcohan tekee puimat kans MF/Fendt nimellä,taitanee siirtää tuotannon Italiaan,mistä pajasta tulee samat puimat sitten Laverdanakin Argon-yhtymällejne....
Myidään kyllä varmaan monenlaisia mutta se jälkimarkkinointi (huolto,varaosat) siinäpä tihkoo kuten esim Ferkun huolto ja varaosat.
ja nämä maat ovat: ranska,espanja ja italia ku ne ei tie kiireestä mitään...
Lainaus käyttäjältä: Tracman - 21.02.10 - klo:14:07 ja nämä maat ovat: ranska,espanja ja italia ku ne ei tie kiireestä mitään... Ruottin tuohon voisi vielä lisätä.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 21.02.10 - klo:13:26Myidään kyllä varmaan monenlaisia mutta se jälkimarkkinointi (huolto,varaosat) siinäpä tihkoo kuten esim Ferkun huolto ja varaosat.Ittellä ei varsinaisesti oo kokemusta ku en osta ihan heti alppien tuoltapuolelta olevaa konetta mutta: niin nuo varaosa myyjät sanoo ja muutkin yksityiset osien tuojat ku mennään alppien tuolle puolelle ni kyllähän osien tuleminen kestää... joskus voi tulla nopeestikin mut useen menee liki kuukausikin ja jos meet hoputtamaan jos alkaa kestämään osan saanti ni kestää viä kauemmin!!!! ja nämä maat ovat: ranska,espanja ja italia ku ne ei tie kiireestä mitään...
Lainaus käyttäjältä: SAS - 21.02.10 - klo:13:26Myidään kyllä varmaan monenlaisia mutta se jälkimarkkinointi (huolto,varaosat) siinäpä tihkoo kuten esim Ferkun huolto ja varaosat.Ferkun huoltohan on paljon kiinni siitä sopimushuoltajasta, joka sitä huoltaa. Itse ainakin uskon asuvan sellaisen huollon alueella, missä huoltaja tietää mitä tekee . Kaikista ei välttämättä voi aina sanoa samaa