Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Käytettyä valmettia. kumpi vai kampi  (Luettu 2440 kertaa)

eevertti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1244
Käytettyä kutos Valmettia olen tässä tiiraillut, että jos sopivaa vähillä tunneilla löytyis peltokoneeksi. Mitähän konkreettisia eroja on 8400 ja 8450 valluissa? Tehothan saa ruuvailtua kohdilleen mutta miten muuten koneet eroaa toisistaan? 2000 luvun konetta olen ajatellut.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8385
Vs: Käytettyä valmettia. kumpi vai kampi
Meet johonkin valmetin huoltoon kyselemään ja viet vikalistan peräkärryllä kotiin luettavaksi.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Käytettyä valmettia. kumpi vai kampi
Mulla on -95 8400 ajettu 8500 tuntia ja -97 8450 ajettu 11400 tuntia, molemmat siis Megoja mekaanisella suunnanvaihdolla ja 6,6l moottorilla. Eroja on näissä se että uudemmassa on Autocontrol jo heilahduksen vaimennuksella sekä 10-pulttinen HiLock-etuakseli sekä hukkaporttiturbo ja jakajapumppu. 8450 moottorissa selvästi paremmat käyttöominaisuudet, vääntöaluetta 1000 kierroksesta alkaen. 8400 hieman enemmän kierroskone, mutta kun vähän piristää rivipumppua niin ilo alkaa 1800 kierroksesta ylöspäin, nyt toki isompi ahdin ja sopiva ruokinta korjanneet voimatilanteen yläkierroksilla kohdalleen. Uudemmissa 8400:ssa samat varustelut kuin näissä 50-sarjaisissakin, ja 8450 löytyy myös HiTech-mallina. 8400 voi olla joko 8- tai 10-pulttisella etuakselilla ihan koneen aikanaan tilanneet ostajan mieltymysten mukaan.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.