Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtran uutuudet  (Luettu 27797 kertaa)

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Valtran uutuudet
vaatii kyllä opiskelua tuon valtran ajaminen ja hydrauliikka vivut oli ihan perse paikassa eli kun käännät penkkiä hiukan oikealla ja pidät sormiasi siellä hydrauliikka vivuilla/nappuloilla ja ajat töyssyyn niin penkki heilahtaa sivulle niin sormet murteilla varmasti  :o

En ole vielä onnistunut telomaan sormiani menneen suven aikana. Mun mielestä sijoittelu on hyvinkin onnistunut käytön kannalta. Ei tartte kurkotella.
Toisekseen käsinojassa on melko monipuoliset säätömahdollisuudet pysty- ja sivusuunnassa kun vaan viittii perehtyä.

Juu sama juttu, en kyllä äkkiseltään keksi miten ne sormet niillä käsinojan hydr. namiskoilla saa hajalle..... elllei sitten kasaa penkin ja seinän väliin pikku korjaamoa työkaluineen  :D
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran uutuudet
vaatii kyllä opiskelua tuon valtran ajaminen ja hydrauliikka vivut oli ihan perse paikassa eli kun käännät penkkiä hiukan oikealla ja pidät sormiasi siellä hydrauliikka vivuilla/nappuloilla ja ajat töyssyyn niin penkki heilahtaa sivulle niin sormet murteilla varmasti  :o

En ole vielä onnistunut telomaan sormiani menneen suven aikana. Mun mielestä sijoittelu on hyvinkin onnistunut käytön kannalta. Ei tartte kurkotella.
Toisekseen käsinojassa on melko monipuoliset säätömahdollisuudet pysty- ja sivusuunnassa kun vaan viittii perehtyä.

Juu sama juttu, en kyllä äkkiseltään keksi miten ne sormet niillä käsinojan hydr. namiskoilla saa hajalle..... elllei sitten kasaa penkin ja seinän väliin pikku korjaamoa työkaluineen  :D

nyt on siis kyse uusista versu ja direct malleista jossa on siellä kyynärnojan sivussa hydrauliikkanappulat ja siittä menee nappuloitten yli kahva jonka päällä kättä ilmeisesti kuuluu pitää kun nappuloitten ja tämän kahvan väliin sormet ei mahdu  ::)

N

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: Valtran uutuudet
https://pictures.valtra.com/kuvat/9762.jpg
Siinä näkyy koko käsinoja ja kyseinen kahva. Zetor taitaa tunkea sormet väärästä välistä?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran uutuudet
https://pictures.valtra.com/kuvat/9762.jpg
Siinä näkyy koko käsinoja ja kyseinen kahva. Zetor taitaa tunkea sormet väärästä välistä?
tuossa päällä minä itse pitäisin kättäni mutta kun penkkiä kääntää niin käsi menee todella lähellä tuota sivupaneelia varsinkin jos on penkin sivuttaisjousto  ::)

N

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: Valtran uutuudet
Aika syvällä saat kättäs kurkotella, jos meinaat sormes murtaa. Sun pitää kehitellä itelles siihen joku lapslukko ni ei oo valittamista

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran uutuudet
Aika syvällä saat kättäs kurkotella, jos meinaat sormes murtaa. Sun pitää kehitellä itelles siihen joku lapslukko ni ei oo valittamista
siis kun käännät penkkiä OIKEALLE niin käsinoja tulee lähelle hytin sivupaneelia ja käsi siis tulee käninojan oikea reunan päälle ja siis koitin tätä kone-agriassa mutta eihän sitä penkkiä toki ole pakko kääntää mutta esim. kyntöhommissa tulee käännettyä niin ei niskat rasitu niin paljoa  :o   mutta olen kovin pahoillani jos nyt suututin jonkun valmettimiehen huomaamalla tälläisen yksityiskohdan  :D

N

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: Valtran uutuudet
Juu kyllä mä tajusin että käännät oikeelle. En pidä itseäni minkään merkin miehenä? Mutta kun tota käsinojaa oon itekki kokeillu/käyttäny ni oon erimieltä tuosta.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran uutuudet
minä en ole mitään mieltä vaan tiedän että kun on vielä penkin sivuttaisjousto niin väliä ei jää kokeilin nimittäin asiaa siitä en kyllä tiedä saako kyynärnojaa siirrettyä lähemmäs kuskia  ::)

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Valtran uutuudet
siinä on aika monipuoliset säädöt. ylös alas eteen taakse.

nostolaitteen nappula on ihan vääräs paikassa. lisähydrauliikan nappulat liian takana ja muutenkin väärin päin asetellut.

jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Valtran uutuudet
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.

***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.
Kui mää ain olen paras?

Pappa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Valtran uutuudet
minä en ole mitään mieltä vaan tiedän että kun on vielä penkin sivuttaisjousto niin väliä ei jää kokeilin nimittäin asiaa siitä en kyllä tiedä saako kyynärnojaa siirrettyä lähemmäs kuskia  ::)
Valtran hallintalaitteista löytyy tietoa käsikirjasta http://www.valtra.fi/extras/documents/FI_Nls_39838153b_D-F.pdf         eli oikean kyynärnojan vaaka-asennon säätö, -sivusäätö,-kallistus pystyyn nostamalla.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran uutuudet
siinä on aika monipuoliset säädöt. ylös alas eteen taakse.

nostolaitteen nappula on ihan vääräs paikassa. lisähydrauliikan nappulat liian takana ja muutenkin väärin päin asetellut.

jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
no nyt en yritä saada riitaa aikaiseksi mutta minä tykkään kyllä tuosta jonnikan joistikista kun se antaa jotenkin tukea ranteelle mukavasti ja nappuloita on riittävästi niin saa samasta joistikista paljon (tuhoa) aikaan  ;D  ja käsinoja ei saa olla silti suorassa penkkiin nähden vaan hiukan ulospäin käännetty

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Valtran uutuudet
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.

***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.

Johtuu kai asenteesta... Viime vuonna konevoorumis joku dynavt-kuski moitti, että painaa reiteen tuo käsinoja... ajattelin ittekseni, ettei kai oo suunniteltu läskiperseille.
tethering holes to their concave windings

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: Valtran uutuudet
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla?  kyselee utelias ukko
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Valtran uutuudet
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla?  kyselee utelias ukko
1,5 vuojen päästä saa ,vaan olipa menny s-sarja massikasta palio taaksepäin ,erittäin ruma konepelti ja sähkölaitteet oli laitettu kerralla pilalle
dynä vt se nykyaikasin portaaton