Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 7710/7810  (Luettu 17344 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JD 7710/7810

 Jos sattuu maailmalta tulemaan em. kone vastaan vähillä tunneilla ( alle 5000) ja viidenkympin portaallisella lootalla niin onko siitä työnt..   täpinöintiin, jos pyöränpulttien momentista huolehtii?

ei tollasia enää mistään löydy. 40 lootalla voi hirmu tuurilla löytää hyvän. viiskymppiset ajetaan loppuun ennen ko vaihdetaan.

 >14000h ajettuja saksassa maskuksen valikoimissa...5000-8000h kaikkein jännintä aikaa, vaihtoon menee ohjauksen syl tiivisteitä, etuakselin puslaa, ohjaamon puhallinta, turbon laakeria yms, sitten taas helpottaa vähäksi aikaa...

-7810-

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: JD 7710/7810
Ehee sulla on väärä väri!!!
Voiman väri on sininen

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: JD 7710/7810
On talossa siniseltä 8210. Apevaunua sillä pyörittää mut eipä enää juuri muuta.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: JD 7710/7810
Eräs Deereguru kehoitti katselemaan 7920 AP:a jos lujan traktorin haluaa. Mites se AP-loota. Toki tuossa on jenkkiläinen mutta silti..? Onko se niin paksa kuin kertoovat?  ::)
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JD 7710/7810
Eräs Deereguru kehoitti katselemaan 7920 AP:a jos lujan traktorin haluaa. Mites se AP-loota. Toki tuossa on jenkkiläinen mutta silti..? Onko se niin paksa kuin kertoovat?  ::)

 Joku venttiilipaketti kait enemmäkseen krenkannut, menee painetta etu- ja takaperin pakkaan yhtäaikaa tjsp, "pikku"remppa jos aikanaan tekee...

65

  • Vieras
Vs: JD 7710/7810
7710:

http://www.youtube.com/watch?v=yCm5_ghaXNw

Se 7810 on varmaan aika väkevä jos on tuotakin vahvempi?
miksi eturenkaat pyörii väärin päin??

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: JD 7710/7810
Eräs Deereguru kehoitti katselemaan 7920 AP:a jos lujan traktorin haluaa. Mites se AP-loota. Toki tuossa on jenkkiläinen mutta silti..? Onko se niin paksa kuin kertoovat?  ::)
Jenkkiportaaton on vahva.    Sen vaihteiston portaaton osio on saman suuruinen kuin
Saksalaisten jonnikoiden koko vaihdetokkonen...  :)
Tuskahiki on köyhän sauna...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: JD 7710/7810
Eräs Deereguru kehoitti katselemaan 7920 AP:a jos lujan traktorin haluaa. Mites se AP-loota. Toki tuossa on jenkkiläinen mutta silti..? Onko se niin paksa kuin kertoovat?  ::)
Jenkkiportaaton on vahva.    Sen vaihteiston portaaton osio on saman suuruinen kuin
Saksalaisten jonnikoiden koko vaihdetokkonen...  :)

Jos tuollainen poikii niin sieltä tulee aina vähintään kaksoset  ;D

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: JD 7710/7810
Onko -10 vs. -20 AP-lootissa eroa?
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: JD 7710/7810
7710:

http://www.youtube.com/watch?v=yCm5_ghaXNw

Se 7810 on varmaan aika väkevä jos on tuotakin vahvempi?
miksi eturenkaat pyörii väärin päin??

Sen verran täytyy antaa muille tasoitusta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: JD 7710/7810
7710:

http://www.youtube.com/watch?v=yCm5_ghaXNw

Se 7810 on varmaan aika väkevä jos on tuotakin vahvempi?
miksi eturenkaat pyörii väärin päin??


Sen verran täytyy antaa muille tasoitusta.

Renkaat toimivat siipirattaan tavoin ja antavat hyvää downforcea keulalle  ;D ;D ;D

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JD 7710/7810
Onko -10 vs. -20 AP-lootissa eroa?

 Tuskin isoja, ainakaan mekaanisissa osissa, uppoutuu parts cataloguen ihmeelliseen maailmaan ja vertailee...-20 sähköt ja hallinnat can-väylää, moottori ja vaihteisto juttelee lahjakkaammin keskenään. Painonjakauma kakskympissä parempi, esiseiskalla turha vedellä muuta kun terveisiä ilman tonnin etupunttia...

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: JD 7710/7810

 Jos sattuu maailmalta tulemaan em. kone vastaan vähillä tunneilla ( alle 5000) ja viidenkympin portaallisella lootalla niin onko siitä työnt..   täpinöintiin, jos pyöränpulttien momentista huolehtii?

ei tollasia enää mistään löydy. 40 lootalla voi hirmu tuurilla löytää hyvän. viiskymppiset ajetaan loppuun ennen ko vaihdetaan.

 Ei löytynyt mutta 5500h ajettuna löytyi. Miten tuohon kannattaa laittaa voimaa, n.200 tapille. Lastuja on myynnissä mutta entä ohjelmointi? Onnistuuko kun kerran sähköohjattu pumppu?

Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JD 7710/7810

 Jos sattuu maailmalta tulemaan em. kone vastaan vähillä tunneilla ( alle 5000) ja viidenkympin portaallisella lootalla niin onko siitä työnt..   täpinöintiin, jos pyöränpulttien momentista huolehtii?

ei tollasia enää mistään löydy. 40 lootalla voi hirmu tuurilla löytää hyvän. viiskymppiset ajetaan loppuun ennen ko vaihdetaan.

 Ei löytynyt mutta 5500h ajettuna löytyi. Miten tuohon kannattaa laittaa voimaa, n.200 tapille. Lastuja on myynnissä mutta entä ohjelmointi? Onnistuuko kun kerran sähköohjattu pumppu?

 Tuolla ei virtaukset ahista, välijäähdytettynä 330hp puimurikäytössä, mikä nyt sattuu sopivalta tuntumaan, peltovetotöissä juurikaan yli kahtasataa ei pysty hyödyntämään, tiellä työksi muuttuu isompikin hummalauma. Ajele nyt kuitenkin ekaks pariin kertaan lämpöseks ja kuulostele, miltä ei-EGR newttonit tuntuu...

 Edit....fendiksessä nykyään maksimiajonopeuden rajoitin controlpanel:in kyljessä ja ajonopeuspolkimella käyttöaste säädetään...ihan kuin jossain olisin samansukuiseen käyttöliittymän ilmentymään törmännyt...plagiointi on imartelun lahjomattomin muoto...

Viimeksi muokattu: 01.05.12 - klo:20:35 kirjoittanut Greenpwr

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: JD 7710/7810
En oo itte ajanu kuin vähän tyhjällä koneella mut renki kävi reissun heittämässä kuorman kanssa. Hyvin kehui vetävän..   8)
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.