Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hankkijan myyjä leipäjonossa  (Luettu 7136 kertaa)

MF 4000

  • Vieras
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Tämä on nyt täysin persaukisten tyyppien viestiketju.Jostain kumman syystä meikälle edullisimmat tarjoukset ovat tulleet agrista.koneet on sitten kaikki kyllä keskon edustuksesta jostain kumman syystä sekin,vaikka ainoataan konetta en ole keskosta ostanut.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Kyllä pitää minunkin todeta, että viime vuonna aika pitkälti meni agrin eduksi kilpailut, paikallinen koo ei yltänyt kuin oikeastaan kerran öljyissä kauppaan. Koneet on sieltä sun täältä, lähinnä kalleimmat tunnit töitään tehneinä tilalle tulleina. Ainoatakaan vihreää traktoria ei ole. Silti näytti reilu 700 euroo emännän ruokarahastoon karttuvan, ilman, että olen yhtään kertaa korttia tiskillä näyttänyt (persaukisella käteisellä ole varaa maksaa).

MF 4000

  • Vieras
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Ei mulla mitään haittaa ole ollut noista boonuksista,aina on kysynyt tarjouksen muistakin liikkeistä mutta pääsääntöisesti se on bonuksia sitetn kerryttänyt.Viimeksikin melko vähäpätöisestä uudesta koneesta pyysin tarjouksen ja 200€oli hintaero reilun 1000€ koneesta hankkijan hyväksi.
mielestäni melkosen iso ero.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Tämä on nyt täysin persaukisten tyyppien viestiketju.Jostain kumman syystä meikälle edullisimmat tarjoukset ovat tulleet agrista.koneet on sitten kaikki kyllä keskon edustuksesta jostain kumman syystä sekin,vaikka ainoataan konetta en ole keskosta ostanut.
Se on helppo halvin, jos ei ota mitään vastuuta jälkimarkkinoinnista. Esim JD:lle ei saa sopimushuoltoa, jossa voi teettää takuu korjaukset tällä alueella. Jos kauemmaksi (60km) yrität viedä, niin saa jonottaa piiiitkän aikaa. Ne harvat varaosat jotka on hyllyssä ovat yli hinnoiteltuja ja Itellan varastoon Vantaalle hukkuu ns. maahantuojan varasto. 160mm viljaputken panta maksaa agrissa 24€, sisään ostohinta noin 7€... Minä en ole saanut agrista yhtään tarjousta, joka olisi pärjännyt hinnalla ja joka kerta kilpailijat on muistettu haukkua. Mutta persaukisten on helppo huudella... 8)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Punainen Parooni

  • Vieras
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Tämä on nyt täysin persaukisten tyyppien viestiketju.Jostain kumman syystä meikälle edullisimmat tarjoukset ovat tulleet agrista.koneet on sitten kaikki kyllä keskon edustuksesta jostain kumman syystä sekin,vaikka ainoataan konetta en ole keskosta ostanut.
Se on helppo halvin, jos ei ota mitään vastuuta jälkimarkkinoinnista. Esim JD:lle ei saa sopimushuoltoa, jossa voi teettää takuu korjaukset tällä alueella. Jos kauemmaksi (60km) yrität viedä, niin saa jonottaa piiiitkän aikaa. Ne harvat varaosat jotka on hyllyssä ovat yli hinnoiteltuja ja Itellan varastoon Vantaalle hukkuu ns. maahantuojan varasto. 160mm viljaputken panta maksaa agrissa 24€, sisään ostohinta noin 7€... Minä en ole saanut agrista yhtään tarjousta, joka olisi pärjännyt hinnalla ja joka kerta kilpailijat on muistettu haukkua. Mutta persaukisten on helppo huudella... 8)
Näin on Hankkija on todennut sinut persaukiseksi renkaanpotkijaksi joka ei kuitenkaan  pysty hankkimaan saati sitten maksamaan laskujaan joten ei paljon tarjuksen tekokaan kiinnosta sen vuoksi :P

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Ei ole mikään ihme jos leipäjonoon joutuvat,ensin myyvät halvemmalla kun muut,sitten laittavat boonusta(ilmaistarahaa) mun tilille.Nytkin oli tullu 1200e ;D ;D

viiri45

Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Ei ole mikään ihme jos leipäjonoon joutuvat,ensin myyvät halvemmalla kun muut,sitten laittavat boonusta(ilmaistarahaa) mun tilille.Nytkin oli tullu 1200e ;D ;D

Jos sä annat mulle 1000 euroa niin mä annan sulle euron. Kummallekin tulee hyvä mieli  ;D kumpikin sai  :o
-Kaikki saa mutta komiat ensi!

1cowman

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Eipä se meikäläistä haittaa vaikka jotkut tekee huonoja kauppoja.Täytyyhän kaupankin jostain ne katteet saada.Pystyyvät sitten tekemään parempia tarjouksia kun kyselen. :D

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Kyllä kilpailuttaminen on tuttua minullekkin,kaikki isommat ostokset vertaillaan.Jostain syystä agri on viimmeajat ollut edullisin.Bonusta ei lasketa kauppaa tehdes,se tulee kaupanpäälle(ilmaisrahaa) :D :D

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Tämä on nyt täysin persaukisten tyyppien viestiketju.Jostain kumman syystä meikälle edullisimmat tarjoukset ovat tulleet agrista.koneet on sitten kaikki kyllä keskon edustuksesta jostain kumman syystä sekin,vaikka ainoataan konetta en ole keskosta ostanut.
Se on helppo halvin, jos ei ota mitään vastuuta jälkimarkkinoinnista. Esim JD:lle ei saa sopimushuoltoa, jossa voi teettää takuu korjaukset tällä alueella. Jos kauemmaksi (60km) yrität viedä, niin saa jonottaa piiiitkän aikaa. Ne harvat varaosat jotka on hyllyssä ovat yli hinnoiteltuja ja Itellan varastoon Vantaalle hukkuu ns. maahantuojan varasto. 160mm viljaputken panta maksaa agrissa 24€, sisään ostohinta noin 7€... Minä en ole saanut agrista yhtään tarjousta, joka olisi pärjännyt hinnalla ja joka kerta kilpailijat on muistettu haukkua. Mutta persaukisten on helppo huudella... 8)
Näin on Hankkija on todennut sinut persaukiseksi renkaanpotkijaksi joka ei kuitenkaan  pysty hankkimaan saati sitten maksamaan laskujaan joten ei paljon tarjuksen tekokaan kiinnosta sen vuoksi :P
Agrimarketin mörhöt ei käsitä, että iskä kuittaa mun tappiot. :D ;D 8) :P
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Juuri eilen illalla keskusteltiin harjakaisissa tästä aiheesta, eli parhaat tarjoukset mistä liikkeestä. Isännät on jaettu selkeesti kahteen ryhmään, toiset saa agrista hyväksyttävät tarjoukset, toiset keskolta. Ja itse olin aiemmin siinä keskon ryhmässä, silloin aloin agrissa hieman korotetulla äänellä ihmettelemään, että on se pojat aika läpinäkyvää tämä teidän ja naapurin kartelli. No aika pian sen jälkeen sainkin agrista ne paremmat tarjoukset, ja keskolta taasen en oikeastaan yhtään kunnollista.
Saunapuheissa tuli melko hyvin taas uudelleen epäilys tästä kartellitouhusta.
Taannoin tulikin keskon yrittäjä agrin henkilökunnan kahviosta agrin johtajan kanssa, hyväntuulisia olivat kummatkin. Siihenhän sitten taasen latasin, että "Jaahas, taas tuli asiakkaat jaettua, kumpaas ryhmään mää nyt kuulun!" Hiukan olivat kiusaantuneen oloisia.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Ei ole mikään ihme jos leipäjonoon joutuvat,ensin myyvät halvemmalla kun muut,sitten laittavat boonusta(ilmaistarahaa) mun tilille.Nytkin oli tullu 1200e ;D ;D
Ei se ihan ilmasex tullu, annoit sää kuiteski 150ke niille eka :o

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Hankkijan myyjä leipäjonossa
Ei ole mikään ihme jos leipäjonoon joutuvat,ensin myyvät halvemmalla kun muut,sitten laittavat boonusta(ilmaistarahaa) mun tilille.Nytkin oli tullu 1200e ;D ;D
Ei se ihan ilmasex tullu, annoit sää kuiteski 150ke niille eka :o
Niin annoinki,mutta jollekki se oli pakko antaa.Hankkialta sai sillähintaa eniten romuja ja muuta tilipehööriä.Poonus tuli viä ilmaseksi päälle.
Kaikki vähäki isommat kilpailutin,ja välillä jopa otinki muilta.Pääasiassa hankkija halvin.