Näköjään tossa fortessa on saman tapainen vannas kuin vanhassa vm:ssä. Enemmän hienouksia, enemmän remonttia tulevaisuudessa.
Öö siis millä tavalla samanlainen. Mielestäni nuo eroaa melkolailla. En nyt jaksa alkaa kuvia tänne linkkailemaan mut kyl nuo musta eroaa aika radikaalisti toisistaan.
Sitähän en tiedä kuinka remonttia tossa fortessa tulevaisuudessa on et kuinka toimiva se sit on. Tuossa jo yllä epäilinkin noita vannaskohtaisia sylintereitä ja niiden letkuja.
Noin minäkin olen asian ajatellut, mutten viitsinyt sitä tänne kirjoittaa,kun pelkäsin, että jokuhan siitä ottaa heti nokkiinsa ja haukkuu minut pystyy. Nämä pienten pajojen vehkeet on vähän sellaisia, että parempi antaa ensin muutama vuosi jonkun muun kokeilla. Toinen mikä ihmetyttää, on loppumaton kettinki-ratas hässäkkä voimansiirtolinjalla verrattuna kilpailijan sähkömoottoriratkaisuun. Ihan älyttömän paljon yksinkertaisempi ja joustavampi systeemi. Tosin ei niidenkään kestävyydesta ja "ominaisuuksista" ole vielä suuremmin tietoa. Seuraan tilannetta mielenkiinnolla. Hanaa vaan pojat.
Samaa mietin olisi ollut parempi jos olisi vielä muutama vuosi voinut odottaa koneen vaihtoa mut oli vähön niinkuin pakko, vanha kone alko olemaan tiensä päässä.
En tuosta tumen sähkömoottori systeemistä tarkemmin tiedä mut vanhemmiten nuo sähköt tuppaa alkamaan reistailemaan. Itse en tuota ketjusysteemiä kavahda. Eihän se tyylikäs ole mut kohtuu yksinkertainen.
Onhan tuossa fortessa muuten sellaisia ratkaisuja joiden kohdalla ei voi muuta kuin toivoa että toimii. Jo nuo mainitsemani vannaskohtaiset sylinterit. Ja se veto syöttölaitteelle joka nyt otetaan renkaasta. Miksi siitä ketjusta piti luopua. Joo kone on saatu kapeammaksi mut ei meillä ainakaan 20v ollut sen ketjun kanssa ongelmia. Kerran meni poikki onko sit paljon..