"Tapanila", tarkoititiko että päävirtakatkaisin kiinni konepeiton takaosassa olevaan muoviseen sivupalaan, joka ohjaamon edessä?
Sitten pitäis katkaisimelta runkoon menevälle johdonpätkälle keksiä sopiva paikka, etuk.sovitteeseen tai johonkin?
Miten sitten radio ja kello, niille vedettävä akulta + piuha ja maadoitettava erikseen ohjaamon runkoon, vai.
Aika monimutkaista pätöhomma....
Jostain virtoja purkaa seistessään, tuskin kuitenkaan radionkautta voi muutamassa päivässä virrat huveta niin nopeasti että ei kunnolla jaksa käynnistyä. Radiossa alkup. liitokset, ei omia patentteja ja etukuormaimen sähköohjatusta kahvasta virrat poiessa kun ei käytössä.
Akun kaapelit ja liitokset kunnolla putsattu ja kontaktisprayllä suihkutettu, meinaavat kuitenkin hapettua jostain syystä.
1 koneessa sähköinen päävirtakatkaisin, se tyhjensi akkunsa 2-4 päivässä, nyt mekaaninen kahva ja ei toistaiseksi akut tyhjene.
Jossain jotain häikkää
Tosin ei tuo "sähköinen kahva" pois suljettu vaihtoehto ole.....