Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Portaattomien testi KV:ssä...  (Luettu 49644 kertaa)

jusßa

  • Vieras
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Valmetti säästää polttoainetta kun sammuu jarrutettaessa  ;D

eikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
On se vaan kumma kun Jontikka ja Fentti ei uskalla tuoda koneitaan testiin Koneviestiin, Fentin puuttuminen on varsinainen ihme, kun ei olisi epäselvää kuinka olisi käynyt. KV:hän on Fentin mainoslehti, kun esim. jokaisessa työkonetestissä on Fentti veturina, vaikka merkillä on vain markinaalinen osuus markkinoista.

TeeÄm

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Pojat jakssaa jauhhaa....
 NH miehet jälleen hilijjaa ja tyytyväisiä niinku normmaalistikki.... 8)

3070 E

  • Vieras
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Kaveril oli n142d koeajossa, toteemus oli että vanha 1055 Natikkakin vetää/veti paremmin.

rane

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Pitää ihmetellä suolahden insinöörien tai suunnitelijoitten ammattiylpeyttä. kannattaako päästää käsistä koneita, joissa on vielä selviä lastentauteja? Hiukan vastaavia kommentteja on kuultu koeajajilta jo aiemmin, eikö niitä ole mennyt korviin vai eikö ole otettu vakavasti. Luulisi olevan heidän etu, että koneet on tikissä.

roadman

  • Vieras
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...

siis ensikuun numerossa...


Ei Jöntikkää uskaltaneet antaa testiin  ??? ::)
samoin puttuu deutsi ja fentti, no pirkkafentti sentäs on..




Tuohan sen kertoo
eihän mersuja ja ladojakaan testata samassa testissä ;D

Viimeksi muokattu: 19.03.11 - klo:18:24 kirjoittanut roadman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Nyt on valtralla menos se vaihe kun kannattaa ostaa advance-mallin koneita. Toki niitä ei uusia enää saa, mutta vähä käytetyn itsekkin hommasin. Directiä ei nykyisessä kuosissa IKINÄ! Jos raputonta ostaisin niin valinta tehtäis CNH vs MF!

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Onks KJL:llä jotain hampaankolossa testin suhteen?
Ei tietenkään. Miksi olisi? Olishan se ollu suuri häpeä, jos vanha konkari ois rökittäny tulokkaat testissä...

Lues tuosta uudelleen...

"Hei ihan oikeesti... riippumatta siitä mikä merkki voitti "vertailun"... todellista vertailua ja johtopäätöksiä voi tehdä vasta muutaman sadan tunnin jälkeen... "

Jaksaa ne verkupojat jauhaa...
Ja vekotus pitää käytänössä pysäyttää alueen vaihtoon ja sehän nyt on joku aito...
Ihailtava piirre tuo uskon lujuus mutta hölmö lienekkö pakko olla?
Konsernin ykkösmerkillä kuulema sujuvampaa.Ei puhalla silppuri pellille kun pysyy tahdissa aluettakin vaihtaessa.

Ainiin... Jossakin on ryssitty pahasti, jos silppurin torven alla ajaessa 30km/h ei riitä. Ei se silppurikuskikaan oikeesti halua lujaa ajaa. Muutenkin jossain on ryssitty, jos pellolla joutuu jossain työssä ajamaan lujempaa kuin 30km/h...

Haukkukaa nyt verkku (henkilöt) Jontikkaa,totuus on se että teitin vt verkkua ei olisi ilman Jontikkaa,ei olisi tarvista tehdä halvempaa Brändiä.
Kilpailu ihmeellistä.

Ja mitä jauhaa? Pysäyttää? Joskus tarvii, joskus ei... Ihme kun noinkin pieni asia tuntuu noin suurelta niille, jotka eivät päivittäin kyseisellä koneella tee töitä... On se, hyvä, että edes yhden vian löydät. Mun ei tartte sulle selittää, miten sen aluevalinnan kans käytännös eletään. Sun ei todellakaan tarvi sitä koskaan ymmärtää. Oikeestaan sitä ei edes huomaa tai alueen vaihto tarvittaessa sujuu niin helposti, ettei huomaakaan.
Huvittava kommentti tuokin totuus on se että teitin vt verkkua ei olisi ilman Jontikkaa. Tietääkseni Vario voimansiirto on kehitelty ennen jontikan eccomia, korjatkoon joku, jos olen väärässä. Siten väite, ettei Dyna-VT:tä ois ilman jontikkaa on, ellei valheellinen niin ainakin täysin perusteeton.

Kysymys on ihan puhtaasti tekniikasta, ihan vaan tekniikasta ja portaattoman voimansiirron erosta automaattivaihteeseen, jossa automaattivaihteiden välinen alue täytetään portaattomalla osiolla. Kyseessä on teknisesti ottaen aito portaaton vain silloin, kun nopeusalue 0-53km/h toteutuu ilman minkään pakan kytkemistä eli vaihteen vaihtoa. Se, että kone kuljettajalle, ainakin useimmille, tuntuu portaattomalta, ei tarkoita täydellistä portaattomuutta. Ratkaisua voidaan tietenkin taas teknisin perustein selittää pumppujen/hydraulimoottoreiden kokovalinnalla yms... Niin Fendt kuin MF:kin käyttää samaa Vario-ML voimansiirtoa, jossa on tosin kaksi nopeusaluetta vaan ei portaita. Kumpikin alue alkaa nollasta... Tämä tarkoittaa sitä ettei kyseessä ole sekventaalisesti toimiva automaattivaihteisto, kuten muilla tavoilla toteutetuissa ratkaisuissa, jolloin seuraava nopeusalue alkaa edellisen nopeusalueen loppuessa.

Tuo siis tekniikasta ja sitten siihen jontikkaan... Nyt en just oo mollannu jontikan automaattivaihteistoa, vaikka siinäkin selkeästi vaihteen vaihdon huomaa. Ellei huomaa, on perse liian puutunut eikä pitäis ajaa ollenkaan... Valtun dokumentoitu nykiminen on juuri samassa nopeudessa kuin jo protokoneiden aikana.

KJL:ää ei tunnu mikään hetkauttavan ikinä, silti kova tarve päästä selittelemään testin lopputuloksia  :D

"kokemattomuus", miusta se on kyllä vähän kummallista toisaalta jos ei 100 tunnissa opi ajamaan traktoria. Hei se on liki 2,5 normaalia työviikkoa, vaikka jakaa viidelle kuskille niin silti 3 työpäivää per kuski. Jos siinä ajassa ei opi käyttämään traktorin ominaisuuksia sillä tasolla että voi niistä muodostaa mielipiteensä niin toisaalta miten keskiverto kuski, oppiiko edes sen 1000 tunnin aikana? En tuosta tiedä... Dyna-VT:llä nyt ainaki kolme tuntia ajanu niin enhän mä mitään siitä viä tiedä. Vai taitaa niitä olla takana jo 1500

Portaaton tai "portaaton", mitä väliä ihan oikeesti loppukäyttäjälle? Jos "portaatomasta" löytyy käyttäjälle samat ominaisuudet kuin portaattomasta samalla luotettavuudella Vaan kun ei löydy... niin who cares? Ja toisaalta jos samalla saadaan hyötyä hyötysuhteessa yms. niin eikös se portaaton kuulosta jopa heikkoudelta? Ei minusta... Nokialla on puhelimissaan paras rauta mutta ei meinaa pärjätä kun käyttöliittymä heikko, oisko sama Fendt vs. MF?Mikä lienee KV:n takin kääntänyt, kun joitain vuosia sitten kehuivat, että MF:n insinöörit toteuttaneet voimansiirron ohjelmoinnin paremmin kuin Fendtin?

Ei ne mitatut ominaisuudet muutu vaikka ajettas 1000 tuntia, karua vaan se on jos kulutus kova... En ole väittänyt mitattujen ominaisuuksien suhteen mitään...

Pitäskö mua jotenkin hetkauttaa? Koko lailla erilaisia ovat nykykoneet. Toki jouko_jokamies saa koneen kuin koneen liikkeelle ja voi jopa yrittää tehdä sillä töitä, mutta edelleen väitän, että koneen täydelliseen hallintaan /täysimittaiseen hyödyntämiseen tarvitaan joitakin satoja tunteja oppimista sekä yritys/erehdys menetelmällä ja muutamia kertoja jopa kannattaa plarata Käyttöohjekirjaakin. Usko tai älä, käyttöohjekirjasta voi olla hyötyä, jos muuta väität, kannattaa pysyä erossa huipputekniikasta... Sitten... Mitä tulee oppimiseen, on kokonaan eri asia hypätä tutun merkin portaattoman rattiin kuin täysin vieraan merkin jolloin perusasiatkin ovat toisin kuin tutussa merkissä.


No sit viä nyykkäristä... En sano mitään nyykkärin automaattilaatikon toiminnasta, kun en oo ajanu. Vanhempaa CaseIH:n CVX:ää kokeilin kerran ja oikeestaan se jopa sopi käteen toiseksi parhaiten MF:n jälkeen. Paremmin se toimi, kun samalla eccomin automaattivaihteistolla varustettu jontikka. On se kumma juttu, kun teknisiä faktoja lyö pöytään, heti jätkät vetää pakasteherneitä pussillisen nenäänsä. Hahaa...

Kumma juttu sinänsä sekin, ettei mulla oo mitään antipatioita nyykkäriä kohtaan. Jos joku on niin kuvitellu, ei tunne mua. Itse asiassa mulla on nyykkäreistä melkoisen paljonkin kokemusta, että oon nähny senkin puolen, miten paljon isännät saa koneista ihan uskomattomiakin osia rikki...

Yks hyvä esimerkki siitä, kun yks joukojokamies hyppäs aikoinaan uuden NH M160 RangeCommandin rattiin ja tempoi "vaihdekahvan" ensitöikseen paskaksi. Olis ehkä kannattanu silloin avata se ohjekirja... mut eihän sitä tosimies tarvi ei... olis vaan kirjasesta selvinny, että onkin nappivaihteet. Tai olis edes kysyny, mut tosimies ei kysy... Satuin vaan silloin lähettään sen kepakon Seinäjoelle...

Edelleen... Ihan se ja sama. Mä ajan Dyna-VT:llä ihan vaan teidän kiusaksi ja siksi, että siinä on ominaisuuksia, joita ei automaattilootaisista löydy... kuin ehkä directistä jotain vähäsinneppäin...

Viimeksi muokattu: 19.03.11 - klo:22:05 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Eikös vanhemmassa CVX casessa ole steyrin kehittämä S-matic joka on siirtynyt ZF:n tuotantoon... Variohan on taakseppäin ajettaessa täysin mehuvetoinen niin se kiinnostaa pääseekö sillä oikeasti isot kärryt perässä isot mäet ylös peruuttaen?? Noitten pyörä-alustaisten ja muitten mehuvetoisten kanssa kun on ajellut niin ei ne mitään tykkejä ole olleet...

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Onks KJL:llä jotain hampaankolossa testin suhteen?
Ei tietenkään. Miksi olisi? Olishan se ollu suuri häpeä, jos vanha konkari ois rökittäny tulokkaat testissä...

Lues tuosta uudelleen...

"Hei ihan oikeesti... riippumatta siitä mikä merkki voitti "vertailun"... todellista vertailua ja johtopäätöksiä voi tehdä vasta muutaman sadan tunnin jälkeen... "

Jaksaa ne verkupojat jauhaa...
Ja vekotus pitää käytänössä pysäyttää alueen vaihtoon ja sehän nyt on joku aito...
Ihailtava piirre tuo uskon lujuus mutta hölmö lienekkö pakko olla?
Konsernin ykkösmerkillä kuulema sujuvampaa.Ei puhalla silppuri pellille kun pysyy tahdissa aluettakin vaihtaessa.

Ainiin... Jossakin on ryssitty pahasti, jos silppurin torven alla ajaessa 30km/h ei riitä. Ei se silppurikuskikaan oikeesti halua lujaa ajaa. Muutenkin jossain on ryssitty, jos pellolla joutuu jossain työssä ajamaan lujempaa kuin 30km/h...

Haukkukaa nyt verkku (henkilöt) Jontikkaa,totuus on se että teitin vt verkkua ei olisi ilman Jontikkaa,ei olisi tarvista tehdä halvempaa Brändiä.
Kilpailu ihmeellistä.

Ja mitä jauhaa? Pysäyttää? Joskus tarvii, joskus ei... Ihme kun noinkin pieni asia tuntuu noin suurelta niille, jotka eivät päivittäin kyseisellä koneella tee töitä... On se, hyvä, että edes yhden vian löydät. Mun ei tartte sulle selittää, miten sen aluevalinnan kans käytännös eletään. Sun ei todellakaan tarvi sitä koskaan ymmärtää. Oikeestaan sitä ei edes huomaa tai alueen vaihto tarvittaessa sujuu niin helposti, ettei huomaakaan.
Huvittava kommentti tuokin totuus on se että teitin vt verkkua ei olisi ilman Jontikkaa. Tietääkseni Vario voimansiirto on kehitelty ennen jontikan eccomia, korjatkoon joku, jos olen väärässä. Siten väite, ettei Dyna-VT:tä ois ilman jontikkaa on, ellei valheellinen niin ainakin täysin perusteeton.

Kysymys on ihan puhtaasti tekniikasta, ihan vaan tekniikasta ja portaattoman voimansiirron erosta automaattivaihteeseen, jossa automaattivaihteiden välinen alue täytetään portaattomalla osiolla. Kyseessä on teknisesti ottaen aito portaaton vain silloin, kun nopeusalue 0-53km/h toteutuu ilman minkään pakan kytkemistä eli vaihteen vaihtoa. Se, että kone kuljettajalle, ainakin useimmille, tuntuu portaattomalta, ei tarkoita täydellistä portaattomuutta. Ratkaisua voidaan tietenkin taas teknisin perustein selittää pumppujen/hydraulimoottoreiden kokovalinnalla yms... Niin Fendt kuin MF:kin käyttää samaa Vario-ML voimansiirtoa, jossa on tosin kaksi nopeusaluetta vaan ei portaita. Kumpikin alue alkaa nollasta... Tämä tarkoittaa sitä ettei kyseessä ole sekventaalisesti toimiva automaattivaihteisto, kuten muilla tavoilla toteutetuissa ratkaisuissa, jolloin seuraava nopeusalue alkaa edellisen nopeusalueen loppuessa.

Tuo siis tekniikasta ja sitten siihen jontikkaan... Nyt en just oo mollannu jontikan automaattivaihteistoa, vaikka siinäkin selkeästi vaihteen vaihdon huomaa. Ellei huomaa, on perse liian puutunut eikä pitäis ajaa ollenkaan... Valtun dokumentoitu nykiminen on juuri samassa nopeudessa kuin jo protokoneiden aikana.

KJL:ää ei tunnu mikään hetkauttavan ikinä, silti kova tarve päästä selittelemään testin lopputuloksia  :D

"kokemattomuus", miusta se on kyllä vähän kummallista toisaalta jos ei 100 tunnissa opi ajamaan traktoria. Hei se on liki 2,5 normaalia työviikkoa, vaikka jakaa viidelle kuskille niin silti 3 työpäivää per kuski. Jos siinä ajassa ei opi käyttämään traktorin ominaisuuksia sillä tasolla että voi niistä muodostaa mielipiteensä niin toisaalta miten keskiverto kuski, oppiiko edes sen 1000 tunnin aikana? En tuosta tiedä... Dyna-VT:llä nyt ainaki kolme tuntia ajanu niin enhän mä mitään siitä viä tiedä. Vai taitaa niitä olla takana jo 1500

Portaaton tai "portaaton", mitä väliä ihan oikeesti loppukäyttäjälle? Jos "portaatomasta" löytyy käyttäjälle samat ominaisuudet kuin portaattomasta samalla luotettavuudella Vaan kun ei löydy... niin who cares? Ja toisaalta jos samalla saadaan hyötyä hyötysuhteessa yms. niin eikös se portaaton kuulosta jopa heikkoudelta? Ei minusta... Nokialla on puhelimissaan paras rauta mutta ei meinaa pärjätä kun käyttöliittymä heikko, oisko sama Fendt vs. MF?Mikä lienee KV:n takin kääntänyt, kun joitain vuosia sitten kehuivat, että MF:n insinöörit toteuttaneet voimansiirron ohjelmoinnin paremmin kuin Fendtin?

Ei ne mitatut ominaisuudet muutu vaikka ajettas 1000 tuntia, karua vaan se on jos kulutus kova... En ole väittänyt mitattujen ominaisuuksien suhteen mitään...

Pitäskö mua jotenkin hetkauttaa? Koko lailla erilaisia ovat nykykoneet. Toki jouko_jokamies saa koneen kuin koneen liikkeelle ja voi jopa yrittää tehdä sillä töitä, mutta edelleen väitän, että koneen täydelliseen hallintaan /täysimittaiseen hyödyntämiseen tarvitaan joitakin satoja tunteja oppimista sekä yritys/erehdys menetelmällä ja muutamia kertoja jopa kannattaa plarata Käyttöohjekirjaakin. Usko tai älä, käyttöohjekirjasta voi olla hyötyä, jos muuta väität, kannattaa pysyä erossa huipputekniikasta... Sitten... Mitä tulee oppimiseen, on kokonaan eri asia hypätä tutun merkin portaattoman rattiin kuin täysin vieraan merkin jolloin perusasiatkin ovat toisin kuin tutussa merkissä.


No sit viä nyykkäristä... En sano mitään nyykkärin automaattilaatikon toiminnasta, kun en oo ajanu. Vanhempaa CaseIH:n CVX:ää kokeilin kerran ja oikeestaan se jopa sopi käteen toiseksi parhaiten MF:n jälkeen. Paremmin se toimi, kun samalla eccomin automaattivaihteistolla varustettu jontikka. On se kumma juttu, kun teknisiä faktoja lyö pöytään, heti jätkät vetää pakasteherneitä pussillisen nenäänsä. Hahaa...

Kumma juttu sinänsä sekin, ettei mulla oo mitään antipatioita nyykkäriä kohtaan. Jos joku on niin kuvitellu, ei tunne mua. Itse asiassa mulla on nyykkäreistä melkoisen paljonkin kokemusta, että oon nähny senkin puolen, miten paljon isännät saa koneista ihan uskomattomiakin osia rikki...

Yks hyvä esimerkki siitä, kun yks joukojokamies hyppäs aikoinaan uuden NH M160 RangeCommandin rattiin ja tempoi "vaihdekahvan" ensitöikseen paskaksi. Olis ehkä kannattanu silloin avata se ohjekirja... mut eihän sitä tosimies tarvi ei... olis vaan kirjasesta selvinny, että onkin nappivaihteet. Tai olis edes kysyny, mut tosimies ei kysy... Satuin vaan silloin lähettään sen kepakon Seinäjoelle...

Edelleen... Ihan se ja sama. Mä ajan Dyna-VT:llä ihan vaan teidän kiusaksi ja siksi, että siinä on ominaisuuksia, joita ei automaattilootaisista löydy... kuin ehkä directistä jotain vähäsinneppäin...

Mitä jää huutaa nyykkäri vrt MF? DTM oli ainut mikä sattui silmään ja sekin oikeestaan ei liity portaattomaan laatikkoon vaan enemmänkin softapuoleen... Nyykkärin käyttäjäkokemuksissa ei yhtään miinusta, Mfllä jotain ihme ryömintää tms...

Jos siis puhutaan ihan tekniikasta, eli vaihteiston teknisestä toteuttamisesta niin mikä ominaisuus jää monipykäläisillä pois vrt. Vario? Niin, ja mielestäni kuskin selkämykseen välittyvä pieni nykäys? jollain nopeudella ei ole tekninen heikkous jos nykäisi ei estä työn tekoa kys. alueella?

MacGyver

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
On se vaan kumma kun Jontikka ja Fentti ei uskalla tuoda koneitaan testiin Koneviestiin, Fentin puuttuminen on varsinainen ihme, kun ei olisi epäselvää kuinka olisi käynyt. KV:hän on Fentin mainoslehti, kun esim. jokaisessa työkonetestissä on Fentti veturina, vaikka merkillä on vain markinaalinen osuus markkinoista.

Taitaa olla niin ettei Fendt ja JD halunneet antaa vanhoja malleja testiin, molemmilta uutta tulossa. Tai siis Fendtiltä tullut jo.
Olihan KLJ:tä reimukas kirjoitus, luulin ettei tollasta tekstiä tule kun lapsen suusta joka makaa lattialla selällään ja itkee ja huutaa. Ns. "itkupotkuraivarit".

Viimeksi muokattu: 20.03.11 - klo:10:06 kirjoittanut MacGyver

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
On se vaan kumma kun Jontikka ja Fentti ei uskalla tuoda koneitaan testiin Koneviestiin, Fentin puuttuminen on varsinainen ihme, kun ei olisi epäselvää kuinka olisi käynyt. KV:hän on Fentin mainoslehti, kun esim. jokaisessa työkonetestissä on Fentti veturina, vaikka merkillä on vain markinaalinen osuus markkinoista.

Taitaa olla niin ettei Fendt ja JD halunneet antaa vanhoja malleja testiin, molemmilta uutta tulossa. Tai siis Fendtiltä tullut jo.
Olihan KLJ:tä reimukas kirjoitus, luulin ettei tollasta tekstiä tule kun lapsen suusta jo makaa lattialla selällään ja itkee ja huutaa. Ns. "itkupotkuraivarit".


  Ei noi mitään lapsen suusta tulleita juttuja olleet. Sulla ei Mäkkyyveri ilmeisesti ole lapsia kun et tiedä että kakaroiden sanavarastoa dominoivat suhteellisen korkealla esiintymisfrekvenssillä fraasit:"Mä haluun!" tai "Mä en halua!"  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26143
  • vastustan
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
On se vaan kumma kun Jontikka ja Fentti ei uskalla tuoda koneitaan testiin Koneviestiin, Fentin puuttuminen on varsinainen ihme, kun ei olisi epäselvää kuinka olisi käynyt. KV:hän on Fentin mainoslehti, kun esim. jokaisessa työkonetestissä on Fentti veturina, vaikka merkillä on vain markinaalinen osuus markkinoista.

Taitaa olla niin ettei Fendt ja JD halunneet antaa vanhoja malleja testiin, molemmilta uutta tulossa. Tai siis Fendtiltä tullut jo.
Olihan KLJ:tä reimukas kirjoitus, luulin ettei tollasta tekstiä tule kun lapsen suusta jo makaa lattialla selällään ja itkee ja huutaa. Ns. "itkupotkuraivarit".


  Ei noi mitään lapsen suusta tulleita juttuja olleet. Sulla ei Mäkkyyveri ilmeisesti ole lapsia kun et tiedä että kakaroiden sanavarastoa dominoivat suhteellisen korkealla esiintymisfrekvenssillä fraasit:"Mä haluun!" tai "Mä en halua!"  ;D
näin maalaisjärjellä ajateltuna kyllä tuntus järkevältä valmetin ajatukset että mekaansta vetoa on paljon. ihan hyötysuhteen kannalta, öljyjen lämmön yms muun takia. ohjelmapuolesta tämä kyllä tekee haastavan mutta antaa nörttien valvoo, kyllä se siittä ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Jos siis puhutaan ihan tekniikasta, eli vaihteiston teknisestä toteuttamisesta niin mikä ominaisuus jää monipykäläisillä pois vrt. Vario?

***Kyseessä oli kuitenkin portaattomien vaihteistojen testi ja ainoastaan DynaVt on portaaton.

Massikan Dyna 6 vastaa lähinnä vallun, nyykkärin ja jonnikkaan "portaattomia".

Viime syyskynnöissä DynaVtn peräöljylämpö oli n 50 astetta C.

Ei kovin kuumalta tunnu?

Viimeksi muokattu: 20.03.11 - klo:10:26 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52012
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Ne on noi rattorivalinnat ja haudanvakavia asioita.... Mun mielestä pääasia on et työt tulee tehtyä.  :D

Meijän äiti tekee teiän äitin ruuat, vai miten se meni?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159