Eniten kauhistutti koneiden punnitut painot, ja massikan kääntösäde. Muuta ei tusta testistä oikeen herunutkaan.. No polttoaineen kulutukset kiinnosti myös.
Massikan kääntösäde on ihan sitä mihin on topparit ruuvattu.
Toi on muuten ihan totta, jostakin syystä ne topparit on aina tehtaalta tullessa n.15 mm liian pitkät, aina saa ruuvata reilusti sisään, taitaa olla laiska heppu siellä linjalla kiertämässä pultteja
Samoja etuakseleita pääosin traktoreissa kuitenkin käytetään, ja sitten saadaan toisista testeissä huomatavan kankeita, pl. supersteer.
Jep. Dana, Carraro tai ZF löytyy käytännössä kaikista. Suurin osa noista järeämmistä akseleista sallii sen 55 astetta kääntöä kumpaankiin suuntaan, joissakin malleissa 52. Tuossa Massikassa on kait Danan 740 ja maks kääntökulma on se 55.
Ketteryyserot tuleekin sitten siitä, miten traktorin runkorakenne sallii maksikulmat kohtuullisella raidevälillä ja leveillä nakeilla. Parhaita tässä on Magnum ja T8 Nyykkäri, rungottomat jontikat (amerikkalaiset) sekä aika hyviä myöskin nämä uudet valukehdolliset Massikat. Tainnut topparit tosiaan olla säädettynä ylivarovaisesti.
T-Valtran etumoottori myöskin antaisi hyvät mahdollisuudet kunnon kääntötilan aikaansaamiseen, mutta jostain syystä Vallun etukehdolle tai konepellille ei olla tahdottu mitään tehdä. Esimerkkinä uuden T8 Hollannikkaan vyötärö on jäähdytinpakettien kohdalta 28 cm leveä. Melkoinen korsetti