Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Luomuna kasvatettua naudanlihaa.  (Luettu 4015 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Luomuna kasvatettua naudanlihaa.
Niin, sitä brassinautaa en ole koskaan ostanut, ravintolassa ehkä joutunut syömään. Ja noilla ruotsinlaivoilla katsonut sitä paistin leikkaajan työn jälkeä. Sellainen sateekaaren kirjava väri siinä leikkupinnassa näkyy olevan. Onkohan se sitä DDt:tä, Gemoa vai Parakvaattia?  ???

  He, he, hee ;D Et oo sit koskaan itse paahtopaistia paistanut. Et ainakaan ole siinä onnistunut, kun tuollasta ihmettelet ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Paahtopaisti...
Niin, sitä brassinautaa en ole koskaan ostanut, ravintolassa ehkä joutunut syömään. Ja noilla ruotsinlaivoilla katsonut sitä paistin leikkaajan työn jälkeä. Sellainen sateekaaren kirjava väri siinä leikkupinnassa näkyy olevan. Onkohan se sitä DDt:tä, Gemoa vai Parakvaattia?  ???
  He, he, hee ;D Et oo sit koskaan itse paahtopaistia paistanut. Et ainakaan ole siinä onnistunut, kun tuollasta ihmettelet ;D

Paahtopaistin rustaaminen onki rauhallisten ihmisten hommaa... vähä nii ku joulukinkku... ei se oo tunnissa valmis... ja vaik oliski ni se ei oo sit hyvää.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Paahtopaisti...
Niin, sitä brassinautaa en ole koskaan ostanut, ravintolassa ehkä joutunut syömään. Ja noilla ruotsinlaivoilla katsonut sitä paistin leikkaajan työn jälkeä. Sellainen sateekaaren kirjava väri siinä leikkupinnassa näkyy olevan. Onkohan se sitä DDt:tä, Gemoa vai Parakvaattia?  ???
  He, he, hee ;D Et oo sit koskaan itse paahtopaistia paistanut. Et ainakaan ole siinä onnistunut, kun tuollasta ihmettelet ;D

Paahtopaistin rustaaminen onki rauhallisten ihmisten hommaa... vähä nii ku joulukinkku... ei se oo tunnissa valmis... ja vaik oliski ni se ei oo sit hyvää.

  kyllä näin, mutta näillä nykyaikaisilla uuneilla onnistuu varmasti. mittatikku kylkeen ja arvot oikeeksi ja kohta on valmista ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Inssivastaisuus...
Niin, sitä brassinautaa en ole koskaan ostanut, ravintolassa ehkä joutunut syömään. Ja noilla ruotsinlaivoilla katsonut sitä paistin leikkaajan työn jälkeä. Sellainen sateekaaren kirjava väri siinä leikkupinnassa näkyy olevan. Onkohan se sitä DDt:tä, Gemoa vai Parakvaattia?  ???
  He, he, hee ;D Et oo sit koskaan itse paahtopaistia paistanut. Et ainakaan ole siinä onnistunut, kun tuollasta ihmettelet ;D

Paahtopaistin rustaaminen onki rauhallisten ihmisten hommaa... vähä nii ku joulukinkku... ei se oo tunnissa valmis... ja vaik oliski ni se ei oo sit hyvää.

  kyllä näin, mutta näillä nykyaikaisilla uuneilla onnistuu varmasti. mittatikku kylkeen ja arvot oikeeksi ja kohta on valmista ;D

Mä vastustin vuosia niitä sähköllä toimivia mittareita... en hommannu... sain lahjaks... ja nyt en luopuis mistään hinnasta - sen ku laittaa kunnolla ja oikein ni ei voi perkele pilata safkaa - ei kertakaikkiaan voi!!!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Luomuna kasvatettua naudanlihaa.
"Suomessa parakvatin käyttö torjunta-aineena on ollut kielletty jo vuodesta 1985, mutta useissa muissa EU-maissa sen käyttö on ollut sallittua rikkakasvien torjuntaan avomaalla."

mitähä aukkiveetisepelit nyt suuhusa pistää

jos eivät koht saa ennää parakvaatilla lipivoituva

rassipaskaa :o



  Kävin Lapin-Lihan myymälässä Rovaniemellä. Argentiinalaista naudanpaistia 7€/kg oli tiskissä. On se niin hyvä, että sielläkin on halpaa lihaa. Ostin kuiteskin poronpaista, koska nautaa saa täältäkin samaan hintaan. ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Luomuna kasvatettua naudanlihaa.
  Kävin Lapin-Lihan myymälässä Rovaniemellä. Argentiinalaista naudanpaistia 7€/kg oli tiskissä. On se niin hyvä, että sielläkin on halpaa lihaa. Ostin kuiteskin poronpaista, koska nautaa saa täältäkin samaan hintaan. ;D

Joo liha on halpaa täällä Tundran kaupoissakin. Kai sitä ulkolaista lihaa joku ostaakin.....

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Luomuna kasvatettua naudanlihaa.
  Kävin Lapin-Lihan myymälässä Rovaniemellä. Argentiinalaista naudanpaistia 7€/kg oli tiskissä. On se niin hyvä, että sielläkin on halpaa lihaa. Ostin kuiteskin poronpaista, koska nautaa saa täältäkin samaan hintaan. ;D

Joo liha on halpaa täällä Tundran kaupoissakin. Kai sitä ulkolaista lihaa joku ostaakin.....

  Varmaan sielläkin on porukkaa ,jotka joutuu miettimään ruuan hintaa. Jotta euroja jää mesen ostoon ;D

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Luomuna kasvatettua naudanlihaa.
Niin, sitä brassinautaa en ole koskaan ostanut, ravintolassa ehkä joutunut syömään. Ja noilla ruotsinlaivoilla katsonut sitä paistin leikkaajan työn jälkeä. Sellainen sateekaaren kirjava väri siinä leikkupinnassa näkyy olevan. Onkohan se sitä DDt:tä, Gemoa vai Parakvaattia?  ???

  He, he, hee ;D Et oo sit koskaan itse paahtopaistia paistanut.  ;D

Täytyy myöntää, että en ole. Mää olen tuon ruuanlaiton antanut suosiolla emännän hoidettavaksi. Ja hyvin on hommansa hoitanutkin, ei ole moittimista. Ainoo ohje, jonka olen antanut, että mahdollisimman paljon lähellä tuotettuja raaka-aineita. Sataprosenttisestihan se ei onnistu, koska täytyyhän niitä exoottisiakin makuja silloin tällöin maistella.  :D :D :D :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.