Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kotitalouksein maksuhäiriöt ja maajussien säästöt  (Luettu 3809 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Teoriaa...
Oiskoha tosta - viksumpi - osannu kekata et omilla rahoilla... vaik siin onki virhe, sana "Tuon"  :P :P
Tottakai omilla rahoilla. Onks sulla sellaisia?

Voinha mä teoretiseerata kuussa käymisestäki vaik en ees meinaa mennä  :P

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
>Mua harmittaa se, että noista "maatalouden kustannuksista" osa on verotukseen työnnettyjä yksityistalouden menoja 

Harmittaako sinua myös se,että joku nakkikioskin pitäjä syö kuormasta päivästä toiseen.Ja joku joka tekee raksahommaa vähänkään pienemmässä firmassa rakentaa talon niistä "ylijäämäosista" joita aina väkisinkin jää.

Perusduunarit varastaa paskapaperit työpaikan vessasta.Verovähennyksiin nekin menee työnantajalta.

Tervetuloa elämään...

JoHaRa

  • Vieras
>Mua harmittaa se, että noista "maatalouden kustannuksista" osa on verotukseen työnnettyjä yksityistalouden menoja 

Harmittaako sinua myös se,että joku nakkikioskin pitäjä syö kuormasta päivästä toiseen.Ja joku joka tekee raksahommaa vähänkään pienemmässä firmassa rakentaa talon niistä "ylijäämäosista" joita aina väkisinkin jää.

Perusduunarit varastaa paskapaperit työpaikan vessasta.Verovähennyksiin nekin menee työnantajalta.

Tervetuloa elämään...

Harmittaa tietysti  :o Kaikki tuollainen kusetus on mielestäni syvältä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Tismalleen noin...
Niinpä... eli sama täällä... kun tekee miljoonan verran velkaa ja sitten ei tolloa tulekaan niin on se kaameeta... ja jonkun täytyy se moisille hölmöille korvata... siis heidän itsensä mielestä. Tuon miljoonan kun sijoittaisi edes jotenkuten taiten niin saisi ainakin 50.000 vuotusen korkotuoton - ja pääoma olisi koskemattomana tallella... muttaa maajussi se rakentaa navettoja  :o :o   :(   >:( >:(
Koitas mennä noilla ehdoilla hakemaan rahoitusta ideallesi ;D ;D ;D
Eikös sitä ole moni saanutkin tuollaista rahoitusta? Mitä lukenut juttuja Kouri-kaupoista ja sen aikaisesta menosta niin melkein kuka vain sai lainaa osakkeiden arvon verran kun haki lainaa osakkeiden ostoon?

Juuri noin  :o  mun työpaikalla tarjottiin kaikille halullisille max. 1.000.000 markkaa lainaa "eräiden" osakkeiden ostoa varten - lainan myöntäjä määräs mitä oli ostettava. Meitä oli sillon duunissa yhteensä 11 nuppia... yhdeksän  ( 9 )  otti, kaks ( 2 ) ei. Mä näin aika paljo vaivaa todistellessani et älkää helevetinperkeleessä laittako nimeenne tommoseen paperiin... mut laittoha ne ja naureskeli päälle á la "eiks ilmanen raha kelpaa" - sit ku tuli maksun aika ni oli vähä hiljasempaa  :P ;D

Viimeksi muokattu: 04.12.11 - klo:14:04 kirjoittanut Aulis Anttila

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
juuu, ja aatelkaas kuin paljon etelässä olikaan tollasella järellä työpaikkoja!         noooo, ilmankos niitä sotakorvauksia piti uudestaan maksaa meitän muitenkin sitten!    ihan kiva! perkele!

brotofobia

  • Vieras
>Mua harmittaa se, että noista "maatalouden kustannuksista" osa on verotukseen työnnettyjä yksityistalouden menoja 

Harmittaako sinua myös se,että joku nakkikioskin pitäjä syö kuormasta päivästä toiseen.Ja joku joka tekee raksahommaa vähänkään pienemmässä firmassa rakentaa talon niistä "ylijäämäosista" joita aina väkisinkin jää.

Perusduunarit varastaa paskapaperit työpaikan vessasta.Verovähennyksiin nekin menee työnantajalta.

Tervetuloa elämään...

Harmittaa tietysti  :o Kaikki tuollainen kusetus on mielestäni syvältä.

Jotaki saattas harmittaa että suomes on muutamakymmentuhatta virolaista keikkamiestä, joista ykskään ei maksa veroja yhtään minnekään.

Viimeksi muokattu: 04.12.11 - klo:14:57 kirjoittanut brotofobia

sorkkis

  • Vieras
>Mua harmittaa se, että noista "maatalouden kustannuksista" osa on verotukseen työnnettyjä yksityistalouden menoja 

Harmittaako sinua myös se,että joku nakkikioskin pitäjä syö kuormasta päivästä toiseen.Ja joku joka tekee raksahommaa vähänkään pienemmässä firmassa rakentaa talon niistä "ylijäämäosista" joita aina väkisinkin jää.

Perusduunarit varastaa paskapaperit työpaikan vessasta.Verovähennyksiin nekin menee työnantajalta.

Tervetuloa elämään...

Harmittaa tietysti  :o Kaikki tuollainen kusetus on mielestäni syvältä.

Jotaki saattas harmittaa että suomes on muutamakymmentuhatta virolaista keikkamiestä, joista ykskään ei maksa veroja yhtään minnekään. Aika pieniä juttuja jos maajussilla on joku kolmekympin ADSL maatalouden kirjanpidos  ;D
Venäläisiä myös , Uudellamaalla etenkin .

Horttaukko

  • Vieras
Piti hommata tulostimeen mustetta, äkkäsin että kun tarvitsee tulostella näitä lohkokirjanpitoja  ja viljelysuunnitelmia, sekä  veropapereita myös, niin laitankin Auliksen maksettavaksi nuo musteet, eli nehän kelpaa  maatalouden  menoiksi  mainiosti, eli kirjanpitokuluja.  :) :)

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Piti hommata tulostimeen mustetta, äkkäsin että kun tarvitsee tulostella näitä lohkokirjanpitoja  ja viljelysuunnitelmia, sekä  veropapereita myös, niin laitankin Auliksen maksettavaksi nuo musteet, eli nehän kelpaa  maatalouden  menoiksi  mainiosti, eli kirjanpitokuluja.  :) :)

 :)  Kylpytynnyrihän on vesisäiliö, josta saa kesällä ruiskuun vettä.
       
          Kotiteatterijärjestelmä piti naamioida toimistotarvikkeiksi.

    Pakkohan nuokin on jonku maksaa... :P
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tismalleen noin...
Juuri noin  :o  mun työpaikalla tarjottiin kaikille halullisille max. 1.000.000 markkaa lainaa "eräiden" osakkeiden ostoa varten - lainan myöntäjä määräs mitä oli ostettava. Meitä oli sillon duunissa yhteensä 11 nuppia... yhdeksän  ( 9 )  otti, kaks ( 2 ) ei. Mä näin aika paljo vaivaa todistellessani et älkää helevetinperkeleessä laittako nimeenne tommoseen paperiin... mut laittoha ne ja naureskeli päälle á la "eiks ilmanen raha kelpaa" - sit ku tuli maksun aika ni oli vähä hiljasempaa  :P ;D
Nii, päästiin jo asiaan. On vähän eri asia investoidaanko milli johonkin tuotantoon vai uhkapeliin. Ruuantuotanto on samaa kastia puunjalostusteollisuuden j energiantuotannon kanssa´pääomavaltaisuudessa. Keskiarvona euron investoinnilla saa 50sentin liikevaihdon. Peltoa hankkiessa suhde on vielä huonompi, koska peltomarkkinoilla häärii muitakin kuin ruuantuottajia. Syy tähän lienee yhteiskunnan halu vartioida ja säännellä ruuantuotantoa. Toinen suuri syy on tästä johtuva imago-ongelma. Siitä seuraa tyhmin_jää_talonpitoon-syndroomaa....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
>Siitä seuraa tyhmin_jää_talonpitoon-syndroomaa....

Näetkö peiliin kurkistaessasi oireita tälläisesta?