Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe aika hyvin  (Luettu 3807 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: aika hyvin
Aika hyvin, 36 karhua kaatunu ekana päivänä pohjoiskarjalassa ????

Täällä Tundralla noita petoja riittää, ihan oikein että kaatolupiakin myönnetään.....Tosin voisihan niitä petoja siirtää jonkin verran eteläänkin.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: aika hyvin
Aika hyvin, 36 karhua kaatunu ekana päivänä pohjoiskarjalassa ????
--toivottavasti kaatuu saman verran ainakin lissää >:(
Kristityksi olet kovin murhanhimoinen luojan luomia kohtaan ???

mitä raamatussa sanotaan ihmisen ja eläinten suhteesta ???

Vanhan testamentin suhtautuminen zoofiliaan
Raamatun Vanhassa testamentissa sanotaan eläimiin sekaantumisesta seuraavaa:

2. Moos. 22:18 Jokaista, joka sekaantuu eläimeen, rangaistakoon kuolemalla
3. Moos. 18:23 Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; sellainen on luonnonvastaista.
3. Moos. 20:15-16 Jos mies sekaantuu eläimeen, rangaistakoon hänet kuolemalla, ja se eläin tappakaa. Ja jos nainen ryhtyy eläimeen, mihin tahansa, pariutuaksensa sen kanssa, niin surmaa sekä nainen että eläin; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: aika hyvin
Raamatusta tosiaan löytyy vaikka mitä  :D Mitä jos koira käy nylkyttämässä jalkaa vasten, niin tapetaanko koira silloin ja katkaistaanko jalka  ???

emo-heikki

  • Vieras
Vs: aika hyvin
Raamatusta tosiaan löytyy vaikka mitä  :D Mitä jos koira käy nylkyttämässä jalkaa vasten, niin tapetaanko koira silloin ja katkaistaanko jalka  ???

Onko tässä uusi avaus keskustelualueelle, eli "lajien välinen seksi"  vastapainoksi samaa sukupuolta harrastavien rinnalle, ei muuta kuin avio-oikeus niillekkin ????
Saat sitten pitää kirkkohäät sen pystykorvasi kanssa ????

simmo

  • Vieras
Vs: aika hyvin

[/quote]
Kristityksi olet kovin murhanhimoinen luojan luomia kohtaan ???
[/quote]
--minä en tykkää siitä,että karhut saa tappaa kotieläimiä.Viimevuotisetki korvaukset valtiolla maksamatta yhellekin lampaanpitäjälle.Miltä sinusta tuntuisi, jos sulla olisi 120 rotulammasta,josta karhut on raadellut jo 80,eikä edellisen vuoden korvauksiakaan ole tullut?
Minä en tykkää myöskään lemmikkikoirista-enkä Kissoista,koska niin kauan kuin yskin lapsi maapallolla on alira***** tai kuolemassa nälkään, ei ole hyäksyttävää pitää typerännäköisiä lemmikeita jotka on ahdettu  täyteen kaikenmaailman herkkuja.
Koiravihani ei koske niitä jotka on koulutettuja johonkin tehtävään, poliisi-sokeainkoirat yms.
Myöskin sellainen ihminen,joka ei pääse liikkumaan,tai kärsii yksinäisyydestä,ovat sitten asia erikseen Heille lemmikki voi olla tarpeellinen elämän laadun kannalta.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: aika hyvin
Oletko vakavissasi niin naiivi, että jos täällä minä syön hanhenmaksapalleroita, niin se on pois nigerialaiselta lapselta, tai jos huuhdon juomavedellä paskapyttyni, niin sen seuraksena tummakaveri kuolee tasangolla janoon?
Voit tietysti aivan vapaasti elää siinä hurskaassa uskossa, että jos syöt pelkkää näkkileipää, se antaa kupillisen riisiä nälkää näkevälle lapselle.
Valitettavasti globaalissa taloudessa, sinulla, eikä minulla ei ole minkäänlaista vaikutusvaltaa siihen miten ruokavarat jaetaan. Eikä kissan silakalla syöttämättä jättäminen tee heidän viljelysmaistaan yhtään sen viljavampia, eikä paskapytyn huuhtominen järvivedellä lisää vesisuonia heidän tonttinsa alla. He itse ovat päättäneet ylikansoittaa maansa, vaikka lopettaisit nussimisenkin, niin tilanne tulee pahenemaan.
Kuinkahan moni agrolaisista on valmis antamaan ilmaiseksi vuoden maidot, ja viljat nälkää näkeville afrikkalaisille, jotka elää ruoka-avun varassa?

simmo

  • Vieras
Vs: aika hyvin
Oletko vakavissasi niin naiivi, että jos täällä minä syön hanhenmaksapalleroita, niin se on pois nigerialaiselta lapselta, tai jos huuhdon juomavedellä paskapyttyni, niin sen seuraksena tummakaveri kuolee tasangolla janoon?
Voit tietysti aivan vapaasti elää siinä hurskaassa uskossa, että jos syöt pelkkää näkkileipää, se antaa kupillisen riisiä nälkää näkevälle lapselle.
Valitettavasti globaalissa taloudessa, sinulla, eikä minulla ei ole minkäänlaista vaikutusvaltaa siihen miten ruokavarat jaetaan. Eikä kissan silakalla syöttämättä jättäminen tee heidän viljelysmaistaan yhtään sen viljavampia, eikä paskapytyn huuhtominen järvivedellä lisää vesisuonia heidän tonttinsa alla. He itse ovat päättäneet ylikansoittaa maansa, vaikka lopettaisit nussimisenkin, niin tilanne tulee pahenemaan.
Kuinkahan moni agrolaisista on valmis antamaan ilmaiseksi vuoden maidot, ja viljat nälkää näkeville afrikkalaisille, jotka elää ruoka-avun varassa?
--Ei kukaan pysty antamaan vuoden maitoja ilmaiseksi,koska maidon hinta on halpa.Minä kerroin vain niistä' valinnoista,mitä ihminen voi tehdä omalla kohdallaan,vaikuttipa se tai M inusta tuntuu pahalta ihmisten ahneus ja riisto,vaikka syyllistyn siihen itsekkin väkisin.Maailma on epäoikeuden mukainen paikka elää liian monelle.Ja sen on ihmiset itse aiheuttaneet >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: aika hyvin
Oletko vakavissasi niin naiivi, että jos täällä minä syön hanhenmaksapalleroita, niin se on pois nigerialaiselta lapselta, tai jos huuhdon juomavedellä paskapyttyni, niin sen seuraksena tummakaveri kuolee tasangolla janoon?
Voit tietysti aivan vapaasti elää siinä hurskaassa uskossa, että jos syöt pelkkää näkkileipää, se antaa kupillisen riisiä nälkää näkevälle lapselle.
Valitettavasti globaalissa taloudessa, sinulla, eikä minulla ei ole minkäänlaista vaikutusvaltaa siihen miten ruokavarat jaetaan. Eikä kissan silakalla syöttämättä jättäminen tee heidän viljelysmaistaan yhtään sen viljavampia, eikä paskapytyn huuhtominen järvivedellä lisää vesisuonia heidän tonttinsa alla. He itse ovat päättäneet ylikansoittaa maansa, vaikka lopettaisit nussimisenkin, niin tilanne tulee pahenemaan.
Kuinkahan moni agrolaisista on valmis antamaan ilmaiseksi vuoden maidot, ja viljat nälkää näkeville afrikkalaisille, jotka elää ruoka-avun varassa?

Ei afrikkalaiset elä ruoka-avun varassa, afrikassa maataloustuotanto vaan on pääasiassa kotitarveviljelyä aikalailla luomumenetelmin, joten kun katovuosi tulee kerran kymmenessä vuodessa, niin silloin ei ole varajärjestelmää, jolla mennään tämmösen katovuoden yli ????
Eli ongelma ei ole vajavainen maataloustuontanto, vaan se on puuttuva sosiaalitukijärjestelmä ????