Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Filosofinen kärpäsongelma  (Luettu 3297 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Filosofinen kärpäsongelma
Raamatussa jumala synnytti mm. heinäsirkkaparvia ja samakkosateita. Ehkä kokemani kärpäsinvaasio on kosto jumalattomasta elämästäni 😅😅

Huh - Noista vitsauksista tuli mieleen notta kumpiko teistä veljeksistä on se esikoinen – se fiksumpi vai sä?

Faaraolla ja juudealaisilla tuli riitaa työehdoista ja Jumala rankaisi faaraota kaikella synkällä. Esikoisia kuoli, sammakoita satoi ja Niilin vesi muuttui vereksi 😅😅

Nykyään sama jumala osaa enää ilmestyä paahtoleipiin 😅😅
Se onkin melkoinen vitsaus kun sammakoita sataa...
Nothing is Something Worth Doing

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Filosofinen kärpäsongelma

Kauhee härdelli muutaman pörisevän kärpäsen kanssa. Myrkkyä kunnon ruuttasu ja ovet, ikkunat kiinni..niin johan helpottaa.
Eikä sitä myrkkyä joka päivä lusikoida, joten tuskin nyt ensimmäisenä siihen kuolee..
[/quote]

  Ei nykymyrkkyihin täkäläiset kärpäset kuole, eikä niitä lätkällä tapettujen raatojakaan viitsi aina siivota mulle tuli mieleen lapsuusajoilta joissain taloissa nähdyt kärpäspaperit. ostin niitä muutaman rullan ja nyt ei niitä tarvi tappaa eikä myrkyttää, saavat ihn vapaaehtoisesti itse käydä liimautumassa..
  On muuten yllättävän hyvä konsti pitää kärpäset kurissa, voi pitää ikkunoitakin auki että halutessaan ulkonakin olevat pääsevät jumittumaan sisään..
  Navetassahan niiden teho ei oikein riittänyt vaikka oli oikein Alfa-Lavalin myymiä, mutta nykyään karjattoman huushollin vähäisetkin kärpäset löytävät ihmeen hyvin noi  kaverinsa sieltä jumituksesta..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Filosofinen kärpäsongelma

Kauhee härdelli muutaman pörisevän kärpäsen kanssa. Myrkkyä kunnon ruuttasu ja ovet, ikkunat kiinni..niin johan helpottaa.
Eikä sitä myrkkyä joka päivä lusikoida, joten tuskin nyt ensimmäisenä siihen kuolee..

  Ei nykymyrkkyihin täkäläiset kärpäset kuole, eikä niitä lätkällä tapettujen raatojakaan viitsi aina siivota mulle tuli mieleen lapsuusajoilta joissain taloissa nähdyt kärpäspaperit. ostin niitä muutaman rullan ja nyt ei niitä tarvi tappaa eikä myrkyttää, saavat ihn vapaaehtoisesti itse käydä liimautumassa..
  On muuten yllättävän hyvä konsti pitää kärpäset kurissa, voi pitää ikkunoitakin auki että halutessaan ulkonakin olevat pääsevät jumittumaan sisään..
  Navetassahan niiden teho ei oikein riittänyt vaikka oli oikein Alfa-Lavalin myymiä, mutta nykyään karjattoman huushollin vähäisetkin kärpäset löytävät ihmeen hyvin noi  kaverinsa sieltä jumituksesta..
[/quote]
Kärpäsnaru on parasta. Muuten vetäisin talon ristiin rastiin sitä, mutta kakarat tahtoo siinä roikuskella, joten nyt on pakko lätkällä mätkiä tai sitten tarttua myrkkypulloon.. Siinä on niin hyvä liima, että pääskysenkin lento loppui lyhyeen...ja taas kuulin olevani vastuuton ja verenhimoinen murhaaja..teitpä niin tai näin, aina väärinpäin.