Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Solifer1 - 28.11.18 - klo:16:48
-
Onko järkee ostaa 150 200 vai 300 th ajettuna?
-
Ei sunkhan siinä korkialta tipaha, osti nuista minkä vain...? :-\
-
Tais olla D5 koneella nämä 2 koppaset.?
-
Tutulla kaverilla yli 490tkm tuommoisessa kakkosmallin V70:ssä, yksi suutin jo vähän raksuttaa kun aika reilu teho-ohjelmointi koneessa. Vaikuttaa kestävästi rakennetulta vehkeeltä.
-
Koneen puolesta ei mitään ongelmaa, jos nyt yhtään on huollettu. Suurimmat murheet, jos niitä nyt siksi voi kutsua, meillä oli etupään nivelet, joita joutui jonkin verran vaihtamaan. Muuten ihan pirun hyvä ja mukava auto oli. Ihan tässä ikävä tulee...
-
tonni sinne tai tänne ihan sama se on volvon arvo
-
Nuo etupään nivelet on ihan sama ongelma kaikissa isoissa etuvetoisissa. Volvo Audi Volkkari sama laulu kaikissa.
-
Likinnä mietityttää nuo italian tuonnit! Voiko pitää paikkansa että vain 150 th ajettu kun myyty uutena 2003
-
Itse olen kiertänyt nuo Italian- ja Ranskantuonnit kaukaa monesta syystä. Yksi on että niistä voi oikeasti puuttua kaikki talvivarusteet eikä lämmityslaitteista ym. tiedä ottamatta selvää.
-
Itse olen kiertänyt nuo Italian- ja Ranskantuonnit kaukaa monesta syystä. Yksi on että niistä voi oikeasti puuttua kaikki talvivarusteet eikä lämmityslaitteista ym. tiedä ottamatta selvää.
Kovemmalla pakkaskelillä ei koppiin saa lämpöö eikä moottorikaan lämpee, pakko ainakin jokin lisälämmitin olla.
-
Eli huollettu suomiauto vaikka isommallakin rahalla? Jarrulevyt on vaihdettava taajamakäytössä 100 th välein ja matkajossa 300 th välein,mutta missä kilometreissä alkaa kalliimpia remontteja tulemaan? Turbo,suuttimet, pa pumppu?
-
Onks toi just se Volvo jossa pääakseli ei pysy lootassa kiinni paitsi hitsaamalla?
-
Eikö akseliviat koske v50 mallia?
-
Mulla tommoinen, nyt 550tkm jos itse ajannut 250tkm. Remottia ollu 2x "koiran luut", takajouset, öljynlauhdutin ja moottorin kiinnike tyynyt. Talvella mukavan lämmin, webaston ansiosta, Kyyti hintaan nähden mukavaa/ripeää. Kun tästä aika jättää, niin ehkä ostan toisen samanlaisen.
-
Mulla tommoinen, nyt 550tkm jos itse ajannut 250tkm. Remottia ollu 2x "koiran luut", takajouset, öljynlauhdutin ja moottorin kiinnike tyynyt. Talvella mukavan lämmin, webaston ansiosta, Kyyti hintaan nähden mukavaa/ripeää. Kun tästä aika jättää, niin ehkä ostan toisen samanlaisen.
No aika edullista on pito! Oliko Suomi auto?
-
Juu, ilmeisesti ollut taksi ennen minulle tuloa. vikalistasta unohtui kallein homma, eli wepaston vesipesä meni puhki ja sen kun vaihatti ammattimiehelle niin taissi lasku likemmäs tonnia olla.
-
Onko järkee ostaa 150 200 vai 300 th ajettuna?
Tämä ei ole autopalsta.
-
Juu, ilmeisesti ollut taksi ennen minulle tuloa. vikalistasta unohtui kallein homma, eli wepaston vesipesä meni puhki ja sen kun vaihatti ammattimiehelle niin taissi lasku likemmäs tonnia olla.
Sen pitäs olla hinnaltaan 600euroa vaihdettuna.
Kannattaa miettiä, uusi webpaasto asennettuna on n. 1000euroa...
-
Kyllä se tuli oikealle palstalle eikös Volovo oo Euroopan nopein TR edelleen vaikka
Siinä ei oo nostolaitteeta
-
Kyllä se tuli oikealle palstalle eikös Volovo oo Euroopan nopein TR edelleen vaikka
Siinä ei oo nostolaitteeta
Ellei peräti maaliman noppein... ::)
-
Sen pitäs olla hinnaltaan 600euroa vaihdettuna.
Kannattaa miettiä, uusi webpaasto asennettuna on n. 1000euroa...
Juu saattoi olla 680€ tai 860€ enpä nyt tarkemmin muista.
-
Onko järkee ostaa 150 200 vai 300 th ajettuna?
Tämä ei ole autopalsta.
Ei niin, se on Söörmarkussa ;D
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj6xLvA2PzeAhXjkYsKHZweAR4QFjAAegQIExAC&url=https%3A%2F%2Fautopalsta.com%2F&usg=AOvVaw0QcvzNWOn_wsTyLv_1meXz
-
minusta käytetyn auton tärkein ominaisuus on ruosteeton ja jyhkeä kori joka volvossa aika hyvin toteutuu, kaikken sen kanssa mikä on polteilla ja ruuveilla kiinni tulee kyllä toimeen mutta jos kori lahoo alta on tunnelma melko avuton, kaikki varmaan tietää sen tunnetusti kestävän, ikuisen saksalaisen auton :) ;) :D ;D
-
minusta käytetyn auton tärkein ominaisuus on ruosteeton ja jyhkeä kori joka volvossa aika hyvin toteutuu, kaikken sen kanssa mikä on polteilla ja ruuveilla kiinni tulee kyllä toimeen mutta jos kori lahoo alta on tunnelma melko avuton, kaikki varmaan tietää sen tunnetusti kestävän, ikuisen saksalaisen auton :) ;) :D ;D
Trabant?
-
Kyllä se tuli oikealle palstalle eikös Volovo oo Euroopan nopein TR edelleen vaikka
Siinä ei oo nostolaitteeta
Ellei peräti maaliman noppein... ::)
80-luvulla autokauppiaat kutsuivat Volvoa maantietraktoriksi...
-
Onko järkee ostaa 150 200 vai 300 th ajettuna?
No ainaskin 300 tkm ajettuun on voitu jo vaihtaa kytkin ja kaksoismassa vauhtipyörä, ellei ole niin pian on edessä. 200 tkm ei ole vaihdettu.
Eli 300 tkm ajettu on parempi ja halvempi kuin 200 tkm koska enempi ajettuun on vaihdettu paljon kulutusosia ja omistaja on kyllästynyt volvon ainaiseen korjaamiseen ja laittanut kiertoon.
Hankintahinta on myös 300 tkm halvempi vaikka voi on tod näk parempi auto.
-
Onko järkee ostaa 150 200 vai 300 th ajettuna?
Tämä ei ole autopalsta.
Ei ole kielletty autoista puhuminen . Voit ylläpidolta tarkistaa.
-
minusta käytetyn auton tärkein ominaisuus on ruosteeton ja jyhkeä kori joka volvossa aika hyvin toteutuu, kaikken sen kanssa mikä on polteilla ja ruuveilla kiinni tulee kyllä toimeen mutta jos kori lahoo alta on tunnelma melko avuton, kaikki varmaan tietää sen tunnetusti kestävän, ikuisen saksalaisen auton :) ;) :D ;D
Trabant?
https://www.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A
-
Itellä ollu 1 koppaset 2,5 20v ja 2,5 TDI, hienoja matka-autoja molemmat mutta tdi vaati paljon huoltoa ja bensa oli ahne bensalle. Volvon omaa dieseliä monet on kehuneet.
Matka autonahan V70 on ylivertainen.
-
Koneen puolesta ei mitään ongelmaa, jos nyt yhtään on huollettu. Suurimmat murheet, jos niitä nyt siksi voi kutsua, meillä oli etupään nivelet, joita joutui jonkin verran vaihtamaan. Muuten ihan pirun hyvä ja mukava auto oli. Ihan tässä ikävä tulee...
Nivelrempasta ei nyt konkkaa tule ja varmaan vaihdetaan pitkin matkaa eikä kaikkia kerralla. Alatukivarret vissiin hintavammat ja hankalat vaihtaa??
-
Miten kestävä on 4-veto tekniikka avd ja CX 70 malleissa?
-
Miten kestävä on 4-veto tekniikka avd ja CX 70 malleissa?
Visco tekniikkaan perustuvat kestää varmaan, kun ne ei paikaltaan lähtien vedä takapyörillään ollenkaan ;D
-
Jos on mäkilähtö 2 tn painoa kärryssä ja tie jäässä ei taida saada kuormaa liikkeelle?
-
Jos on mäkilähtö 2 tn painoa kärryssä ja tie jäässä ei taida saada kuormaa liikkeelle?
Jos itsensä saa :D Se ei paikaltaan auta yhtään! Haldex systeemit sitten erikseen, niistä en tiedä. Toimii ne viscot Volkkarilla, se on varmaan valmistajan näkemys täytöksestä tms.
-
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
-
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
Koiranluut pallonivelet.... muuta?
-
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
Koiranluut pallonivelet.... muuta?
Motori käy ylhensä viielä pytylä... 🎅
-
Niin se 5 pyttynen kivasti säkättää 😂
-
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
Koiranluut pallonivelet.... muuta?
Motori käy ylhensä viielä pytylä... 🎅
Ylhenzä
🎅🏿
-
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
Koiranluut pallonivelet.... muuta?
Ne koiranluut olivat heikko paikka. Sai uusia joka öljynvaihtoon. Kuintenkin halpa ja helppo. Minulla on ollut kaksi V70 volvoa joissa 200tkm kohdalla sai uusia koko alustan. Jousi poikki, iskarit vuotaa, nivelet kolisee, pyöränlaakerit huutaa. Itse konehan on aika luja joskin janoinen ja se tojotan sukua oleva automaattivaihteisto on toiminnaltaan hirveä, mutta kestää kuitenkin kohtuullisesti.
-
Miten kestävä on 4-veto tekniikka avd ja CX 70 malleissa?
Se viskonelikko oli varsin lapsellinen viritys ja haldexeihinkin saattaa enempi ajettuna tulla ihan kulumavikaa. Mm. Pumppua pyörittävä sähkömoottori ei ole ikuinen. Toki osia saa ja ainakin vagineet saa niillä kuntoon, en usko että volga siinämielessä eroaa.
-
menkääs autopalstalle siitälänkyttään, ei täälä tarvi tollasta autopaskaa jauhaa.
-
menkääs autopalstalle siitälänkyttään, ei täälä tarvi tollasta autopaskaa jauhaa.
Ei ole pakko tätä ketjua klikata 😂🤣
-
menkääs autopalstalle siitälänkyttään, ei täälä tarvi tollasta autopaskaa jauhaa.
Ei ole pakko tätä ketjua klikata 😂🤣
Vinkukoon ylläpidolle Dr.Who. Lähempänä V70 on traktoria kuin Dr.Whon jutut asiaa :D
-
Miksei täälläkin vois olla auto osasto,jonne vois kirjata vaikka omasta autostaan huomioita, kehua ,moittia ?? Solifer