Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Todella  (Luettu 6317 kertaa)

Teroman

Onko Todella


Uusien Valtujen laatu älyttömän heikkoa
Sähkövikoja, vaihteistot sulaa yhteen klimppiin, jarrujen pinnat irtoaa, hytin muovit halkeilee ja osat tippuu maantielle,,,,,
jo kolmas isäntä  kertoili miten takuu ei toimi ja kaikki jää omistajan kontolle, HUH
Kuulostaa ihan kauheelta

å;;;;Å

AgriAllah

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 782
Vs: Onko Todella
Laatu on ollut mulle lievä pettymys. Mitä takuun toimimiseen tulee niin eikös sen aikana huollot tule tehdä valtun pojilla.
Tranceforming the world

Fuse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Onko Todella
On kuulema, timpan mukaan.
(Piti muokata tätä viestiä, jos olisin toistanut kaikki mitä timppa väitti 29.03, sille olisi varmaan tullut ongelmia. Sitä en edes hänelle halua vaikka kai sitä tuossa iässä pitäisi tietää mitä menee sanomaan)

Lainaus timppa/Jälleenrahoitus

Tämän otsikon tieto mulle soitettiin Phjanmaalta ja
samalla tuli varmistavaa tietoa klimppiin sulaneesta
Vallun portaattomasta.

Viimeksi muokattu: 31.03.11 - klo:13:49 kirjoittanut Fuse

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Onko Todella
mutta niiden pykääjät syö kuulemma suomalaista ruokaa.. ???
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Teroman

Vs: Onko Todella
On kuulema, timpan mukaan.
(Piti muokata tätä viestiä, jos olisin toistanut kaikki mitä timppa väitti 29.03, sille olisi varmaan tullut ongelmia. Sitä en edes hänelle halua vaikka kai sitä tuossa iässä pitäisi tietää mitä menee sanomaan)

Lainaus timppa/Jälleenrahoitus

Tämän otsikon tieto mulle soitettiin Phjanmaalta ja
samalla tuli varmistavaa tietoa klimppiin sulaneesta
Vallun portaattomasta.



Ai pohojan__ maallakin oli mennyt klimppiin, Mää itte kuulin Forzan saunazza suoraan käyttäjiltä nämä klimppiin sulaneet ja muutoin hajonneet tarinat  ( Tarina on TOSI )

Mutta ajattele mikä telepatia  toimii meditoinnissa Saunan lämmössä ?

;;;;;;;;;;;;;;Å,,,,,,,,,,,,å

Reino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 581
  • Hämeen hitain.
Vs: Onko Todella
08 mallinen valumönttini on laadultaan paskin kaikista omistamistani traktoreista. >:(
aikaisemmat 2000 :D 1990 :) 1983 :)

Fuller

  • Vieras
Vs: Onko Todella
Vorssan homosaunassa höpistään kaikenlaista potaskaa.

caseman

  • Vieras
Vs: Onko Todella
Voin sanoa että huolto, ja jälkimarkkinointi toimii loistavasti..

jorndere

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 87
Vs: Onko Todella


Ai pohojan__ maallakin oli mennyt klimppiin, Mää itte kuulin Forzan saunazza suoraan käyttäjiltä nämä klimppiin sulaneet ja muutoin hajonneet tarinat  ( Tarina on TOSI )

Mutta ajattele mikä telepatia  toimii meditoinnissa Saunan lämmössä ?

;;;;;;;;;;;;;;Å,,,,,,,,,,,,å
[/quote]

Kyllähän minä olen tiennytkin että sisudiisselissä on woimaa vaikka kuinka paljon, mutta että sulattamaan vaihteiston...  ;D ;D

Laskepa huvikseen paljonko energiaa tuollaisen vaihteiston sulattaminen yhdeksi möykyksi vaatii ja mieti sen jälkeen onko tuo tarina tosi kun ajatellaan että energianlähde on traktorin moottori...   ???

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Onko Todella
Voin sanoa että huolto, ja jälkimarkkinointi toimii loistavasti..

merkki oli case???

Teroman

Vs: Onko Todella
Aamu saunazza tiesivät että Agco lopettaa Valtun valmistuksen kokonaan Nyt kun MF ja Fendt sarjasta löytyy korvaavat tuotteet joka koko luokkaan

http://www.fendt.tv/Themen/Events/tabid/245/DefaultMovie/ffb54d76-cf4d-49e0-9f0f-5427d2148316/Default.aspx



Noin 1000 työtöntä tulee Suomeen vaikutuksena ja loput työllistyy vanhojen jo käytössä olevien murheiden paikkaamiseen

Lähde Fsttt

Forzan Sauna tahtoo tietää totuudet

å;;ÅÅ,,å

Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo:14:55 kirjoittanut Teroman

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Onko Todella
Paljonkohan tuollainen vaihteisto muuten kestää ylilämpöä  ???

Mä tiedän Vallusta sen ,että jos vaihteistoöljyn lämpötila nousee 84 asteeseen niin pykälän alkavat lonksumaan. Siis portaattomassa vehkeessä.

Missä lämmössä öljy kärähtää klimppiin eli notkeus on menetetty? Paljonko yli sadan saa mennä  ???
Onko siellä jotain kitkalevyjä joiden ominaisuudet tuhoutuvat tietyissä lämmöissä?

Mä voisin olettaa että tuollainen klimppiin sulanut loota tarkoittaa lootaa jonka pakat ovat kuumuudessa kärähtäneet jumiin..

Verku

Vs: Onko Todella
Voi helevetti mä repesin nauruun.... :D

Siinä oikeen saksalainen ylivoima huipussaan, myydään "maailman parasta" traktoria ja selitetään kuinka ominaisuuksilla hakataan kulut alas.

Samalla logiikalla mersu olisi siis ylivoimainen huoltoauto ja vielä maanmiesten tekemä.

1min, 44s

http://www.fendt.tv/Themen/Events/tabid/245/DefaultMovie/ffb54d76-cf4d-49e0-9f0f-5427d2148316/Default.aspx

Pikkusen vie uskottavuutta

;D ;D ;D
Kypsä tapaus

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Onko Todella
Voi helevetti mä repesin nauruun.... :D

Siinä oikeen saksalainen ylivoima huipussaan, myydään "maailman parasta" traktoria ja selitetään kuinka ominaisuuksilla hakataan kulut alas.

Samalla logiikalla mersu olisi siis ylivoimainen huoltoauto ja vielä maanmiesten tekemä.

1min, 44s

http://www.fendt.tv/Themen/Events/tabid/245/DefaultMovie/ffb54d76-cf4d-49e0-9f0f-5427d2148316/Default.aspx



Pikkusen vie uskottavuutta

;D ;D ;D

http://www.fendt.tv/Themen/Events/tabid/245/DefaultMovie/ffb54d76-cf4d-49e0-9f0f-5427d2148316/Default.aspx

3,04 kohilla on tarjoilu kohillaan ja jo 3.40 tunnelma katossa  :o

Pitäskö Varaderolla tuonne polokasta kesällä ;-)  Olisko porukkaan läj´htijöitä ?

Viimeksi muokattu: 02.04.11 - klo:21:57 kirjoittanut Ojala

Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Onko Todella
Voi helevetti mä repesin nauruun.... :D

Siinä oikeen saksalainen ylivoima huipussaan, myydään "maailman parasta" traktoria ja selitetään kuinka ominaisuuksilla hakataan kulut alas.

Samalla logiikalla mersu olisi siis ylivoimainen huoltoauto ja vielä maanmiesten tekemä.

1min, 44s

http://www.fendt.tv/Themen/Events/tabid/245/DefaultMovie/ffb54d76-cf4d-49e0-9f0f-5427d2148316/Default.aspx

Pikkusen vie uskottavuutta

;D ;D ;D
Mersu on kyllä ylivoimainen huoltoauto :)

On se kumma että nuo verkumiehet aina vaan viihtyy tuolla Fendt-aiheisilla sivustoilla, vissiin haaveet paremmasta elää edelleen :D