Kyllä se maanajossa saisi tuota luokkaa ollakin. Itsekin olen hiukan kuormurin pyörien kannalla, jos niillä ei onnistu eteneminen niin liian märkää on pelto ja leveämmällä kumilla saadaan vaan työtä jatkettua niin että tiivistymistä tapahtuu tosi syvälläkin Toki on peltoja joilla ei kuorman kanssa asfalttipyörä pysy pinnalla oli keli mikä hyvänsä.
Aika edullinen hinta renkaille muuten realistilla. Laittaa itsenikin mietteliääksi
Vaikka kuorkin rengas toimisikin jossakin, tiivistää maata syvältä rakenteensa ansiosta. Toki paripyörät helpottaa tilannetta ja voittanee aina 500-600mm leveät 22.5 pyörät. Mutta isommilleen ei pärjää, eikä kulkukyvyssä noille pienemmillekään. Sekä tuo kuraa tielle moninkertaisesti, melkeinpä se kaikista kurjin ominaisuus.
Tänä syksynä ajettu maata monenlaisella kärryllä, kuormia tuhansia ja niistä pääosa 180 multivalla jossa 710/50R26.5 renkaat. Näillä renkailla ja vetokykyisellä veturilla menee turvemaillakin kiitettävästi, maantiivistyminen ei ongelmana (jossain on, ja näkyy kyllä seuraavina vuosina, karua jälkeä...) vaan se että ylipäänsä pääsee kulkemaan, vaikka olisi kuivaakin. 150 multiva 710/45R22.5 renkailla ja 6850 Valtran perässä onneton yhdistelmä, kuorkin renkailla olevaa kannata edes haaveilla tarjoavansa. Maanajajia miettiessä onkin ollut mietinnässä kenellä löytyy suurimmat renkaat ja sopivimmat veturit, silti kaivuria tar***** kaikkien yhdistelmien vetoon, ja usein
Toivottavasti ei tänään, nurmipeltoa minne ajavat maata mutta lumi+turvemaa etenemiskykyä haittavaa yhdistelmä, kuivanakin mutta roudattomana...