Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Auliksella 5000 täynnä  (Luettu 4600 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Tyhjä tynnyri paukkuu
Auliksen kirjoittelut ovat tyhjäntynnyrin paukuttelua , aina sama parku tuista joita myös muualla maailmassa maksetaan , poikkeuksina kehitysmaat ja Helsinki .  8) 8) 8) 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Kuultu on...
Olen kuullut ay-vaeltä semoisiakin kommenteja että loimaan kassa pitäisi kieltää lailla.


Niin minäkin... mutta se on tyhmää... ja epärealistista - antaa kaikkien kukkien kukkia  :P

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Kuultu on...
Olen kuullut ay-vaeltä semoisiakin kommenteja että loimaan kassa pitäisi kieltää lailla.


Niin minäkin... mutta se on tyhmää... ja epärealistista - antaa kaikkien kukkien kukkia  :P

Ei saatana! Toisen kerran Auliksen kanssa samaa mieltä, pitäisiköhän mennä jo hoitoon. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

  • Vieras
Menemiset...
Olen kuullut ay-vaeltä semoisiakin kommenteja että loimaan kassa pitäisi kieltää lailla.

Niin minäkin... mutta se on tyhmää... ja epärealistista - antaa kaikkien kukkien kukkia  :P
Ei saatana! Toisen kerran Auliksen kanssa samaa mieltä, pitäisiköhän mennä jo hoitoon. ;D

Älä suotta  :P  ::)  ;D