Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kesko ja varaosat=ei toimi!  (Luettu 28284 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9821
Vs: Kesko ja varaosat=ei toimi!
Melkosesti vaihtelua toiminnassa.Mulle tullu osat,mitä tarvinnu   3:ssa päivässä,tehtaaltaki.Vielä

Niinhän ne tuleekin jos osia on olemassa. Sittenkun osia ei ole olemassa ja kukaan ei ala niitä tekemään niin sitten alkaa kestämään.


Kuinkas vanhasta koneesta nyt oli kyse ja mikäs se on lakisääteinen varaosien saatavuus velvoite. Ajattelin että Kesko kyllä tuntuu toimivan aika avokätisestikkin jos ilman korvausta lainakoneen kevääksi on sulle tuonut.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Kesko ja varaosat=ei toimi!
Ei musta ole mitenkään avokätistä et saa lainakoneen. Perus palvelua.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9821
Vs: Kesko ja varaosat=ei toimi!
Ei musta ole mitenkään avokätistä et saa lainakoneen. Perus palvelua.

Tuon mallisarjan koneista tietämättä ajattelin , että taitaa kumminkin olla yli 10v vanha kone. Onko edes Keskon maahantuoma ? Jos on peruspalvelua, niin eihän täs mitään hätää ole Massikkaa omistaa tosin noille tunnelle (15k) mun uusin massikka tulee täyttämään  60 vuotta ja vanhin näillä käytöillä ainakin 120 vuotta.  ;)

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Kesko ja varaosat=ei toimi!
Melkosesti vaihtelua toiminnassa.Mulle tullu osat,mitä tarvinnu   3:ssa päivässä,tehtaaltaki.Vielä

Niinhän ne tuleekin jos osia on olemassa. Sittenkun osia ei ole olemassa ja kukaan ei ala niitä tekemään niin sitten alkaa kestämään.

Kuinkas vanhasta koneesta nyt oli kyse ja mikäs se on lakisääteinen varaosien saatavuus velvoite. Ajattelin että Kesko kyllä tuntuu toimivan aika avokätisestikkin jos ilman korvausta lainakoneen kevääksi on sulle tuonut.

Kone on -97 tai -98. Enkä millään tavoin mollaa Keskoa siitä tavasta millä ne viime kädessä homman hoitivat. Alku vähän kangerteli sitten homma alkoi pelaamaan. Kiitos varaosapuolen päälikölle.

brotofobia

  • Vieras
Vs: Kesko ja varaosat=ei toimi!
Mistä olette Casen maanrakennus puolen osia tilaillu netin kautta?  Keskolla oli kauheat hinnat, ja tuntuu että tällä uudelle maahantuojalla on homma vielä hakusessa...