Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Negatiivisuus elämässä  (Luettu 7215 kertaa)

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Negatiivisuus elämässä
kun ihmiset väsyy niin asiat nähdään vielä todellista negatiivisemmin. mulla on lypsykarja tila paljon joutuu hoitamaan yksin. loma on joka neljäs kuukausi viikko ja muutamia haja päiviä lisäksi on tärkeää lähteä lomalla pois työmaalta ja laittaa puhelin hiljaiseksi. olen huomannut että tärkeintä on huolehtia omasta jaksamisesta, ystävät on osoittautuneet tosi tärkeiksi tässä elämässä. hyvää tässä on oma vapaus voi vähän valita mitä tekee tänään ja mitä vaikka huomenna. onhan tämä sitovaa mutta en vaihtaisi palkkatyöhön vaikka silloin vapaa aikaa olikin enemmän. rahaa tässä tulee sen verran mitä minä järkevästi tarvitsen. olen tyytyväinen kuitenkin elämään, terveenä oleminen on kuitenkin tosi tärkeä asia laheltä vakavan sairauden nähneenä sitä arvostaa tosi paljon. raha ja työ ei ole tärkeintä elämässä vaan elämä itse iloineen ja suruineen.

Tämän allekirjoitan täysin,  tosi hyvin kirjoitettu.  Ja minulla on takana tosi rankka ja pitkä sairasloma,  oli hetken koko elämä hukassa.  On uskomattoman ihanaa,  että pystyy ja jaksaa taas tehdä töitä ja pääsee kiinni arkeen.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Negatiivisuus elämässä
Myös vaimo on "maatalous"yrittäjä, vaikka suurimpia tehtäviä tilalla on lakanoiden lämmittely ja pesu.


***Lakanoidenkin pesu kuuluu nykyää nuorilleisännille.
Sitä se teettää liiallinen milf touhu. Lakanat sotkeentuu. ;D

Niin tapahtuu. Mut sanoisin, että nykyemännät jättävät keittiö- ja pyykkihommat isännille. Ja sanonkin.

Jotenkin epävarmuus paistaa läpi "ja sanonkin"  ;D   Sanotko sen ääneen myös kotona.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Reginan vanki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Negatiivisuus elämässä
Myös vaimo on "maatalous"yrittäjä, vaikka suurimpia tehtäviä tilalla on lakanoiden lämmittely ja pesu.


***Lakanoidenkin pesu kuuluu nykyää nuorilleisännille.
Sitä se teettää liiallinen milf touhu. Lakanat sotkeentuu. ;D

Niin tapahtuu. Mut sanoisin, että nykyemännät jättävät keittiö- ja pyykkihommat isännille. Ja sanonkin.
Meillä ei jätä, mutta ei meillä kyllä sotketa lakanoitakaan. Kuka sitä nyt lakanoille pruikkii. ;D
Köyhän kans on niin raskas jutella.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Negatiivisuus elämässä
Myös vaimo on "maatalous"yrittäjä, vaikka suurimpia tehtäviä tilalla on lakanoiden lämmittely ja pesu.


***Lakanoidenkin pesu kuuluu nykyää nuorilleisännille.
Sitä se teettää liiallinen milf touhu. Lakanat sotkeentuu. ;D

Niin tapahtuu. Mut sanoisin, että nykyemännät jättävät keittiö- ja pyykkihommat isännille. Ja sanonkin.
Meillä ei jätä, mutta ei meillä kyllä sotketa lakanoitakaan. Kuka sitä nyt lakanoille pruikkii. ;D

Aijoo...cumshotteja ne nykynuoret...
Kui mää ain olen paras?