Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe BSA Duport lietevaunu?  (Luettu 2770 kertaa)

realisti

  • Vieras
BSA Duport lietevaunu?
onko kellään kokemuksia BSA Duportin lietevaunuista? Olen hollannista kattellut käytettyä vaunua ja nyt tuli sopivan oloinen vastaan. 10,5m3, 1050mm renkaat, imukärsä vredon pumpulla, slootsmid multain, levitysautomatiikka. Pumppu uusittu vuosi sitten. Tohtisko tuollasen ostaa? itte vaunu on erittäin asiallisen näköinen, mutta muuten ei tuollaisista imuvaunuista ole kokemusta. Hinta kuitenkin olisi HALPA, ainakin suomeen verrattuna.

Viimeksi muokattu: 20.01.11 - klo:17:08 kirjoittanut realisti

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: BSA Duport lietevaunu?
http://www.urakkauunot.com/index_tiedostot/BSA.htm

kysy tuolta,vissiin myynnissäkin...
Nii se on...

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: BSA Duport lietevaunu?
kaikki on myynnissä jos hinnoista sovitaan ;-)

kait se mikko siihen on tyytyväinen ollu. isompia harmeja ei ole,rakenteet on tosi järeitä ja teknisesti se on huippuluokkaa=ruuvipumppu,imukärsä sähköohjaus,ym.
osia saa duportilta suoraan järki hintaan.

itse olen ajanu ko vaunulla muutamia kymmeniä kuormia.

realisti

  • Vieras
Vs: BSA Duport lietevaunu?
Vaunu on ulkoisesti äkkiä katsoen just samanlainen ja samoilla varusteilla, paitsi renkaat 1050mm. Multurikin just yks-yhteen. kiitos retkulle kommentista, taitaa tulla sievin suuntaan samanlainen jos ei joku osta väliltä pois.

lennuosku

Vs: BSA Duport lietevaunu?
Niin se pumppu on varmaan Börcher tai Vogelsang ,jos puhutaan roottoripumpuista voihan se olla ruuvityyppinenkin niistä en tiiä kummemmin .Börcher kyllä kestää sen 40-50 000 m3 ajon ilman ongelmia ,sisukset uusiksi (n 1000€) ja taas meno jatkuu ... osat löytyy hyllystä..