Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Investointituet  (Luettu 5894 kertaa)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7093
Investointituet
Karjatalouden tuotevarastoihin saa investointitukea. Kuinkas viljatilat,onko kukaan laittanut investointitukihakemusta  sisään kyseisen ehdon perusteella,rehuviljan varastojahan nämä?
 Parempaa tietoa omaavat voivat avata sanaisen arkkunsa ettei tee turhaa työtä,TE-keskuksen tietäjät lomilla :-\

Olikos se näillä nykyehdoilla niin että yhdet paperit riittää useampaan hakemukseen,velkaluettelot,toimintasuunnitelmat ym. Vain itse hakemus paperi omansa?

9. Päivä lähenee :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Investointituet
Ei taida mennä läpi,kuivaajanperuskorjauksena ehkä.
Kuinkahan vaikeeta on salaojaavustusten vaihto uusille ehdoille?Tuli laitettua jo ensimmäisellä haulla.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Investointituet
En mene vannomaan, mutta mulla on sellainen käsitys, ettet saisi tuotevarastoon tukea ilman eläimiä.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Investointituet
Hinnastoja on kuivurimyyjillä 2.

Investointituella ja ilman.
Kui mää ain olen paras?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Investointituet
Hinnastoja on kuivurimyyjillä 2.

Investointituella ja ilman.
Heh-he. Siinä onkin myyjillä hommaa kun kautta rantain kuulostelevat, että onko karja- vai viljatilallinen. Täyty tietää kumman hinnaston mukaan tehdään tarjous.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Investointituet
Hinnastoja on kuivurimyyjillä 2.

Investointituella ja ilman.
Heh-he. Siinä onkin myyjillä hommaa kun kautta rantain kuulostelevat, että onko karja- vai viljatilallinen. Täyty tietää kumman hinnaston mukaan tehdään tarjous.

Myyjiä vituttaa ihan helkkaristi kun alottaa kaupankäynnin tollai.
Kui mää ain olen paras?

superdexta

  • Vieras
Vs: Investointituet
Ainahan net myyjät uudelta asiakkaalta kaivelee vaivihkaa taustatietoja taloudellisesta asemasta.
Palvelu paranee monta pykälää kun käy ilmi että tuo viljelyhomma ny on sellanen sivuhomma. Ajattelevat että se ei sivutoimisella ole niin nuukaa kun leipä tulee kuitenkin muista hommista.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Investointituet
Ajattelevat että se ei sivutoimisella ole niin nuukaa kun leipä tulee kuitenkin muista hommista.
Eli sivutoimiselle tehdään huonompia tarjouksia? Mulle on aivan sama vaikka *****iltaisiin päin naamaa, kunhan vaan halvalla myydään. Sitä voi laskea vaikka niin, että sille *****ilun kuuntelemiselle saa rahallisen korvauksen.

Ei vaan. Eipä tule mieleen, että olisi juuri *****iltu. Ennemminkin on usein ollut sellainen tilanne, että joutuu miettimään voiko tässä kohtaa hymyillä tai peräti nauraa. Sen verran mukavia iltasatuja joutuu välillä kuuntelemaan. :)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Investointituet
Hinnastoja on kuivurimyyjillä 2.

Investointituella ja ilman.
Heh-he. Siinä onkin myyjillä hommaa kun kautta rantain kuulostelevat, että onko karja- vai viljatilallinen. Täyty tietää kumman hinnaston mukaan tehdään tarjous.

kyllä tarkka nenäinen jobbari jauholakin ja karjatilallisen erottaa ;)

eli jos karjatilallinen haluaa alennusta niin parasta pyöriä jyväsiilos,ja viljatilallisen kannattaa käydä naapurin lantalan kautta jos pelkää ettei oteta vakavasti kaupois ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Investointituet
Kuinkahan vaikeeta on salaojaavustusten vaihto uusille ehdoille?Tuli laitettua jo ensimmäisellä haulla.

Onnistuu, ellet ole aloittanut putkenlaskua.
Perut ehdollisesti ensimmäisen haun, ja teet uuden hakemuksen.

Syksyllä tuli puhelu TE-keskuksesta. Oikein sydän hypähti, että minkä mokan olen taasen onnistunut tekemään: korkotukipäätöksen tehnyt tarkastaja näet soitti, ja kysyi josko olen jo aloittanut ojituksen? No minä siihen, että en vielä kun oli märkää jajaja...

Kertoi sitten mahdollisuudesta hakea uudemman kerran nyt kun avustustakin olisi tarjolla. Pistin uuden hakemuksen vetämään 9. päivän hakuun.

Slippin 'n sliding

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Investointituet
Ja missä on tämä TE-keskus?

gonemies

  • Vieras
Vs: Investointituet
>>>Heh-he. Siinä onkin myyjillä hommaa kun kautta rantain kuulostelevat, että onko karja- vai viljatilallinen. Täyty tietää kumman hinnaston mukaan tehdään tarjous.

No ei pääse siinä hommassa paita kastumaan.

Sen kun tsekkaa netistä.Löytynee ainakin parista kohteesta.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Investointituet
>>>Heh-he. Siinä onkin myyjillä hommaa kun kautta rantain kuulostelevat, että onko karja- vai viljatilallinen. Täyty tietää kumman hinnaston mukaan tehdään tarjous.

No ei pääse siinä hommassa paita kastumaan.

Sen kun tsekkaa netistä.Löytynee ainakin parista kohteesta.
Niin, taitaa tämä avoimuuspolitiikka kusta kintuille tässä hommassa.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7093
Vs: Investointituet
>>>Heh-he. Siinä onkin myyjillä hommaa kun kautta rantain kuulostelevat, että onko karja- vai viljatilallinen. Täyty tietää kumman hinnaston mukaan tehdään tarjous.

No ei pääse siinä hommassa paita kastumaan.

Sen kun tsekkaa netistä.Löytynee ainakin parista kohteesta.
Niin, taitaa tämä avoimuuspolitiikka kusta kintuille tässä hommassa.

Eipä siinä myyjällä suuria tarpeita tarkastella,kaikki saa tuen viljasiiloillekin. Tais olla jotain Töllijuisen propagandaa ettei sais kuin karjatilat ::) Huomenna paperit sisälle... Pakko hakea tukea kun hinnat on tukien verran pomsahtaneet >:(

Plussana toki prosentin korolla oleva KT-laina,tarttee keksiä muutakin KT- lainoitettua, järkevää investoitavaa kuin salaojitus ja viljasiilo :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Investointituet
Kuinkahan vaikeeta on salaojaavustusten vaihto uusille ehdoille?Tuli laitettua jo ensimmäisellä haulla.

Onnistuu, ellet ole aloittanut putkenlaskua.
Perut ehdollisesti ensimmäisen haun, ja teet uuden hakemuksen.

Syksyllä tuli puhelu TE-keskuksesta. Oikein sydän hypähti, että minkä mokan olen taasen onnistunut tekemään: korkotukipäätöksen tehnyt tarkastaja näet soitti, ja kysyi josko olen jo aloittanut ojituksen? No minä siihen, että en vielä kun oli märkää jajaja...

Kertoi sitten mahdollisuudesta hakea uudemman kerran nyt kun avustustakin olisi tarjolla. Pistin uuden hakemuksen vetämään 9. päivän hakuun.


Juu näin oli.Tänään hakemus sisään.15 ha ojitukses tuo jo vähä vaikutti.