Näemmä 2000 srj. Eri versioita variaattorin rakenteessa,
Se vanhempi versio kaiketi kestävämpi ( sama kun 600 srj)
Teräsvalua läpeensä variaattorin rakenne.
Jos kiilaura väljä, limput kiertyy keskenään, niin purkuosana
Variaattorin limppu, muuten 600 limppu järeämpi kun 680,
Käy kyllä tilalle, jos akselille passaa.
Aikanaan omasta 680 meni kans kiilaura sököksi, kiertyi muuten
Melkein 360 ’ , valuvika , höttöö kiilaura kohdalla, laadunvalvonta
Pettänyt Porissa
Uudemmissa 2000 srj eri rakenne variaattorin limpuissa,
Eli pronssilaakerit liukupinnoissa ja limput yhdessä kolmella
(Muistaakseni) akselilla. Ei siis kiilauraa muualla kun akselilla
Ja akseli vahvempi, oliko 50 mm.