Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Crime index in Europe by country 2017  (Luettu 3227 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 Ruåtsi korkeella tilastossa. Kiitos, matut!

 Onneksi Suomen maahantunkeutujapolitiikka on ollut melko tiukkaa verrattuna naapuriimme.  ; ))

https://www.numbeo.com/crime/rankings_by_country.jsp?title=2017&region=150


Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: Crime index in Europe by country 2017
onko trupm oikeessa

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Tanska kumma poikkeus vaikka sielläkin on matuja ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Fake news!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19988
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Sivulla on mainittu, miten rikollisuutta on tilastoitu. Kyse on kunkin maan rasistien
keskuudessa tehdystä arviosta rikollisuuden määrästä, vastapainona ns. maiden omien
virkamiestilastointien valheisiin. Kaikki poikkeamat samanmielisten äänistä karsitaan
pois, sivuston oman ilmoituksen mukaan. Ensimmäiset kaksi jos kauhistelevat
kovaan ääneen rikollisuutta, kolmas ei voi enää sanoa poikkipuliosta sanaa, koska karsitaan
automaattisesti pois tilastoaineistosta.

-SS-

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Puuha-Pete tekee arvokasta työtä sanos SAS. Minä sanon, että monikulttuurisuus on rikkaus ja homojakin on ihan turha vihata.

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Puuha-Pete tekee arvokasta työtä sanos SAS. Minä sanon, että monikulttuurisuus on rikkaus ja homojakin on ihan turha vihata.

Olen käynyt tasan yhdessä maassa, jossa monikulttuurisuus toimii ja sen maan nimi on Singapore:

-Kukaan ei saa sosiaalitukia eli pakolaisstatusta ei ole olemassakaan vaan kaikki elävät työllään tai esim. perinnöllään.

-Varsin pienestäkin rikkomuksesta seuraa karkoitus esim. toistuvasta purkan heittämisestä.

-Kansalaisuuden saa vasta vuosikymmenien nuhteettoman historia jälkeen.

Muslimeita (=malesialaisia) taitaa olla suurin osa, mutta näyttämällä koiralle että luut ovat kovia saadaan muslimitkin käyttäytymään.
Grow the feed, not the weeds!

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: Crime index in Europe by country 2017
marokon kauhuu tarvitais rajoille...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Puuha-Pete tekee arvokasta työtä sanos SAS. Minä sanon, että monikulttuurisuus on rikkaus ja homojakin on ihan turha vihata.

Olen käynyt tasan yhdessä maassa, jossa monikulttuurisuus toimii ja sen maan nimi on Singapore:

-Kukaan ei saa sosiaalitukia eli pakolaisstatusta ei ole olemassakaan vaan kaikki elävät työllään tai esim. perinnöllään.

-Varsin pienestäkin rikkomuksesta seuraa karkoitus esim. toistuvasta purkan heittämisestä.

-Kansalaisuuden saa vasta vuosikymmenien nuhteettoman historia jälkeen.

Muslimeita (=malesialaisia) taitaa olla suurin osa, mutta näyttämällä koiralle että luut ovat kovia saadaan muslimitkin käyttäytymään.

Tai sitten toinen vaihtoehto on, että tuolla muslimit elävät kuten koraani opettaa, eikä niin kuten koraania mielensä mukaan tulkitsevat uskonoppineet ovat opettaneet.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Minä sanon, että monikulttuurisuus on rikkaus

Jepz, eri kulttuurit ovat rikhaus. Ja siksi niitä ei kannatakhan ylenpalttisesti sekottaa keskenhän...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Puuha-Pete tekee arvokasta työtä sanos SAS. Minä sanon, että monikulttuurisuus on rikkaus ja homojakin on ihan turha vihata.

Olen käynyt tasan yhdessä maassa, jossa monikulttuurisuus toimii ja sen maan nimi on Singapore:

-Kukaan ei saa sosiaalitukia eli pakolaisstatusta ei ole olemassakaan vaan kaikki elävät työllään tai esim. perinnöllään.

-Varsin pienestäkin rikkomuksesta seuraa karkoitus esim. toistuvasta purkan heittämisestä.

-Kansalaisuuden saa vasta vuosikymmenien nuhteettoman historia jälkeen.

Muslimeita (=malesialaisia) taitaa olla suurin osa, mutta näyttämällä koiralle että luut ovat kovia saadaan muslimitkin käyttäytymään.

Tai sitten toinen vaihtoehto on, että tuolla muslimit elävät kuten koraani opettaa, eikä niin kuten koraania mielensä mukaan tulkitsevat uskonoppineet ovat opettaneet.

koraani nimenomaan käskee alistamaan vääräuskoiset ja tappamaan ne, mikäli eivät suostu kääntymään muslimeiksi.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Puuha-Pete tekee arvokasta työtä sanos SAS. Minä sanon, että monikulttuurisuus on rikkaus ja homojakin on ihan turha vihata.

ihailemasi monikulttuurisuus muslimien kohdalla tarkoittaa homoseksuaalien tappamista.

mut ethän sää näe ristiriitaa lauseessasi...Huoh...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Sivulla on mainittu, miten rikollisuutta on tilastoitu. Kyse on kunkin maan rasistien
keskuudessa tehdystä arviosta rikollisuuden määrästä, vastapainona ns. maiden omien
virkamiestilastointien valheisiin. Kaikki poikkeamat samanmielisten äänistä karsitaan
pois, sivuston oman ilmoituksen mukaan. Ensimmäiset kaksi jos kauhistelevat
kovaan ääneen rikollisuutta, kolmas ei voi enää sanoa poikkipuliosta sanaa, koska karsitaan
automaattisesti pois tilastoaineistosta.

-SS-

Sinä suollat tilastojasi tänne tukemaan agendaasi, mutta päinvastaisen faktan esittävä tilasto onkin sitten mielestäsi epävalidi...

Suvakit ei opi eikä osaa.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Sivulla on mainittu, miten rikollisuutta on tilastoitu. Kyse on kunkin maan rasistien
keskuudessa tehdystä arviosta rikollisuuden määrästä, vastapainona ns. maiden omien
virkamiestilastointien valheisiin. Kaikki poikkeamat samanmielisten äänistä karsitaan
pois, sivuston oman ilmoituksen mukaan. Ensimmäiset kaksi jos kauhistelevat
kovaan ääneen rikollisuutta, kolmas ei voi enää sanoa poikkipuliosta sanaa, koska karsitaan
automaattisesti pois tilastoaineistosta.

-SS-

Sinä suollat tilastojasi tänne tukemaan agendaasi, mutta päinvastaisen faktan esittävä tilasto onkin sitten mielestäsi epävalidi...

Suvakit ei opi eikä osaa.

Esittämäsi "tilasto" ei ole tilasto, vaan lähinnä nettigalluppi. Tilastotietoa löytyy vaikka Eurostatista, en voi tosin luvata että ne tiedot tukevat agendaasi: http://ec.europa.eu/eurostat
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Crime index in Europe by country 2017
Puuha-Pete tekee arvokasta työtä sanos SAS. Minä sanon, että monikulttuurisuus on rikkaus ja homojakin on ihan turha vihata.

ihailemasi monikulttuurisuus muslimien kohdalla tarkoittaa homoseksuaalien tappamista.

mut ethän sää näe ristiriitaa lauseessasi...Huoh...
Jos ihminen ei hyväksy vaikka sen naapurin Pertin tai Mohamadin homoutta on automaattisesti roskaväkeä, oli kyseessä sitten muslimi tai vaikka hindu.
Monikulttuurisuus ei pyöri muslimien ympärillä. Että huoh vaan.