Ei omakohtaisia kokemuksia juuri tuosta konetyypistä, mutta koneen hydrauliikka ja tehot samat kuin saman ikäluokan 210, ainoastaan ajomoottorit eri. Varmatoinen kone, alustan uusiminen käytöstä riippuen jossain 6000-8000h, 10000 tunnin kieppeillä alkaa vaatimaan hieman tapitushuoltoa ja tiivisteiden vaihtoja. Jos ei vasarakäytössä , puomit yleensä ehjät, tarkista kuitenkin puomin tyvi hiusrailojen valralta. Jos Mitsun kone, varmatoiminen ja pikkuruokainen. Hallinaltaan ei ehkä nykykoneiden vertainen mutta kyllä sillä kaivelee.
Huoltaminenhan noissa töpöhännissä on merkistä riippumatta hieman työlästä, ahdasta kun on. Moottorin lisälaitteisiin ei pääse kunnolla käsiksi ilman vastapainon poistoa. Kabiini meluisampi kuin nykykoneissa mutta aikalaisekseen OK. Tuon ikäisissä koneissa pikku välyksiä siellä täällä, käytöstä riippuu, haittaavatko. Jos koneessa ollut rasvari uudesta, ilman muuta plussaa.