Vaan mikä on syy ja tekninen perustelu tuollaiselle rakenteelle - jotain hassuja jännityksiä lohkossa? Onko sama edessä työkoneissa ja raskaassa kalustossa?
Laitoin kysymyksen isojen koneiden kanssa työuransa tehneelle.
noissa isoissa koneissa pystyy kyllä avaamaan pukit kone remontin yhteydessä, mutta henkilöauton moottoreissa voi olla mitä tahansa yllätyksiä, että pitää olla varmaa tietoa ennen kuin alkaa tekemään mitään. Silloin kun EU salli että takuu säilyy uusissa autoissa vaikka tekis huollot missä tahansa , niin sen jälkeen auto tehtaat alko tekee niitä ansoja että kotisepät kompastuu jos ei ole sitä varmaa tietoa mitä tekee, en ihmettele yhtään jos audi on tehny tollasen moottorin jota ei voi korjata koska auton kiertokulkua pitää saada lyhennettyä, ja asiakas maksaa koska asiakkaalla on raha, niin ikävältä kun se kuulostaakin