Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11

Viestit - select o speed

Kyllä se jyvänpiilotus vaan näyttää vaativan monen moista kommervenkkiä laskutoimituksineen ja kameroineen.

Kuinka vaikeaa onkaan ruiskutus kun pitää käyttää useampia aineita ja ruutta sattuu olemaan päivettynyt karvalakkimallin reppari jossa nesteen pinta ei näy?

Juu ei millään pahalla, mutta kyllä se kasvinviljely näyttää olevan joillekin hankaluudessaan heti ydinfysiikasta ja sydänkirurgiasta seuraava. Kai tuonne reppuruiskuunkin voisi tunkea jonkun kameran.

Päistetiet, laserlanat ja peruutuskamerat...
Automaattiohjauskin vielä... alkuperäiseen aiheeseen nii kyl mää ainakin jaksan käydä ihan silmällä kattomassa paljoko säiliös on tavaraa. Tulee samalla vähä silmäiltyä kylvintä noin muutenkin.
Mielenkiintoinen toi hytin sijoitus, ei jää katvealuetta oikealle kuten Valmetissa aikoinaan.
Kasvintuotanto / Vs: Kylvöt 2013
: 12.05.13 - klo:21:08
Non nii.. kylvöt kylvetty, sateet ei tähän osunu ja muutenkin hyvät olosuhteet. Ekana kylvetty hieman jo oraalla. Maassa on kosteutta pitkäksi aikaa nyt ei tarvita kun lämpöä. :)
Kasvintuotanto / Vs: Kylvöt 2013
: 05.05.13 - klo:21:21
Vappuna tuli vähäset kevätkynnöt tehtyy, perjantaina ja eilen äestystä ja kylvökoneen testaus. Tänään 12ha ohraa maahan. Tästä se taas lähtee.
On paskoja, fisut ole olleet auroja koskaan. Laita kvernet, niin saat aurat. Niin ja tää ei ole mitään naapureilta kuultua, viidet fisut oli itsellä ja paskoja kaikki siipimallista riippumatta. Oli murtapultti, puoliautomaatti ja automaattiauroja, kh khn ja fk siivellä... Siispä meikäläisen mielipide kverneland!!  ;D
Juuri noin, fiskarsilla meilläkin ennen kynnettiin viimeisimpänä fk siipinen puoliautomaatti(täys ***** paska) :( Sitten ennen lopullista hermoromahdusta sain hankittua kvernen kääntöaurat, nykyään kyntäminen on yhtä juhlaa. :) :)
Ei ketjuja tarvita eikä pohjapanssaria eikä varsinkaan järkee, >:( vauhdilla ja raakalla voimalla vaan. >:( >:( Pahaa teki kattoakkin.
Aivan samoilla aatoksilla olin ite kaks vuotta sitte, 06 mallinen pilkemaster tuli neljäl tonnil hommattua en ole katunu. 8)
Mun molemmissa nyykkäreissä kulu kans oikea etunen, tehdassäädöillä liikaa aurausta vaan. Nyt aurausta ei ole juuri ollenkaan ja tasaisesti kuluu. :) Vianorin äijä olisitä mieltä et vasemmalla eturenkaalla määrätään tieajossa kulkusuunta ja oikea tulee mukana miten tulee, tiedä sitte  ::)
Baytan toimii hyvin, täyssato kauheeta peittaaja itse enemmän aineessa kun siemenet. >:( Itse peittaan jussiruuvilla säkkeihin.
Kasvintuotanto / Vs: Siilotila
: 24.02.13 - klo:18:32
7 kuutioo per hehtaari=liian vähä. ;)
Lähetä viesti EVVK tohon numeroon ja kerro sitte mitä tapahtu. ;D
Sähköinen kuustieventtiili väliin ja nappi kuormaajan kahvaan, pyöreesti 200e. ;)
Aski ja etuakseli on noitten herkkä paikka.Etuakselin napa on valtavan kokoinen ,mutta pehmovalua.Pienissä nyykkäreissä etuakseli tosi kepponen ,pienistä värkeistä koottu ,vetoakseli tosi ohut ja niitäpä menee.Öljyvuodot ovat arkipäivää eikä niitä huoltokaan saa loppumaan takuun aikana ja näitä öljyvuotoja joka paikassa.
Paskapuhetta, mul on ollu uudessta lähtien tommonen 115 es laatikolla vm 01. Pari vaihteiston anturia on vaihdettu ja muutama jarruakselin kumi (fordeista tuttu). Etukardaanin juuri on nyttemmin hiukka kostea ei voi sanoa vuodoksi. Muuten käyttöominaisuuksiltaan hyvä peli iso moottori, kuutoskoneeksi ketterä (etuparipyöriä käytettäessä pitää kääntöä rajoittaa vasemmalle ettei tankki lähe mukaan).riittävästi hydrauliikkaa ja muita varusteita. Ohjaamokin asiallinen. Tuttu hultomies sanoi yhden vaihteisto remontin tehneensä tuommoseen, oli vaan 220 hv jarrutettu tapista...
Amatöörimäistä ottaa vanteen kanssa rengas irti. Paikallisen Vianorin äijä laskee ilmat pois, lukkovanne auki ja tunkilla rengas pois vanteelta. Kolmessa tunnissa vaihto neljä rengasta pyöräkuormaajaan kun vähä oli ite avittamassa ja juttukaverina. :)
Scandinavian parts, Loikkasen Mikko tietää melko varmaan oli kauan Komatsujen kans tekemisissä.
Juupajuu.Kun kysyin pyörää,kerrottiin sellaisen olevan saannis.Toimitus aikaa eikä hintaa saanu.Hinnan lupas selvittää tuntitöinä.Eli vaikka kauppoja ei olis tullu,lasku hinnanettimisestä olis tullu :o
Pitäköön tunkkinsa,prkl 8)

525e+alv tilattuna ja kaksviikkoo toimitusaika.Häggblommilta kuitenki löyty.
Oho ompas äijä mulkeroks muuttunu rakennuskoneen aikaan kyl palvelualtis. Toi on ennen kuulumatonta et osien etsinnästä laskutettaisiin. >:( Empäs taidakkaan kysyy Fordiin pumppua häneltä. :P
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11