Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitsi L200  (Luettu 4588 kertaa)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3616
Vs: Mitsi L200
Miten Mitsu L 200 ovat pelaanneet , nelivetoiset .  :-\



Itellä just työn alla -91 398000 km ajettu nelikko diiseli (siis L 200 )......meni leima vanhaksi tammikuun alkupäivinä ....lava pois ja lahopaikkausta . Kaks vuotta sitten vaihdoin kannentiivisteen siihen ja samalla totesin että syl.kansi oli vaihdettu jossainvaiheessa ...  Taka-akselin kohdalta se runkopalkkien välissä oleva pyöreä putki lahos pois sieltä ja sen uusin . Vuos sitten apparin puoleinen eturengas "kaatui" yläreunastaan vinoon sisäänpäin ....syy oli ylätukivarren rungossa kiinni olevan pystypukin pettäminen ..
eli se oli ruostunu sieltä suht näkymättömiin . No auto halliin ja remontti käyntiin .......sen pukin jäänteiden alta löytyi runkopalkista kahden nyrkin mentävä reikä ......2 , 3 , 4 ja 5 millistä peltiä käyttäen korjasin runkopalkin ja rakensin uuden pukin ylätukivarrelle . Kaikista hankalaa oli hahmotella se pyöränpaikka ...tarkotan että ohjauskulmat jäis suurinpiirtein kohdalleen ...onnistuihan se lopulta ja ihan ohjauskulmien säätöön erikoistuneessa liikkeessä suoritettu mittaus kertoi harituksesta 2mm joka säädettiin nollaan .

Mie oon vannoutunu tojota fani mut nyt pelaan tuon mitsun kanssa .......harrastepeli ....

Näin on . Mutta toyotaa kun menee käytettynä kattoon niin voi itku . Hyvästä käytetystä saa maksaa uuden hinnan .



5 0 v lahjaksi ostan uuden tojon itelleni.  :D



Niin joo.......just tuon takia miullakin on vanha mitsu ........... tojon hinnnat on käytteynä pilvissä ja sit toisekseen ......oon ollu huomaavinani et varaosatkin maksavat tojoon paljon enemmän ......