Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Teroman - 21.01.10 - klo:22:32
-
Worsan saunassa tiesivät tänään ;
Claassin myynti menossa Hyväkoneelle Kurikkaan, maahan- tuojana aloittaa Honka Trading Eteläpohojan maalta,,,,,,,,
Kerrankin jotain järkevää tapahtuu,,,,,,,
8) :o
-
Worsan saunassa tiesivät tänään ;
Claassin myynti menossa Hyväkoneelle Kurikkaan, maahan- tuojana aloittaa Honka Trading Eteläpohojan maalta,,,,,,,,
Kerrankin jotain järkevää tapahtuu,,,,,,,
8) :o
Vähän korjaan.... honka trading on Honkajoelta eli satakunnan puolelta no Kauhajoen naapuri kunta ;D Et melkein täältä E-pohojammaalta...
ja hyväkone sijaitsee 3:tien varressa Kurikassa :D
-
Worsan saunassa tiesivät tänään ;
Claassin myynti menossa Hyväkoneelle Kurikkaan, maahan- tuojana aloittaa Honka Trading Eteläpohojan maalta,,,,,,,,
Kerrankin jotain järkevää tapahtuu,,,,,,,
8) :o
Eikö fergu menekkään Agrikymille ??? :P
-
Hyviä ranskalaisia saa vaan nakkarilta. ;D
-
Worsan saunassa tiesivät tänään ;
Claassin myynti menossa Hyväkoneelle Kurikkaan, maahan- tuojana aloittaa Honka Trading Eteläpohojan maalta,,,,,,,,
Kerrankin jotain järkevää tapahtuu,,,,,,,
8) :o
taitaa olla htt:n uutisia ;D
-
Worsan saunassa tiesivät tänään ;
Claassin myynti menossa Hyväkoneelle Kurikkaan, maahan- tuojana aloittaa Honka Trading Eteläpohojan maalta,,,,,,,,
Kerrankin jotain järkevää tapahtuu,,,,,,,
8) :o
Eikö fergu menekkään Agrikymille ??? :P
mansikit menee tuonne kuusakosken suuntaan.. ::)
mansikeista tehdään klemmareita, huopakattonauloja, nastoja ja muuta pientä kivaa ;D ;D
-
Worsan saunassa tiesivät tänään ;
Claassin myynti menossa Hyväkoneelle Kurikkaan, maahan- tuojana aloittaa Honka Trading Eteläpohojan maalta,,,,,,,,
Kerrankin jotain järkevää tapahtuu,,,,,,,
8) :o
Eikö fergu menekkään Agrikymille ??? :P
mansikit menee tuonne kuusakosken suuntaan.. ::)
mansikeista tehdään klemmareita, huopakattonauloja, nastoja ja muuta pientä kivaa ;D ;D
Jonka jälkeen paperiniput ei pysy kasassa, huovat lentää katoilta vaikkei tuuliskaan, opettajat voi istua rauhassa tuoleilleen ja kaikesta ei isosta tulee ikävää.
-
Worsan saunassa tiesivät tänään ;
Claassin myynti menossa Hyväkoneelle Kurikkaan, maahan- tuojana aloittaa Honka Trading Eteläpohojan maalta,,,,,,,,
Kerrankin jotain järkevää tapahtuu,,,,,,,
8) :o
Ei Suomen pienille markkinoille tarvita neljää-viittä merkkiä enempää. Niistäkin saadaan hyvä kiistely agroon.
-
Jonnikalle riittää onneks rantavesillä varmaa työtä.
Merimerkin painona. Valmiiksi levän värinen. Ei kalat häiriinny.
;D
-
Mitäs nois sitten on sellaista, mitä täällä kaivataan? Ranskalaisia sähkövikojako? ainakin nois renun henkilöautois niitä riittää, semmosia pieniä..välillä menee hinurilla korjaamolle, sielä heilutellaan johtoja ja sit saa hakea takas lasku parin tunnin työstä eikä ainuttakaan osaa :P Korjaajat ei itekkään tiedä mistä mahtoi johtua, kunhan mentiin johtoniput heiluttaen, on yleisin vastaus ;D No onhan ne edullisia hankkia, varsinkin "vähänkäytettynä" päteekö sama noihin traktoreihin?
-
Ismo kyllä sanoi Hyväkoneen poikien olevan vielä liian keppoosia traktorikauppiaiksi....
-
Worsan saunassa tiesivät tänään ;
Claassin myynti menossa Hyväkoneelle Kurikkaan, maahan- tuojana aloittaa Honka Trading Eteläpohojan maalta,,,,,,,,
Kerrankin jotain järkevää tapahtuu,,,,,,,
8) :o
Ei Suomen pienille markkinoille tarvita neljää-viittä merkkiä enempää. Niistäkin saadaan hyvä kiistely agroon.
Vähemmälläkin tuntuu pärjäävän... Riittää Mf, JD ja Valtra. Tai jos oikein karsitaan riittää, pelkkä avtopowr...
-
Jos claas tulee, niin toivotan merkin tervetulleeksi. Lisää kilpailua tarvitaan!
-
Relluja ne on.
-
Heleppohan niitä uusia koneita on myydä mut se jälkimarkkinointi on sitten eri asia. Suomi on pitkien välimatkojen harvaananasuttu maa, syrjässä euroopan varaosavarastoista.
Claasin "normaaleita" traktorimalleja lie aika turha maahantuoda, mut jos xerionissa ei ole liian eksoottisia rakenneratkaisuja niin se voisi löytää muutamia ostajia erikoisempiin tarpeisiin.
-
Claasin "normaaleita" traktorimalleja lie aika turha maahantuoda, mut jos xerionissa ei ole liian eksoottisia rakenneratkaisuja niin se voisi löytää muutamia ostajia erikoisempiin tarpeisiin.
juuri nämä xerionit eniten kiinnostaakin ;D
-
Claasin "normaaleita" traktorimalleja lie aika turha maahantuoda, mut jos xerionissa ei ole liian eksoottisia rakenneratkaisuja niin se voisi löytää muutamia ostajia erikoisempiin tarpeisiin.
juuri nämä xerionit eniten kiinnostaakin ;D
Huom. se ei ole Zerion vaan Xerion.
:D
-
Eikun Claas kehiin vaan.Löytyy traktori JDn moottorista ja MF vaihteistosta tykkäävälle.
-
Claasin "normaaleita" traktorimalleja lie aika turha maahantuoda, mut jos xerionissa ei ole liian eksoottisia rakenneratkaisuja niin se voisi löytää muutamia ostajia erikoisempiin tarpeisiin.
juuri nämä xerionit eniten kiinnostaakin ;D
Huom. se ei ole Zerion vaan Xerion.
:D
No ajele sinä vaan sillä fendtin ja valmetin hylky osista kootulla massikalla ;D Eikös xerionista just tullut pari uutta malliakin ZF:än portaattomilla...
-
:D
[/quote] No ajele sinä vaan sillä fendtin ja valmetin hylky osista kootulla massikalla ;D Eikös xerionista just tullut pari uutta malliakin ZF:än portaattomilla...
[/quote]
Claassissa on jonsereeten moottori ja massikan vaihteistoperä.
;D
-
Eli miltei täydellinen?
[/quote]
Farmer från åland... sanoisin kohtalainen.
-
Tuoko noita maahan se Clas Ohlson.
-
Eli miltei täydellinen?
Farmer från åland... sanoisin kohtalainen.
Jos Sisupouwwerin kones?
[/quote]
Sisu = sepelimylly.
-
Eli miltei täydellinen?
Farmer från åland... sanoisin kohtalainen.
Jos Sisupouwwerin kones?
Sisu = sepelimylly.
[/quote]
Perkins = lauhkean vyöhykkeen laiskansitkeä jäteöljyvatkain.
-
Nimenomaan, Claas Ohlssonilla jo valmis myynti-/varaosaliikeverkosto Suomessa. Claasi tuontiohjelmaan vaan. :P
-
Eli miltei täydellinen?
Farmer från åland... sanoisin kohtalainen.
Jos Sisupouwwerin kones?
Sisu = sepelimylly.
[/quote]
Perkins = PERkeleenKusipäisenINSinöörin kekihtelemä sekasikiö
-
Nimenomaan, Claas Ohlssonilla jo valmis myynti-/varaosaliikeverkosto Suomessa. Claasi tuontiohjelmaan vaan. :P
Voivat heti taata että kaikki varaosat löytyvät hyllystä ;D
-
Perkins = lauhkean vyöhykkeen laiskansitkeä jäteöljyvatkain.
Tuo sitkeä vielä pois tuosta.
-
Perkins = lauhkean vyöhykkeen laiskansitkeä jäteöljyvatkain.
Tuo sitkeä vielä pois tuosta.
On se kumma, kuinka ihmisillä voi olla niin erilaisia kokemuksia... Kokemukseni mukaan... (joka on varsin vähäinen moneen täällä kirjoittelevaan verrattuna, vai kuinkahan se ny taas olikaa...)
Perkinsin koneet ei väännössä häviä vastaavan tehoisille muun merkkisille koneille keskimäärin ollenkaan. Joskus vääntö on jopa huomattavan paljon parempi kuin saman tehoisessa muun merkkisessä. Ainoan poikkeuksen tähän sääntöön tekee 212 kuutiotuumainen 165:n moottori, jota ei ehkä kovin sitkeäksi voi kehua. Jätin tarkoituksella vertailtavat merkit pois, ettei tarvi hernepusseja jaella.
-
Noo.. ei minun juttuja näissä "väittelyissä" kannata aina niin vakavasti ottaa :) Minähän sentään koeajoin yhden massikankin nyt, kun olin vaihtokauppoja tekemässä.
Ainiin ja onhan meillä vielä super dexta. Eikö siinä ole perkinssi? Se on muuten talon tehokkain raktori, aina loppuu pito eikä voima.
-
KJL.lle tiedoksi että MF 185/590 on sellaisia malleja kun takaapäin katsoo,että paskaa ne työntää ulos VO-akselin muodossa,paska vaan ei taho tulla. :o
-
:D
No ajele sinä vaan sillä fendtin ja valmetin hylky osista kootulla massikalla ;D Eikös xerionista just tullut pari uutta malliakin ZF:än portaattomilla...
[/quote]
Claassissa on jonsereeten moottori ja massikan vaihteistoperä.
;D
[/quote] xerioneissa on caterpillari voimaa antamassa ja zf eccomi tahtia venyttämässä :D
-
Xeriooneja jo suht halvalla saksassa,,,,,,,,,,
Onko kukaan tuonut ?
Kokemuksii ????
???
-
caterpillari = perkinssi.
;D
-
Noo.. ei minun juttuja näissä "väittelyissä" kannata aina niin vakavasti ottaa :) Minähän sentään koeajoin yhden massikankin nyt, kun olin vaihtokauppoja tekemässä.
Ainiin ja onhan meillä vielä super dexta. Eikö siinä ole perkinssi? Se on muuten talon tehokkain raktori, aina loppuu pito eikä voima.
Öö... On se ja ei ole perkins... Siis se on tavallaan perkins ja tavallaan ei... koitan kaivella jostain faktaakin väitteeni tueksi, mutta jokin jännä kuvio siinä oli...
Löytyihän se... Faktaa tai ei, mutta ainakin pieni tarkennus, jota en tiedä kenenkään kiistäneen. Siis Perkinsin kasaama F3.144 ja F3.152. pääosin Fordin tehtaalla valetuista osista...
http://www.ytmag.com/ford/messages/430599.html
KJL.lle tiedoksi että MF 185/590 on sellaisia malleja kun takaapäin katsoo,että paskaa ne työntää ulos VO-akselin muodossa,paska vaan ei taho tulla. :o
Mikäs toi tommonen arvailu nyt oli olevinaan? Eihän tuo edes tunnu *****ilultakaan, kun ei tuosta oikein saa itua, mitä sä yrität tuolla tarkoittaa.
Voin kyllä arvailla, mutta selitä nyt ihmeessä, että vähän tyhmempikin ymmärtää noin hienon vertauksen.
-
Mulla on case cx perkinssin koneella, eikä sen avuttomempaa nuhapumppua voi olla, varmaan joku jousi estämäs ettei kaasupolin itestään makaa lattialla, kun ei sen painaminen aiheuta muuta kuin naftan kulumista >:( Muuten olis ihan näppärä peli, mutta se onneton moottori pilaa koko vehkeen :'(
-
KJL.lle tiedoksi että MF 185/590 on sellaisia malleja kun takaapäin katsoo,että paskaa ne työntää ulos VO-akselin muodossa,paska vaan ei taho tulla. :o
Se muuten näyttää just sille :D , varsinkin 590 on vielä niinkuin mäkihyppääjä-asennossa päkistämässä...
-
KJL.lle tiedoksi että MF 185/590 on sellaisia malleja kun takaapäin katsoo,että paskaa ne työntää ulos VO-akselin muodossa,paska vaan ei taho tulla. :o
Se muuten näyttää just sille :D , varsinkin 590 on vielä niinkuin mäkihyppääjä-asennossa päkistämässä...
Ja A.R.Vaja odottaa et reikä tyhjenis et pääsis harrastamaan doggystylea ;D
on teilläkin pojat ihmeelliset perverssiot.
-
caterpillari = perkinssi.
;D
Ei noi isommat ole vielä perkinsejä sentään :D
-
Neet taitaa olla aitoja amerikan catteja pumppusuutin ja commonrail,,,,,,,,,
:o
-
KJL.lle tiedoksi että MF 185/590 on sellaisia malleja kun takaapäin katsoo,että paskaa ne työntää ulos VO-akselin muodossa,paska vaan ei taho tulla. :o
Se muuten näyttää just sille :D , varsinkin 590 on vielä niinkuin mäkihyppääjä-asennossa päkistämässä...
Ja A.R.Vaja odottaa et reikä tyhjenis et pääsis harrastamaan doggystylea ;D
on teilläkin pojat ihmeelliset perverssiot.
No nyt mä ymmärrän, miksen mä ymmärrä noiden poikien vertausta..., mistä päästäänkin eri asiaan... Eli nivelakselin pituuteen. Jos jonkun työkoneen nivelakseli on soviteltu coventryläisen perään sopivaksi esim. kasvinsuojeluruisku, ei sitä missään nimessä pidä mennä lainailemaan valtumiehille. ;D
-
KJL.lle tiedoksi että MF 185/590 on sellaisia malleja kun takaapäin katsoo,että paskaa ne työntää ulos VO-akselin muodossa,paska vaan ei taho tulla. :o
Se muuten näyttää just sille :D , varsinkin 590 on vielä niinkuin mäkihyppääjä-asennossa päkistämässä...
Ja A.R.Vaja odottaa et reikä tyhjenis et pääsis harrastamaan doggystylea ;D
on teilläkin pojat ihmeelliset perverssiot.
No nyt mä ymmärrän, miksen mä ymmärrä noiden poikien vertausta..., mistä päästäänkin eri asiaan... Eli nivelakselin pituuteen. Jos jonkun työkoneen nivelakseli on soviteltu coventryläisen perään sopivaksi esim. kasvinsuojeluruisku, ei sitä missään nimessä pidä mennä lainailemaan valtumiehille. ;D
Tosi on, jos hiivattiin teet nivelaksilan mallia karvaa vaille liian kyhyt, on se valmetissa jo sit jöötin verran liian lyhyt ;D
-
KJL.lle tiedoksi että MF 185/590 on sellaisia malleja kun takaapäin katsoo,että paskaa ne työntää ulos VO-akselin muodossa,paska vaan ei taho tulla. :o
Se muuten näyttää just sille :D , varsinkin 590 on vielä niinkuin mäkihyppääjä-asennossa päkistämässä...
Ja A.R.Vaja odottaa et reikä tyhjenis et pääsis harrastamaan doggystylea ;D
on teilläkin pojat ihmeelliset perverssiot.
No nyt mä ymmärrän, miksen mä ymmärrä noiden poikien vertausta..., mistä päästäänkin eri asiaan... Eli nivelakselin pituuteen. Jos jonkun työkoneen nivelakseli on soviteltu coventryläisen perään sopivaksi esim. kasvinsuojeluruisku, ei sitä missään nimessä pidä mennä lainailemaan valtumiehille. ;D
Tosi on, jos hiivattiin teet nivelaksilan mallia karvaa vaille liian kyhyt, on se valmetissa jo sit jöötin verran liian lyhyt ;D
Ruisku Fergun jälkeen Valmetin perään ja nosto ylös -> pumppu alas...
No taitaa nykyiset olla vähän lyhempiä perseeltään, mutta 05 oli pahin tuos suhtees.
-
Niin tai wanhat Nuffit,,,,,,,,, aina vaan lyhenee aksilat
:D
-
Mulla on case cx perkinssin koneella, eikä sen avuttomempaa nuhapumppua voi olla, varmaan joku jousi estämäs ettei kaasupolin itestään makaa lattialla, kun ei sen painaminen aiheuta muuta kuin naftan kulumista >:( Muuten olis ihan näppärä peli, mutta se onneton moottori pilaa koko vehkeen :'(
Joo, samanlaiset kokemukset minullakin. Omista en mutta sen mitä olen ajanut niin moottori vie maun koko koneesta.
-
Claasin traktoreiden tulon Suomeen ratkaisevat Harsevinkelin,eli Claasin tehtaan pomot.
Saa nähdä kuinka koville he laittavat Claas puimureiden myyjän...
Noista Perkinsseistä täytyy todeta,että aikoinaan pikkupoikana 165 MF oli jotenkin kovavetoisen tuntuinen.Jotain uudempaa pienempää ferkua on tullu kokeiltua niin ei oikein samanmoiselta ole tuntunut.
Nyt sitten toissasyksynä kokeiltu 6480 oli kyllä tosi 'ryhtevä' vedoltaan.
Kait se vaan on niin että kaikilla valmistajilla jossain vaiheessa tulee hiukan huonompiakin koneita...
-
Claasin traktoreiden tulon Suomeen ratkaisevat Harsevinkelin,eli Claasin tehtaan pomot.
Saa nähdä kuinka koville he laittavat Claas puimureiden myyjän...
Noista Perkinsseistä täytyy todeta,että aikoinaan pikkupoikana 165 MF oli jotenkin kovavetoisen tuntuinen.Jotain uudempaa pienempää ferkua on tullu kokeiltua niin ei oikein samanmoiselta ole tuntunut.
Nyt sitten toissasyksynä kokeiltu 6480 oli kyllä tosi 'ryhtevä' vedoltaan.
Kait se vaan on niin että kaikilla valmistajilla jossain vaiheessa tulee hiukan huonompiakin koneita...
MF185 on myös näitä kovia vetäjiä, aina yllättää se miten se vaikka äkeen edessä jaksaa ja jaksaa.
-
Sisu = sepelimylly
Mites sitten kun Timppa sanoi että parei Poiju painona ?
Merenkulkulaitokselle ????????
:o
-
Nyt puhuu kokemuksen ääni: 35, 165S, 178, 595, 690-2sp, 690-2sp, 699, 3095, 6180 kaikki vääntävät ja jaksavat. Ei vaihdelaatikko-, ei peräremontteja. 35:n moottori päivitetty.
-
Mulla on case cx perkinssin koneella, eikä sen avuttomempaa nuhapumppua voi olla, varmaan joku jousi estämäs ettei kaasupolin itestään makaa lattialla, kun ei sen painaminen aiheuta muuta kuin naftan kulumista Vihainen Muuten olis ihan näppärä peli, mutta se onneton moottori pilaa koko vehkeen Itkee
Tuolla konedatassa (joka tosin ei kaikkea tiedä) lukee juuri cx casen kohdalla, että "perkinssin tapaan moottorit eivät edustaneet huippua sitkeydessä". ::)
-
Mulla on case cx perkinssin koneella, eikä sen avuttomempaa nuhapumppua voi olla, varmaan joku jousi estämäs ettei kaasupolin itestään makaa lattialla, kun ei sen painaminen aiheuta muuta kuin naftan kulumista Vihainen Muuten olis ihan näppärä peli, mutta se onneton moottori pilaa koko vehkeen Itkee
Tuolla konedatassa (joka tosin ei kaikkea tiedä) lukee juuri cx casen kohdalla, että "perkinssin tapaan moottorit eivät edustaneet huippua sitkeydessä". ::)
En ole varma onko myös 4230:n kone Perkins, mutta laiskanjumpura se on. Piristettynä vanha 885 oli aivan eri maata.
-
Niin tai wanhat Nuffit,,,,,,,,, aina vaan lyhenee aksilat
:D
Mulla käy kyllä akselit koneesta toiseen, nuffista valluun vallusta leukkuun. Njiet roplem ;D
-
claas traktorit on hyvää merki kun olen kokelenut saksasa ja sanon että aika hyvä kone on huonoja puoli noila mutta kone ja ohjamo on toteline hyvää
-
Nuffista valtuun saattaa sopia akselit mutta nuffista muihin merkkeihin ei kait niinkään ???
:o
Juu claassissa kyllä paras hytti jousitus mitä olen kokeillut,,,,,,,,,,
;D
-
Kyyl se Nectis 267F hyvä peli on.
(http://i8.aijaa.com/t/00713/14031729.t.jpg) (http://aijaa.com/o8YJBU)
Paljon ketterämpi ku noi möhköt:
(http://i11.aijaa.com/t/00032/14031741.t.jpg) (http://aijaa.com/KCuxS6)
;D ;D
-
Kävin muuten minäkin menneellä viikolla ekan kerran Claassin hytissä. Joku pienemmän pään kone se oli. Ihan samanlainen kuin kaikki muutkin koneet. Jotkut asiat toteuttu fiksusti ja toiset ihmeellisesti. Isoin miinus jyrkistä portaista. Noustessani kolautin heti polveni rappuseen ja ihmettelin omaa kömpelyyttäni. Alaspäin tulessa tajusin, että on nämä tosi jyrkät. Nyt vasta käsitti kuinka hyvin Valmetissa nuo rappuset on toteutettu. Askelmat ovat tarpeeksi loivassa kulmassa. Hienoa!
-
Kävin muuten minäkin menneellä viikolla ekan kerran Claassin hytissä. Joku pienemmän pään kone se oli. Ihan samanlainen kuin kaikki muutkin koneet. Jotkut asiat toteuttu fiksusti ja toiset ihmeellisesti. Isoin miinus jyrkistä portaista. Noustessani kolautin heti polveni rappuseen ja ihmettelin omaa kömpelyyttäni. Alaspäin tulessa tajusin, että on nämä tosi jyrkät. Nyt vasta käsitti kuinka hyvin Valmetissa nuo rappuset on toteutettu. Askelmat ovat tarpeeksi loivassa kulmassa. Hienoa!
Valmettiin pitää päästä myös sellaisen +200 kg kesselimahan kanssa. ;D
-
Kyyl se Nectis 267F hyvä peli on.
(http://i8.aijaa.com/t/00713/14031729.t.jpg) (http://aijaa.com/o8YJBU)
Paljon ketterämpi ku noi möhköt:
(http://i11.aijaa.com/t/00032/14031741.t.jpg) (http://aijaa.com/KCuxS6)
;D ;D
Tuossa kokoluokassa, saattaa ketteryys pitää paikkansa, mutta tulipahan keväällä koeajettua t-234 jolla sai linja-autopysäkin kohdassa vetää kunnarin vekslaamata, mutta nyt kokeilin 180hp kalaasilla samalla pysäkillä käännöstä, ois menny vielä viereisen pyörätienkin yli läheisen talon puutarhaan, jos ei olisi aloittanut peruutusharjoituksia, muuten kyllä ihan hiljainen ja kivasti käyttäytyvä kone :) Ja ennen, kuin kukaan ehtii epäillä vallun pieniä renkaita, oli siinä etupäässä 650 ja takana 710, ettei voi niistä etua hakea laassis tais olla edessä jotku 520 pallot.
-
Oli aika jykevän kokoinen tommonen Claassi noin niinkuin luonnossa. Eine siellä näyttelyssä miltään kummoisilta näyttäny mutta tutun kmaatalouden pihassa kylläkin. Olikohan malli 810 tai 820 on aika korkee mylly ja keulaakin näyttäs olevan joten uskoin että ei mikään ketteryyden perikuvaole. Tokihan tuo on jo ns ISOA sarjaa niin kaisen kuuluukin olla moinen möhkö. Yksi jännä juttu siihenkin oli eksynyt tuo maavaran ryöstäjä mallin vetokoukku.
-
Kyyl se Nectis 267F hyvä peli on.
(http://i8.aijaa.com/t/00713/14031729.t.jpg) (http://aijaa.com/o8YJBU)
Paljon ketterämpi ku noi möhköt:
(http://i11.aijaa.com/t/00032/14031741.t.jpg) (http://aijaa.com/KCuxS6)
;D ;D
Tuossa kokoluokassa, saattaa ketteryys pitää paikkansa, mutta tulipahan keväällä koeajettua t-234 jolla sai linja-autopysäkin kohdassa vetää kunnarin vekslaamata, mutta nyt kokeilin 180hp kalaasilla samalla pysäkillä käännöstä, ois menny vielä viereisen pyörätienkin yli läheisen talon puutarhaan, jos ei olisi aloittanut peruutusharjoituksia, muuten kyllä ihan hiljainen ja kivasti käyttäytyvä kone :) Ja ennen, kuin kukaan ehtii epäillä vallun pieniä renkaita, oli siinä etupäässä 650 ja takana 710, ettei voi niistä etua hakea laassis tais olla edessä jotku 520 pallot.
Mistä tollaisia 650 eturenkaita saa.Ja milläköhän profiililla ne on ::)
-
Kyyl se Nectis 267F hyvä peli on.
(http://i8.aijaa.com/t/00713/14031729.t.jpg) (http://aijaa.com/o8YJBU)
Paljon ketterämpi ku noi möhköt:
(http://i11.aijaa.com/t/00032/14031741.t.jpg) (http://aijaa.com/KCuxS6)
;D ;D
Tuossa kokoluokassa, saattaa ketteryys pitää paikkansa, mutta tulipahan keväällä koeajettua t-234 jolla sai linja-autopysäkin kohdassa vetää kunnarin vekslaamata, mutta nyt kokeilin 180hp kalaasilla samalla pysäkillä käännöstä, ois menny vielä viereisen pyörätienkin yli läheisen talon puutarhaan, jos ei olisi aloittanut peruutusharjoituksia, muuten kyllä ihan hiljainen ja kivasti käyttäytyvä kone :) Ja ennen, kuin kukaan ehtii epäillä vallun pieniä renkaita, oli siinä etupäässä 650 ja takana 710, ettei voi niistä etua hakea laassis tais olla edessä jotku 520 pallot.
Mistä tollaisia 650 eturenkaita saa.Ja milläköhän profiililla ne on ::)
Myyt sitten ne paikalla olevat taas Loimaalle kun löydät 650:set etuset. ;D
-
Kyyl se Nectis 267F hyvä peli on.
(http://i8.aijaa.com/t/00713/14031729.t.jpg) (http://aijaa.com/o8YJBU)
Paljon ketterämpi ku noi möhköt:
(http://i11.aijaa.com/t/00032/14031741.t.jpg) (http://aijaa.com/KCuxS6)
;D ;D
Tuossa kokoluokassa, saattaa ketteryys pitää paikkansa, mutta tulipahan keväällä koeajettua t-234 jolla sai linja-autopysäkin kohdassa vetää kunnarin vekslaamata, mutta nyt kokeilin 180hp kalaasilla samalla pysäkillä käännöstä, ois menny vielä viereisen pyörätienkin yli läheisen talon puutarhaan, jos ei olisi aloittanut peruutusharjoituksia, muuten kyllä ihan hiljainen ja kivasti käyttäytyvä kone :) Ja ennen, kuin kukaan ehtii epäillä vallun pieniä renkaita, oli siinä etupäässä 650 ja takana 710, ettei voi niistä etua hakea laassis tais olla edessä jotku 520 pallot.
Mistä tollaisia 650 eturenkaita saa.Ja milläköhän profiililla ne on ::)
Myyt sitten ne paikalla olevat taas Loimaalle kun löydät 650:set etuset. ;D
Olis kuule hienot 710 ja 600 kierros vähä niinku ylimääräisenä.Uudet :-[
-
https://www.youtube.com/watch?v=y2KpTSIbdNU
-
Kyyl se Nectis 267F hyvä peli on.
(http://i8.aijaa.com/t/00713/14031729.t.jpg) (http://aijaa.com/o8YJBU)
Paljon ketterämpi ku noi möhköt:
(http://i11.aijaa.com/t/00032/14031741.t.jpg) (http://aijaa.com/KCuxS6)
;D ;D
Tuossa kokoluokassa, saattaa ketteryys pitää paikkansa, mutta tulipahan keväällä koeajettua t-234 jolla sai linja-autopysäkin kohdassa vetää kunnarin vekslaamata, mutta nyt kokeilin 180hp kalaasilla samalla pysäkillä käännöstä, ois menny vielä viereisen pyörätienkin yli läheisen talon puutarhaan, jos ei olisi aloittanut peruutusharjoituksia, muuten kyllä ihan hiljainen ja kivasti käyttäytyvä kone :) Ja ennen, kuin kukaan ehtii epäillä vallun pieniä renkaita, oli siinä etupäässä 650 ja takana 710, ettei voi niistä etua hakea laassis tais olla edessä jotku 520 pallot.
Mistä tollaisia 650 eturenkaita saa.Ja milläköhän profiililla ne on ::)
Myyt sitten ne paikalla olevat taas Loimaalle kun löydät 650:set etuset. ;D
Olis kuule hienot 710 ja 600 kierros vähä niinku ylimääräisenä.Uudet :-[
Nuo kuusviiskymppiset 34 vanteella yleensä...
-
Agritechnicassa oli kyllä mun mielessä 1000-sarjan fenteissä 650/joku/38" eturenkaana :P
-
Näköjään 600 oli edes, koska takana oli 710, mutta kaikes tapaukses kysees ei ollut alkaen renkailla varustettu malli, siksi se kääntyvyys vaikutti ihan mahdottomalta ja laassilla täytyi käydä samas paikas kokeilemassa, muttei edes meinannu onnistua.