Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MaasTulli syytää kepupaskaa  (Luettu 1587 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
MaasTulli syytää kepupaskaa
Kyllä on MaasTulli nyt huolissaan etelän tukien alentumisesta, oikein "puhun niin totta kuin osaan,, en niitä pyytänyt,  ne tulivat minulle yllätyksenä"  todistelee, kuinka huonosti menee.

Eipä MaasTulli eikä kepu elämöinyt silloin lainkaan, kun S-L Anttilan ja Korkeaojan aikana etelän tuet tippuivat, MTK oli mm. itse ajamassa EU:n AB-alueelle määräämät investointituet pois jne...jne

Köntys

  • Vieras
Vs: MaasTulli syytää kepupaskaa

Sepedeus

  • Vieras
Vs: MaasTulli syytää kepupaskaa
  Uutisissakin oli juttua aiheesta. 141 tuki on syöty edellisten hallitusten aikaan niin loppuun ,että kaikki mitä nyt saadaan jäämään on suuri voitto. Kepu tekee vaan maastullin välityksellä oppositiopolitiikkaa. Tämä toiminta on mennyt näin viimeiset 60 vuotta. Kun kepu on hallituksessa maastulli kehuu kaikki päätökset. Kun kepu on oppositiossa ,niin maastulli haukkuu kaikki päätökset kuin lintukoira.  ;D hau,hau, hau !!!!!

horsetail

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: MaasTulli syytää kepupaskaa
  Uutisissakin oli juttua aiheesta. 141 tuki on syöty edellisten hallitusten aikaan niin loppuun ,että kaikki mitä nyt saadaan jäämään on suuri voitto. Kepu tekee vaan maastullin välityksellä oppositiopolitiikkaa. Tämä toiminta on mennyt näin viimeiset 60 vuotta. Kun kepu on hallituksessa maastulli kehuu kaikki päätökset. Kun kepu on oppositiossa ,niin maastulli haukkuu kaikki päätökset kuin lintukoira.  ;D hau,hau, hau !!!!!
Onko tämä osasto varattu Koskisen tukijoukoille ? Ettei vaan kävisi niin, että Koskinen ja Sarvamaa jäävät historiaan vaikuttajina jotka lopettivat sika- ja kanatuotannon Suomesta.

David Brown

  • Vieras
Vs: MaasTulli syytää kepupaskaa
Kyllä on MaasTulli nyt huolissaan etelän tukien alentumisesta, oikein "puhun niin totta kuin osaan,, en niitä pyytänyt,  ne tulivat minulle yllätyksenä"  todistelee, kuinka huonosti menee.

Eipä MaasTulli eikä kepu elämöinyt silloin lainkaan, kun S-L Anttilan ja Korkeaojan aikana etelän tuet tippuivat, MTK oli mm. itse ajamassa EU:n AB-alueelle määräämät investointituet pois jne...jne

Lähtisit sinäkin sieltä pirtistä välillä ulkomaailmaa katselemaan,niin mielesi virkistyisi välillä. Mene vaikka Jyväskylään käymään koneagriassa.

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: MaasTulli syytää kepupaskaa
  Uutisissakin oli juttua aiheesta. 141 tuki on syöty edellisten hallitusten aikaan niin loppuun ,että kaikki mitä nyt saadaan jäämään on suuri voitto. Kepu tekee vaan maastullin välityksellä oppositiopolitiikkaa. Tämä toiminta on mennyt näin viimeiset 60 vuotta. Kun kepu on hallituksessa maastulli kehuu kaikki päätökset. Kun kepu on oppositiossa ,niin maastulli haukkuu kaikki päätökset kuin lintukoira.  ;D hau,hau, hau !!!!!
   En tiedä johtuuko asia siitä, että vanhennun joka vuosi vuodella, mutta pikkuhiljaa sepen
kirjoitukset uppoaa kuin kusi lumeen...  ;D

Tätä 141-tukihörhöilyä kun on vaan tullut seurailtua toistakymmentä vuotta, niin ei voi muuta kuin todeta
että sepe on taas oikeassa.  :)
Tuskahiki on köyhän sauna...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: MaasTulli syytää kepupaskaa
No onneksi sentään leikkaukset kohdistuu tilatukeen, kaikilta lähtee vähäsen ja se vaan jäi epäselväksi, lähteekö meiltä pohjosesta myös  :o
Tilatukeenhan on jo so***** ennestään muutama pieni leikkaus, se saattaa yhdessä tehdä jopa kaksi kymppiä hehtaaria kohden  :(
Eiköhän tosta selvitä  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: MaasTulli syytää kepupaskaa
Kyllä on MaasTulli nyt huolissaan etelän tukien alentumisesta, oikein "puhun niin totta kuin osaan,, en niitä pyytänyt,  ne tulivat minulle yllätyksenä"  todistelee, kuinka huonosti menee.

Eipä MaasTulli eikä kepu elämöinyt silloin lainkaan, kun S-L Anttilan ja Korkeaojan aikana etelän tuet tippuivat, MTK oli mm. itse ajamassa EU:n AB-alueelle määräämät investointituet pois jne...jne

Lähtisit sinäkin sieltä pirtistä välillä ulkomaailmaa katselemaan,niin mielesi virkistyisi välillä. Mene vaikka Jyväskylään käymään koneagriassa.

Rojahtiko jo mennessä penkalle, seppeliinissä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52017
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: MaasTulli syytää kepupaskaa



Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159