Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe nukahtanut?  (Luettu 2256 kertaa)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
nukahtanut?
Onko sorkkahessu nukahtanut vai töissä?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: nukahtanut?
Onko sorkkahessu nukahtanut vai töissä?

Sammunut.
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: nukahtanut?
Verstaalla olin pari tuntia

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: nukahtanut?
Hyvää Joulua vaan sorkkahessullekkin!  Kuuluuko myös Joulupukki sorkkaeläimiin ja oletko Shessu päässyt hoitelemaan Pukkia.  Minulla on ollut kerran vuohipukki, jonka sain pitovaikeuksien takia ja jota en kauaa viitsinyt katsella vaan söin sen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: nukahtanut?
jonka sain pitovaikeuksien takia

***Suksien voitelu on taitolaji.
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: nukahtanut?
Hyviä Joulunjatkoja vain . Hiihtäjän jos näkee on näössä vikaa . Lunta just senverran et on kirkkaanpaa ja liukasta . Mukava Joulusää :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: nukahtanut?
Hyviä Joulunjatkoja vain . Hiihtäjän jos näkee on näössä vikaa . Lunta just senverran et on kirkkaanpaa ja liukasta . Mukava Joulusää :D

  Meil on 20 senttii lunta ja järvi meni viimein jäähän. Eilen saunottiin rannalla ja uitiin :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: nukahtanut?
Hyviä Joulunjatkoja vain . Hiihtäjän jos näkee on näössä vikaa . Lunta just senverran et on kirkkaanpaa ja liukasta . Mukava Joulusää :D

  Meil on 20 senttii lunta ja järvi meni viimein jäähän. Eilen saunottiin rannalla ja uitiin :D

Rannallahan se silloin on uitava, jos järvi on jäässä. Onneksi sentään lunta, pelkällä karkealla olis uiminen ollukki vielä hankalampaa. :D :D
Meitil ei o lunta, eikä järvessä jäätä, joten mentiin aivan kesäisen kaavan mukaan. ;)


   Voihan sitä silloin uida hyvin järven selälläkin. Ehkä paremmin kuin kesällä. :D
  Viime talvena kun käytiin avannossa uimassa ,niin pilkkimiehet katseli vierestä. :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: nukahtanut?
Hyviä Joulunjatkoja vain . Hiihtäjän jos näkee on näössä vikaa . Lunta just senverran et on kirkkaanpaa ja liukasta . Mukava Joulusää :D

Jooo, kuka sitä enää viittii hiihtää ...
Ne on kelkat sitä varten, että hangella kuletaan.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: nukahtanut?
Hyviä Joulunjatkoja vain . Hiihtäjän jos näkee on näössä vikaa . Lunta just senverran et on kirkkaanpaa ja liukasta . Mukava Joulusää :D

Jooo, kuka sitä enää viittii hiihtää ...
Ne on kelkat sitä varten, että hangella kuletaan.

Mieluummin näkisin moottorikelkan menevän avantoon kuin Sepen.
Turhia pöristimiä.