Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nopeus ennätys äestyksessä  (Luettu 15574 kertaa)

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Hankmot on kaikki jossai kiviraunioiden päällä, eihän niitä kukaan viitsi enään 2000-luvulla vetää :P

Auts, heitit leimakirveen kolleegallesi Zaupoille. ;D
Ei sattunu. Meillä eletään 2010-lukua.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Mulla oli 1 kivi/17 ha ja kyllä vitutti  >:(

Laitin sen shortsien taskuun ja toin työpöydälle paperipainoksi. Ikävä kokemus.
Mulla on noin 100 000 kivee 20ha alalla >:( Se jos mikä on masentava kokemus ;D Kaivinkoneella keräilin kun kyllästyin käsin noukkiin ;D

Pitiks tuollakin rikkaudellaan käydä elvistelemään  >:(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
niittomurskainta tulee usein vedettyä 30km/h. ei oo mun mielestä mitenkään ihmellistä? 97 vuoden jf-3200gms ja uudesta asti vedetty niin kovaa kun traktorilla uskaltaa ajaa...
Rahtia? Ei tuossa vauhdissa kyllä esteitä väistellä...

Mää niittelen 320 taarupilla 10-15km/h ja mun mielestä ajonopeutta enemmän työsaavutukseen vaikuttaa takavetoinen yliketterä vetokone jolla päisteet taittuu sujakasti. Ehkä asia eri yli 5ha salaojalohkoilla.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Mulla oli 1 kivi/17 ha ja kyllä vitutti  >:(

Laitin sen shortsien taskuun ja toin työpöydälle paperipainoksi. Ikävä kokemus.
Mulla on noin 100 000 kivee 20ha alalla >:( Se jos mikä on masentava kokemus ;D Kaivinkoneella keräilin kun kyllästyin käsin noukkiin ;D

Pitiks tuollakin rikkaudellaan käydä elvistelemään  >:(
Piti piti ja ajattele joka jumalan vuosi nousee uudet :-[ Yhtävarmasti kuin aurinko aamusella.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Mulla oli 1 kivi/17 ha ja kyllä vitutti  >:(

Laitin sen shortsien taskuun ja toin työpöydälle paperipainoksi. Ikävä kokemus.
Mulla on noin 100 000 kivee 20ha alalla >:( Se jos mikä on masentava kokemus ;D Kaivinkoneella keräilin kun kyllästyin käsin noukkiin ;D

Pitiks tuollakin rikkaudellaan käydä elvistelemään  >:(
Piti piti ja ajattele joka jumalan vuosi nousee uudet :-[ Yhtävarmasti kuin aurinko aamusella.
Ja mulle ei  >:(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Niin se aurinko vai?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Hankmot on kaikki jossai kiviraunioiden päällä, eihän niitä kukaan viitsi enään 2000-luvulla vetää :P

Auts, heitit leimakirveen kolleegallesi Zaupoille. ;D
Ei sattunu. Meillä eletään 2010-lukua.

Ookko sää hukanu sen hianon hinattavan tripla-hankmon joka niitti ihastusta ja vihastusta pottupellosa ja muualla?

Entäs se triplapyörä-Valmetti?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Hankmot on kaikki jossai kiviraunioiden päällä, eihän niitä kukaan viitsi enään 2000-luvulla vetää :P

Auts, heitit leimakirveen kolleegallesi Zaupoille. ;D
Ei sattunu. Meillä eletään 2010-lukua.

Ookko sää hukanu sen hianon hinattavan tripla-hankmon joka niitti ihastusta ja vihastusta pottupellosa ja muualla?

Entäs se triplapyörä-Valmetti?
En toki. Ovat edelleen käytössä.

Ja se Hankmo ei ole hinattava...
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

Jätkä

  • Vieras
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Mulla oli 1 kivi/17 ha ja kyllä vitutti  >:(

Laitin sen shortsien taskuun ja toin työpöydälle paperipainoksi. Ikävä kokemus.
Mulla on noin 100 000 kivee 20ha alalla >:( Se jos mikä on masentava kokemus ;D Kaivinkoneella keräilin kun kyllästyin käsin noukkiin ;D

Pitiks tuollakin rikkaudellaan käydä elvistelemään  >:(
Piti piti ja ajattele joka jumalan vuosi nousee uudet :-[ Yhtävarmasti kuin aurinko aamusella.

 Sinun pitää parantaa viljelytekniikkaa, kun noin huono sato tulee. Savossa saadaan helposti kolminkertainen sato pienellä lisä panostuksella.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Mulla oli 1 kivi/17 ha ja kyllä vitutti  >:(

Laitin sen shortsien taskuun ja toin työpöydälle paperipainoksi. Ikävä kokemus.
Mulla on noin 100 000 kivee 20ha alalla >:( Se jos mikä on masentava kokemus ;D Kaivinkoneella keräilin kun kyllästyin käsin noukkiin ;D

Pitiks tuollakin rikkaudellaan käydä elvistelemään  >:(
Piti piti ja ajattele joka jumalan vuosi nousee uudet :-[ Yhtävarmasti kuin aurinko aamusella.

 Sinun pitää parantaa viljelytekniikkaa, kun noin huono sato tulee. Savossa saadaan helposti kolminkertainen sato pienellä lisä panostuksella.
Kyllä tuo jo mulle piisaa ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Aika tarkkaan 12,8km/h oli kokoajan vauhtia äestyksessä ja kierrokset 1550rpm...  Menee sillee taloudellisesti... Ei viitti ees koittaa kuinka kovin menis kun hyvä että loimaalainen kestää tuotakaan vauhtia...
Mikäs siinä sitte ratkee? Meinaan kun jotain tommosta ajatellu. Mutta katotaas nyt sitten. Kun punasista vehkeistä tulee mikreeni ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Aika tarkkaan 12,8km/h oli kokoajan vauhtia äestyksessä ja kierrokset 1550rpm...  Menee sillee taloudellisesti... Ei viitti ees koittaa kuinka kovin menis kun hyvä että loimaalainen kestää tuotakaan vauhtia...
Mikäs siinä sitte ratkee? Meinaan kun jotain tommosta ajatellu. Mutta katotaas nyt sitten. Kun punasista vehkeistä tulee mikreeni ;D
Piikkejä menee välillä... Nyt ei oo kyllä taas pariin kevääseen mennyt... Nostosylinteri vuotaa sisäisesti paljon eli tarttis ottaa irti ja viedä remonttiin kun tahtoo jumittaa sitten ittensä laskurajointinta vasten jo pellolla... Telipukitkin on nyt pysynyt mallissaan kun niissä on tehtaan korjaussarja...  Hyvän jäljen se kyllä tekee sitä ei voi moittia  :) 

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Kannattaa noissa kaahailuhommissa muistaa ikiaikainen kaava e on puol mv toiseen eli nopeuden tuplautuessa energia nelinkertaistuu. Törmäyksessä/äkkipysäyksessä se purkautuu johonkin, joskus jopa myös kuskiin itseensä.

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Nopeus ennätys äestyksessä
Tänävuonna pääsin 27/kmh.

Minä kun en meinaa raaskita ajaa maantielläkään kuljetusasennossa olevalla äkeellä noin kovaa kun tulee aina mieleen tuossa vähän matkan päässä viime keväänä siirtoajossa routaheittoon romahtanut isomman puoleinen äes.

Siitä tulee rumaa jälkee kun yli kahdeksan tonnia kolahtaa routamonttuun viittäkymppiä, jousia ei ole ja renkaat on kovat..
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

vatanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244