Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vierotusoireita  (Luettu 12863 kertaa)

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Vierotusoireita
Itellä on jo kylmärinkitakapuolen alla, kun mietin, minkälainen taistelu on edessä. Lonkka leikattu, ja nyt tulikin vastaan, että liian pitkälle on kaikki menny. Nyt fysioterapeutti maalaa mustaa kuvaa joka kerta, kun ei enään töihin taipuskaan. Navetta on ehkä jätettävä, mutta kuka maksaa ja mitä, onkin sitten ihan auki. Kela heittää Melalle ja Mela Kelalle...mielenkiintosta. ???

Paas nyt tilaten viikonlopuksi matkaliput Helsinkiin...
Olympiastadionilla voi olo helpottaa?  ;) :o

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014072118507546_uu.shtml


Mymmykin vois tulla völijyyn kolehtikukkaroineen... vai kattoo tietysti vain suoraa lähetystä TV7:lta, hillaankaan ei tartte lähteä kipeillä jaloilla. ::)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Vierotusoireita
Itellä on jo kylmärinkitakapuolen alla, kun mietin, minkälainen taistelu on edessä. Lonkka leikattu, ja nyt tulikin vastaan, että liian pitkälle on kaikki menny. Nyt fysioterapeutti maalaa mustaa kuvaa joka kerta, kun ei enään töihin taipuskaan. Navetta on ehkä jätettävä, mutta kuka maksaa ja mitä, onkin sitten ihan auki. Kela heittää Melalle ja Mela Kelalle...mielenkiintosta. ???

Paas nyt tilaten viikonlopuksi matkaliput Helsinkiin...
Olympiastadionilla voi olo helpottaa?  ;) :o

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014072118507546_uu.shtml


Mymmykin vois tulla völijyyn kolehtikukkaroineen... vai kattoo tietysti vain suoraa lähetystä TV7:lta, hillaankaan ei tartte lähteä kipeillä jaloilla. ::)

sepeteos ja veetiki sieltä kottiin palais solakkana ja tuuheja tukka piässä.  ;D ;D ;D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Vierotusoireita
Pitäskö meitin sitten pittää oikein kokoontumisajot tuolla ihmesessiossa. Tuntuu noita kremppoja olevan yhdellä jos toisella. Sitten koko sakki ottaa suunnaksi Helsingin ensiviikonloppuna, mutta meitin pitää kyllä tarkka-aika määrittää milloin olemme kaikki paikalla, jotta nämä ihmeet voidaan sitten todistaa..mites toi ronkka, kun siellä jo on romua lisättynä, joten mitäs ihmettä siihen voi odotella? Muuttuskohan se oikeaksi luuksi ja niveleksi..mielenkiintoista. ???

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Vierotusoireita
Pitäskö meitin sitten pittää oikein kokoontumisajot tuolla ihmesessiossa. Tuntuu noita kremppoja olevan yhdellä jos toisella. Sitten koko sakki ottaa suunnaksi Helsingin ensiviikonloppuna, mutta meitin pitää kyllä tarkka-aika määrittää milloin olemme kaikki paikalla, jotta nämä ihmeet voidaan sitten todistaa..mites toi ronkka, kun siellä jo on romua lisättynä, joten mitäs ihmettä siihen voi odotella? Muuttuskohan se oikeaksi luuksi ja niveleksi..mielenkiintoista. ???
Jumalallahan on huumorintajua tuon jutun mukaan... ronkkakivut lähtee avaruuteen niin että heität kärrynpyöriä... päälle vielä laihdut kertalyömällä että kärrynpyöriä tehessä hamonenkin lähtee kiertoradalle... kun maallisen vaelluksen aiheutamat runsaammat lantion kurvitkaan eivät enää pidättele turhia vaatekappaleita.

Vaan mistäpä minä tiiän, saatat olla jo valamiiksi sitä parasta eedenin paratiisimallia että ei ole luojallakaan enää mitään korjattavaa.  :P 8)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Vierotusoireita
Pitäskö meitin sitten pittää oikein kokoontumisajot tuolla ihmesessiossa. Tuntuu noita kremppoja olevan yhdellä jos toisella. Sitten koko sakki ottaa suunnaksi Helsingin ensiviikonloppuna, mutta meitin pitää kyllä tarkka-aika määrittää milloin olemme kaikki paikalla, jotta nämä ihmeet voidaan sitten todistaa..mites toi ronkka, kun siellä jo on romua lisättynä, joten mitäs ihmettä siihen voi odotella? Muuttuskohan se oikeaksi luuksi ja niveleksi..mielenkiintoista. ???
Jumalallahan on huumorintajua tuon jutun mukaan... ronkkakivut lähtee avaruuteen niin että heität kärrynpyöriä... päälle vielä laihdut kertalyömällä että kärrynpyöriä tehessä hamonenkin lähtee kiertoradalle... kun maallisen vaelluksen aiheutamat runsaammat lantion kurvitkaan eivät enää pidättele turhia vaatekappaleita.

Vaan mistäpä minä tiiän, saatat olla jo valamiiksi sitä parasta eedenin paratiisimallia että ei ole luojallakaan enää mitään korjattavaa.  :P 8)
Tuotapa en osannutkaan ajatella, että jos noi kurvitkin kohdalleen....täytyy tässä laittaa viikonlopun suunnitelmat uusiksi ja suunta kohti Helsinkiä..ajatella jos tulis rasvaimut hetkessä ilman reikiä ja rintavarustusta tietysti vois aina kohistaa uudestaan, se on tuo maanvetovoima, mikä tekee tehtävänsä.. ei muuta kuin menoksi. ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65565
Vs: Vierotusoireita
mutta vilikase juutuupista uuten kinean alkuasukkaitten musakisoista viteo niin saatat tulla toisiin ajatuksiin.   kyllä luonto tietää mikä on hyvää.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Vierotusoireita
Mulle kans tulee ihan kuin krapula,kun lopettaa muutamanpäivän Tramal ja Panacod kuurin. :(
Tramadoli vilahtelee useasti jutussa... on kovin suosittu nappi. ???

http://yle.fi/uutiset/400_000_suomalaista_laakitsee_kipuaan_koukuttavilla_opioideilla__kuinka_moni_turhaan/8014682

...Mymmyhän on nyt päässyt sitten särkylääkkeistä eroon?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Vierotusoireita
Mulle kans tulee ihan kuin krapula,kun lopettaa muutamanpäivän Tramal ja Panacod kuurin. :(
Tramadoli vilahtelee useasti jutussa... on kovin suosittu nappi. ???

http://yle.fi/uutiset/400_000_suomalaista_laakitsee_kipuaan_koukuttavilla_opioideilla__kuinka_moni_turhaan/8014682

...Mymmyhän on nyt päässyt sitten särkylääkkeistä eroon?
Ei kait vielä.... Noi opioidit on todellakin joillekkin lääkäreille ainoita oikeita. Soitin ja pyysin uusimaan kipulääkereseptit vastaanotolla ja nyt sitten hain apteekista..kyseli farmaseutti, että otakko kaikki..ja minä, että joo.. Siinäpä sitä sitten oli neljää eri sorttia ja kahta opioidiakin, olisin vähemmälläkin pärjännyt ja luulin, ettei noita voi noin vain soittamalla edes uusia... Katukaupassa saattas  jonkun latin tienata. Aika heppasesti näkyy saavan.. :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65565
Vs: Vierotusoireita
ite kun aikoinani käpäsin lekurilla murtumien takia niin hää tarjos mulle 800 puranaa ja miä sanoin että eiks sitä enää ole sitä 100 .     mietti hetken ennekuin kirjuutti 200 reseptin.     sekin mulle melkein liikaa kun en ole tottuna noihin vahvoihin myrkkyihin..                         jotkin kyllä vetelee noita opijea kuin karkkia ja mitään ei vaikutusta näytä olevan, mutta kunto vaan huononee..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Vierotusoireita
Tämäkin vielä... :o

http://yle.fi/uutiset/helsingissa_sairaimmatkin_ovat_terveempia_kuin_kainuulaiset/8016591

Pääkaupunkiseudulla Viron viinan vaikutukset näkyvät selvästi alkoholikuolemissa. Kainuussa taitaa näkyä se viinan puute.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65565
Vs: Vierotusoireita
mutta toisaalta millä mittarilla tuokin on mahdettu mitata?     ei ihan terveelliseltä tuo touhu aina hesassakaan vaikuta.

Muujussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1685
Vs: Vierotusoireita
mutta toisaalta millä mittarilla tuokin on mahdettu mitata?     ei ihan terveelliseltä tuo touhu aina hesassakaan vaikuta.

Mulla oli sattuneesta syystä taannoin pysyväisresepti PanaCodille. Kivoja nappeja... Minä tosin en syönyt niitä kipujen takia vaan siihen oli muu lääketieteellinen syy.

Mutta tuosta niin pääkaupunkiseudulla terveimmät ihmiset. Mm mielenterveyshäiriöitä merkittävästi vähemmän kuin syvässä kepulandiassa... Ja muutenkin ihmiset pitävät paremmin huolta kunnostaan. Tosin korreloi kovasti koulutustason kanssa niin että onko selittävänä tekivänä varsinaisesti alue vai älykkäämpi ja koulutetumpi populaatio?

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Vierotusoireita
mutta toisaalta millä mittarilla tuokin on mahdettu mitata?     ei ihan terveelliseltä tuo touhu aina hesassakaan vaikuta.

Mulla oli sattuneesta syystä taannoin pysyväisresepti PanaCodille. Kivoja nappeja... Minä tosin en syönyt niitä kipujen takia vaan siihen oli muu lääketieteellinen syy.

Mutta tuosta niin pääkaupunkiseudulla terveimmät ihmiset. Mm mielenterveyshäiriöitä merkittävästi vähemmän kuin syvässä kepulandiassa... Ja muutenkin ihmiset pitävät paremmin huolta kunnostaan. Tosin korreloi kovasti koulutustason kanssa niin että onko selittävänä tekivänä varsinaisesti alue vai älykkäämpi ja koulutetumpi populaatio?

Noiden mielenterveysongelmian kanssa on kyllä päinvastoin, tai sitten siellä hesassa laitetaan hoitoon paljon helpommin kuin muualla, ehkä on syytäkin  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Muujussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1685
Vs: Vierotusoireita
mutta toisaalta millä mittarilla tuokin on mahdettu mitata?     ei ihan terveelliseltä tuo touhu aina hesassakaan vaikuta.

Mulla oli sattuneesta syystä taannoin pysyväisresepti PanaCodille. Kivoja nappeja... Minä tosin en syönyt niitä kipujen takia vaan siihen oli muu lääketieteellinen syy.

Mutta tuosta niin pääkaupunkiseudulla terveimmät ihmiset. Mm mielenterveyshäiriöitä merkittävästi vähemmän kuin syvässä kepulandiassa... Ja muutenkin ihmiset pitävät paremmin huolta kunnostaan. Tosin korreloi kovasti koulutustason kanssa niin että onko selittävänä tekivänä varsinaisesti alue vai älykkäämpi ja koulutetumpi populaatio?

Noiden mielenterveysongelmian kanssa on kyllä päinvastoin, tai sitten siellä hesassa laitetaan hoitoon paljon helpommin kuin muualla, ehkä on syytäkin  :(

Jos katsotaan tilastoista? Eikä puhuta mutulla serkun kummin kaima tupailloissa kertoi. Kuten sinä yleensä ilmeisesti. Niin tilastot kyllä kertovat että esimerkiksi mielenterveyssyistä eläkkeelle jääneitä on prosenteissa vähiten pääkaupunkiseudulla ja eniten itäisessä Suomessa ja Lapissa... Voin etsiä sen linkinkin jos haluat... Mutta mitäpä sinä todellisella tiedolla, sinähän kuitenkin tiedät asian oikean laidan joka tapauksessa...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Vierotusoireita
Olen asunut Helsingissä ja totean vain, että ihminen joka haluaa siellä asua on jonkun sortin radikaali, homo tai potentiaalinen mielenterveyspotilas , tai sillä on joku muu persoonallisuushäiriö :o

Sinun asenteestasi paistaa toi viimeinen kohta  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes