Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Katainen on tupakkamies  (Luettu 6719 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Katainen on tupakkamies
  Eiks savolaisten kuulus vetää Saimaata,taitaa olla vaan tilpäisesti tuotantotauolla..

Turkulaisesta tupakkapaupasta sai 10 vuotta sitten Työmiestä puuholkilla ja Pilli-Klubia  ;D

Niistä sulle jäljet jäi .  :D

En kyl ostanut. Ostin niitä sikareja joita Clint polttelee aina länkäreissä  8)
Ahaa . Selittää kaiken . Tarjoo Landehoollekkin .  ;)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Katainen on tupakkamies
  Eiks savolaisten kuulus vetää Saimaata,taitaa olla vaan tilpäisesti tuotantotauolla..

Turkulaisesta tupakkapaupasta sai 10 vuotta sitten Työmiestä puuholkilla ja Pilli-Klubia  ;D

Niistä sulle jäljet jäi .  :D

En kyl ostanut. Ostin niitä sikareja joita Clint polttelee aina länkäreissä  8)
Ahaa . Selittää kaiken . Tarjoo Landehoollekkin .  ;)
Tai jos ne oli niitä, mitä Bill Clinton käytti  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Katainen on tupakkamies
Bill Clinton on suomeksi ***** Klitoris. Olen poltellut kerra samanmerkkisiä sikareita millä Bill kiihoitti Monicaa  :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Katainen on tupakkamies
Bill Clinton on suomeksi ***** Klitoris. Olen poltellut kerra samanmerkkisiä sikareita millä Bill kiihoitti Monicaa  :D
Hyvä, että vaan poltellut, että et käytellyt niitä missään humidorissa  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Katainen on tupakkamies
Bill Clinton on suomeksi ***** Klitoris. Olen poltellut kerra samanmerkkisiä sikareita millä Bill kiihoitti Monicaa  :D
Hyvä, että vaan poltellut, että et käytellyt niitä missään humidorissa  ;D

Kyllä minä tahkosin niillä omia lohkoja. Eivät menneet liian vetisiksi  :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Katainen on tupakkamies
Bill Clinton on suomeksi ***** Klitoris. Olen poltellut kerra samanmerkkisiä sikareita millä Bill kiihoitti Monicaa  :D
Hyvä, että vaan poltellut, että et käytellyt niitä missään humidorissa  ;D

Kyllä minä tahkosin niillä omia lohkoja. Eivät menneet liian vetisiksi  :D
???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

ma-ripa-lo

  • Vieras
Vs: Katainen on tupakkamies
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-kiusaantui-tupakkakysymyksista---poistui-kesken-haastattelun/art-1288390499117.html

Että vielä tämäkin, Jyrki Katainen POLTTAA TUPAKKAA, todella paheksuttavaa uudelta pääministeriltä,  tässähän saa kaiken aikaa paheksua milloin mitäkin asiaa, niin ettei ehdi kohta muuta tekemäänkään, kun kaikki aika menee kaikenlaiseen paheksumiseen... ;D

Pois viina, pois tupakka, niin loppuu paheksumisenkin aiheet.
Tästä Lohisopan jutusta haiskahtaa vähän tekopaheksunta.    ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Katainen on tupakkamies
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-kiusaantui-tupakkakysymyksista---poistui-kesken-haastattelun/art-1288390499117.html

Että vielä tämäkin, Jyrki Katainen POLTTAA TUPAKKAA, todella paheksuttavaa uudelta pääministeriltä,  tässähän saa kaiken aikaa paheksua milloin mitäkin asiaa, niin ettei ehdi kohta muuta tekemäänkään, kun kaikki aika menee kaikenlaiseen paheksumiseen... ;D

Pois viina, pois tupakka, niin loppuu paheksumisenkin aiheet.
Tästä Lohisopan jutusta haiskahtaa vähän tekopaheksunta.    ;D
Pois paneminen ilman lapsentekoaikeita  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Paheet...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-kiusaantui-tupakkakysymyksista---poistui-kesken-haastattelun/art-1288390499117.html
Että vielä tämäkin, Jyrki Katainen POLTTAA TUPAKKAA, todella paheksuttavaa uudelta pääministeriltä,  tässähän saa kaiken aikaa paheksua milloin mitäkin asiaa, niin ettei ehdi kohta muuta tekemäänkään, kun kaikki aika menee kaikenlaiseen paheksumiseen... ;D Pois viina, pois tupakka, niin loppuu paheksumisenkin aiheet.

...ja paneminen   ;D ;D ;D ...etenki kortonki päällä  ;D ;D ;D



Mä oon tiennyt Aukki on piilo lesti,"vain paljaalla"

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-kiusaantui-tupakkakysymyksista---poistui-kesken-haastattelun/art-1288390499117.html
Että vielä tämäkin, Jyrki Katainen POLTTAA TUPAKKAA, todella paheksuttavaa uudelta pääministeriltä,  tässähän saa kaiken aikaa paheksua milloin mitäkin asiaa, niin ettei ehdi kohta muuta tekemäänkään, kun kaikki aika menee kaikenlaiseen paheksumiseen... ;D Pois viina, pois tupakka, niin loppuu paheksumisenkin aiheet.
...ja paneminen   ;D ;D ;D ...etenki kortonki päällä  ;D ;D ;D
Mä oon tiennyt Aukki on piilo lesti,"vain paljaalla"

 ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Paheet...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-kiusaantui-tupakkakysymyksista---poistui-kesken-haastattelun/art-1288390499117.html
Että vielä tämäkin, Jyrki Katainen POLTTAA TUPAKKAA, todella paheksuttavaa uudelta pääministeriltä,  tässähän saa kaiken aikaa paheksua milloin mitäkin asiaa, niin ettei ehdi kohta muuta tekemäänkään, kun kaikki aika menee kaikenlaiseen paheksumiseen... ;D Pois viina, pois tupakka, niin loppuu paheksumisenkin aiheet.

...ja paneminen   ;D ;D ;D ...etenki kortonki päällä  ;D ;D ;D



Mä oon tiennyt Aukki on piilo lesti,"vain paljaalla"

Luomua se olla pitää ...

gutiguti

  • Vieras
Vs: Katainen on tupakkahenkilö
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-kiusaantui-tupakkakysymyksista---poistui-kesken-haastattelun/art-1288390499117.html

Että vielä tämäkin, Jyrki Katainen POLTTAA TUPAKKAA, todella paheksuttavaa uudelta pääministeriltä,
Pienhiukkasia, tervaa sekä hiiltä monoksidina ja dioksidina keuhkoihin ja YMPÄRISTÖÖNSÄ, ei hyvältä näytä klopin touhut.

Viimeksi muokattu: 22.05.11 - klo:23:43 kirjoittanut gutiguti

Aulis Anttila

  • Vieras
Puolensa ja puolensa...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/katainen-kiusaantui-tupakkakysymyksista---poistui-kesken-haastattelun/art-1288390499117.html
Että vielä tämäkin, Jyrki Katainen POLTTAA TUPAKKAA, todella paheksuttavaa uudelta pääministeriltä,
Vs: Katainen on tupakkahenkilö...  Pienhiukkasia, tervaa sekä hiiltä monoksidina ja dioksidina keuhkoihin ja YMPÄRISTÖÖNSÄ, ei hyvältä näytä klopin touhut.

Ei se kummiskaa dokaa omppumehua ennen ku se on käyny kunnolla kiljuks... eikä vonkaa Ikeassa  ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Katainen on tupakkamies
Nikotiini nostaa aivojen värähtelytaajuutta 12% sekä vähentää alzhaimerin -taudin mahdollisuutta  ;)

mah

  • Vieras
Vs: Katainen on tupakkamies
Ja nikotiini kiihdyttää muutenkin aineenvaihduntaa. Kilot karisee, kun spaddu huulessa hulmuaa. :'(